Tein tinderprofiilin, mutta en saa matcheja. Antakaa apuja esittelyn muuttamiseen!
Kysyin aikaisemminkin tähän mielipidettä ja en saanut mitään konkreettisia vinkkejä nyt olen ollut tinderissä noin viikon enkä saa matcheja ja omaan naamaan en voi vaikuttaa mutta kertokaa miten muokkaisin esittelyä . "Rakasta itseäsi ja läeheisiä pidä perhe lähellä ja ota uusi päivä uutena ja usko parempaan"
Kommentit (52)
"Olen perhekeskeinen, itsestään huolta pitävä ja ikuinen optimisti.
Älä anna lukihäiriöni häiritä, puhuminen sujuu minulta paremmin kuin kirjoittaminen."
Tai jotain vastaavaa?
Ei kannata kirjoittaa siitä, mitä toivot toisen osapuolen olevan. Jos nuo asiat vetoavat häneen, hän saattaa hyvinkin olla itse vastaavaa. Sehän selviää tutustumisvaiheessa.
Muista, että olet hakemassa seuraa, et tekemässä vaalikampanjaa. Mitä konkreettisemmin, eläväisemmin ja totuudenmukaisemmin kykenet kuvailemaan itseäsi, sen parempi. Näin naisena olen kiinnostunut eniten miehen kiinnostuksen kohteista ja syystä Tinderin käyttöön. Mikäli hakee pelkkää seksiseuraa tai muuten jotain ei-vakavaa, olisi hyvä ilmaista sekin esim. "kesäromanssia etsimässä ;)" -tyyppisellä ilmauksella.
kiitos tämnä oli hyvä! saako tinderiin muuten salasanan? minulla on tapana kirjoitella vähän yksinkertaiisia juttuja kun olen juonut ja jos tuo tindern on suoraan avattivissa on se vähän huono juttu. ap
Ei ollut. Perhekeskeinen optimisti riittää
Siis onhan tämä provo ONHAN?
Ei kukaan voi laittaa noin tylsää, kammottavaa muka-"ajatelmaa" profiiliinsa.
Huh huh.
olen vähän loukkaantunut että luullaan provoksi en vain ole kovin hyvä keksimään tuota esittelyä minulle tälläiset asiat tuottaa vaikeuksia. ap
Vierailija kirjoitti:
olen vähän loukkaantunut että luullaan provoksi en vain ole kovin hyvä keksimään tuota esittelyä minulle tälläiset asiat tuottaa vaikeuksia. ap
Tuottaa vaikeuksia aika monelle muullekin, siksi siellä on pilvin pimein sekä miehillä, että naisilla pelkästään kuvat, ei tekstiä ollenkaan.
Lopettakaa tämän trollin ruokkiminen
mutta en usko että kenenkään mielenkiinto herää minuun ilman tekstiä siksi edes yritin haluaisin vain mukavia kommentteja. ap
Näillä muutoksilla voisi alkaa tulla matseja
"Rakasta itseäsi kuin kukkia kedolla ja läeheisiä arvosta kuin kalleinta kultaa ja pidä perhe lähellä sydäntä ja ota uusi päivä uutena sellaisena kuin se tulee ja usko aina parempaan tulevaisuuteen"
voisiko joku kertoa tuosta salasanasta vielä? saako siihen sellaisen? minulla on kaikki muutkit somet hyvän salasanan takana etten lähetä tyhmiä viestejä hunmalassa- ap
en edelleenkään ole trolli! ihan oikeasti tarvitsen apua mun tinderi kanssa. ap
Vierailija kirjoitti:
"Olen perhekeskeinen, itsestään huolta pitävä ja ikuinen optimisti.
Älä anna lukihäiriöni häiritä, puhuminen sujuu minulta paremmin kuin kirjoittaminen."
Tai jotain vastaavaa?
Ei kannata kirjoittaa siitä, mitä toivot toisen osapuolen olevan. Jos nuo asiat vetoavat häneen, hän saattaa hyvinkin olla itse vastaavaa. Sehän selviää tutustumisvaiheessa.
Ehdotuksesi tekstiksi on ihan hyvä, mutta kyllä minusta kannattaa perusjutut kertoa siitäkin, mitä toiselta toivoo. Itse ainakin teen karsintaa sillä perusteella, että sovinko toisen asettamiin kriteereihin.
Päivitä siihen profiiliisi että "pillua en ole koskaan saanut, mutta internetistä katselen sitä päivittäin".
vain asiallisia kommentteja minun alotukseen kiitos. ap
22 ehdotus on hyvä. Tarkistuta tosiaan kirjoitusvirheiden varalta, ne ovat aika iso turn-off.
Oletko kiinnostunut mistään kirjoista tai elokuvista, luonnossa liikkumlsesta? Sellaista voisit vielä lisätä.
pidän autoista ja erikoisoluesta ja käyn usein ulkona syömässä ja terassilla mutta en varmaan sitä viitti mainita. ap
jos mainitsen että yksinäinen kaipailee terassille seuraa hyvän oluen ja hyvän merkeissä. ap
Toi lause "pidän tärkeät ja läheiset ihmiset lähellä" ei herätä mielenkiintoa. Kukapa ei pitäisi tärkeitä ja läheisiä ihmisiä lähellään? Ja mitä loppujen lopuksi edes tarkoitat "läheisyydellä"?
Parempi voisi olla kirjoittaa esim., että olet perhekeskeinen ihminen ja tykkäät viettää aikaa läheisten ihmisten kanssa. Voi lisäksi mainita harrastuksia (esim. salilla käymisen) ja kertoa myös, millaista seuraa haet. Eli oletko liikkeellä tositarkoituksessa, hakemassa kevyempää suhdetta vai ihan vain tutustumassa ihmisiin.