Voi luoja. 14v tyttöä hävettää jos me vanhemmat kuuneellaan radio pihalla siivotessa tallia. Joku tuttu voi kuulla sen ohikulkiessa
Kuunellaan noloa iskelmää kuulemma :D
Ziisus sentään
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä se radio hävetä, vaan sun ongelma kirjoittamisessa.
Onko sulla koskaan mitään oikeaa sanottavaa keskusteluihin? Ainut antisi on toisten kirjoitusten arvosteleminen ja se käy tylsäksi, näin keskustelupalstalla kun ollaan.
Ihanaa, että noita toisten kirjoitusten arvostelijoita on niin paljon. Saisivat vielä useammat sanoa. Piittaamatonta kirjoittamista ei tarvitse sietää.
Piittaamaton käytös on sietämättömämpää kuin piittaamaton kirjoittaminen.
Sitähän ei netissä olekaan.
Meidän lapset on vielä niin pieniä etteivät vielä häpeä, meillä soi kyllä kiss radiosta pihalla.
Naapurin äijä oli muutama vuosi sitten jätetty yksin kotiin viikonlopuksi, ajoi auton keskelle pihaa ikkunat ja ovet auki, huudatti siinä jotain iskelmää, iltapäivästä sammui pihalle, joskus illalla oli hävinnyt pihalta ja autosta loppui akku 20-21.00 ja yöllä alkoi sataa oikein kunnolla, autosta oli ovet auki vielä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Itse häpesin äitiäni joka vei kauppaan mukanaan omat kangaskassit ettei tarvitsisi ostaa joka kerta muovipusseja. Noloa oli myös, jos äiti otti kotoa vanhoja muovipusseja ja pakkasi sitten prismassa vaikka cittarin pusseihin. Huoh... Kyllä se nolo tyyppi oli minä itse.
Mä niin samaistun tähän. Aina tuntu, et meitä pidetää "köyhempänä" ku käytetää kassit uusiksi 😁
Tuli nyt iha mielee ku joskus teininä suutuin vanhemmille ja juoksin omaan huoneesee ja laitoin oikein raskasta musaa soimaa ku mökötin.
Sit iskä tuli ovelle ja totesi, että tulla juttelemaan loppuun se juttu tai muuten koko perhe tulee mun huoneesee kuuntelee "hyvää musaa". 😂
Iskä itsekkin kuunteli heviä ja metallia.
Ja on yks rakkaimpia nuoruus muistoja 😁.
Joo toi on ihan perus. Itsekin häpesin vanhempiani just siinä 12-14v. Että siis ihan oikeasti kun menin/jouduin vaikka isän kanssa kauppaan, niin kävelin 10m isän perässä jos joku vikka näki mut niin olis ollut todella TODELLA noloa että olen isäni kanssa kaupassa. Muutenkin ärsytti kaikki mitä vanhemmat teki, ei tehnyt, sanoi tai ei sanonut. Muistan että se nolouden ja häpeämisen tulle oli todella vahva ja aito. Osaako kukaan sanoa mistä tämä johtui? Vanhempani olivat siis ihan tavallisia ja fiksuja, ei mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella rahvaanomaista kuunnella radiota niin kovalla, että se kuuluu ohikulkijoille. Käyttäkää kuulokkeita.
Todellakin on.
Täällä kans joku huudatti jotain vanhaa iskelmää viikonloppuna,...... ooonn vikonloppuuisää minää vaan jos lapseet luokseeen saan silloinkaannaa........ ruusujaaaa hoopeeaaamammaaaaaljaasssaaaaa nää onnnnnn on ...
Jossain vaiheessa, kun ikää tulee lisää, ihminen huomaa, että Olavi Virralla, Elviksellä, Whitney Houstonilla ja Jamppa Tuomisella vain oli aika hienot lauluäänet... :-D
Voi olla, mutta en ikinä kuuntele. En ikinä kuuntelisi iskelmää. Ikää jo 50 v.
No sanot teinille että "jaa, häpeä ihan rauhassa". Voit samalla tokaista että sinua hävettää myös teinin meikki tai vaatteet.
Mun poika just sano et ei mun tarvi tulla heiän luokkaan koulun päättäjäisissä. Haluaa olla yksin. No meen sit vaa tytön luokkaa,vielä kun voin.
Vierailija kirjoitti:
Miten nelkyt ja risat vanhemmat kuuntelee vanhuksien iskelmää?
Kyllä ne kuuntelee jos teiniltä kysytään. Ihan sama mitä se musiikki oikeasti on.
Kyllä teinit on sitten noloja!
Mua myötähävettää niiden pensselikulmakarvat, tönkköirtoripset ja huor@nmeikit. Nämä yhdistettynä vaatetukseen joka on peräisin lastenosastolta.
Teinipojat on noloja kimittävine äänineen ja mölisevine laumoineen. Yksinään ne taas on mykkiä.
Teinit haisee ja pursuaa talia. Niillä ei ole käytöstapoja eikä tajua mistään. Ne ei osaa laittaa ruokaa.
Häpeän.
Vierailija kirjoitti:
Joo toi on ihan perus. Itsekin häpesin vanhempiani just siinä 12-14v. Että siis ihan oikeasti kun menin/jouduin vaikka isän kanssa kauppaan, niin kävelin 10m isän perässä jos joku vikka näki mut niin olis ollut todella TODELLA noloa että olen isäni kanssa kaupassa. Muutenkin ärsytti kaikki mitä vanhemmat teki, ei tehnyt, sanoi tai ei sanonut. Muistan että se nolouden ja häpeämisen tulle oli todella vahva ja aito. Osaako kukaan sanoa mistä tämä johtui? Vanhempani olivat siis ihan tavallisia ja fiksuja, ei mitään hävettävää.
Olet ihan suvullisesti lisääntyvien ja poikasistaan huolehtivien eläimien käyttäytymisen perusasioissa: varmaan kissanpennutkin, silloin kun alkavat osata vähän huolehtia itsestään, pitävät emoaan nolona... :-D
Minun poikani, 24 ja 25 vuotiaat ovat vieläkin lapsellisia, murrosikäisen tuntuisia käytökseltään.
Ketä tahansa hävettäisi humppa tai iskelmä. Kuunnelkaa ihmiset oikeaa musiikkia eli rokkia tai metallia.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tahansa hävettäisi humppa tai iskelmä. Kuunnelkaa ihmiset oikeaa musiikkia eli rokkia tai metallia.
No mitäs jokin Metallican Nothing else matters muuta on kuin nyyhkyiskelmää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jokin Metallican Nothing else matters muuta on kuin nyyhkyiskelmää!
... ja Baddingin Ja rokki soi on muuten Matin ja Tepon säveltämä ja sanoittama!
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset on vielä niin pieniä etteivät vielä häpeä, meillä soi kyllä kiss radiosta pihalla.
Naapurin äijä oli muutama vuosi sitten jätetty yksin kotiin viikonlopuksi, ajoi auton keskelle pihaa ikkunat ja ovet auki, huudatti siinä jotain iskelmää, iltapäivästä sammui pihalle, joskus illalla oli hävinnyt pihalta ja autosta loppui akku 20-21.00 ja yöllä alkoi sataa oikein kunnolla, autosta oli ovet auki vielä aamulla.
Hieno pikku tarina. Symppaan sitä naapurin äijää! :-D Toinen oli vapaalla...
Vierailija kirjoitti:
Hieno pikku tarina. Symppaan sitä naapurin äijää! :-D Toinen oli vapaalla...
Itse häpesin teininä isäni aurinkolaseja, melkein itkin häpeästä aina automatkoillakin (!!!) takapenkillä että onko isän niitä pakko käyttää, kun vastaanajavat näkee. :D Oli siis ihan tavalliset aurinkolasit, jostain syystä hävetti silti.
Motä se itse sitten kuuntelee ??