Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja. 14v tyttöä hävettää jos me vanhemmat kuuneellaan radio pihalla siivotessa tallia. Joku tuttu voi kuulla sen ohikulkiessa

Vierailija
28.05.2018 |

Kuunellaan noloa iskelmää kuulemma :D
Ziisus sentään

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kysyin esikoiselta (22v) että hävettikö häntä koskaan tuossa iässä?

Ei kuulemma hävettänyt, enemmänkin oltiin ihan jees..

Aikoinaan toinen lapsi (silloin 11v) kysyi, että miksi me ei voi olla normaaleja?

Kysyin, että mikä on normaali ja kuka sen määrittelee?

Ei osannut vastata.

Keskustelimme sitten hyvässä hengessä, että se mikä on meille normaalia on jolle kulle muulle outoa ja toisin päin.

Olemme siis molemmat käsityöläisiä sekä pidämme vintagesta yms vanhasta.

Autokin on vanha, yli 50v vanha....

Vierailija
42/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpesin v. -89 mun isän karvalakkia, kun käveltiin stadissa kattomassa Stockan jouluikkunaa....! Oli jotain niin junttia, että kuljin kymmenen askelta edellä tai jäljessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kysyin esikoiselta (22v) että hävettikö häntä koskaan tuossa iässä?

Ei kuulemma hävettänyt, enemmänkin oltiin ihan jees..

Aikoinaan toinen lapsi (silloin 11v) kysyi, että miksi me ei voi olla normaaleja?

Kysyin, että mikä on normaali ja kuka sen määrittelee?

Ei osannut vastata.

Keskustelimme sitten hyvässä hengessä, että se mikä on meille normaalia on jolle kulle muulle outoa ja toisin päin.

Olemme siis molemmat käsityöläisiä sekä pidämme vintagesta yms vanhasta.

Autokin on vanha, yli 50v vanha....

Vierailija
44/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että minua hävetti se, että vanhempani olivat yrittäjiä käpykylässä, jossa lapsuuteni vietin. Yritin välttää tiedon leviämisen, että ne on mun vanhemmat siellä.

Nyt en tajua, mitä siinäkin oli muka kamalaa. Koulukaverit jopa sanoivat, että vanhempani on mukavia.

Vierailija
45/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistui mieleeni eräs hassu teini-nolous: Jaffa oli juntimpaa juomaa kuin Coca Cola. Siispä sitä jälkimmäistä juotiin yläasteen diskossa.

Hävetti, kun automatkalla pysähdyspaikalla retkeillessä äiti nosti kylmälaukusta esiin Jaffa-pullon ja minua nolotti, että näkikö tuo toinen perhe (jolla samanikäinen poika kuin minä) tuolla naapuripöydässä sen ja mitähän se ajattelee...

Vierailija
46/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun isäni ajaa nurmikon alushoususuillaan heinähattupäässä ja pihalla raikaa M.A Numminen.

ei hävetä ei :D

Vierailija
47/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti pelkkä iltalenkkeily äitini kanssa. Vaikka äiti on ihan OK, mutta pelkäsin, että vastaan tulee meidän koululaisia ja ne aattelee, että toi kulkee vieläkin äitinsä kanssa kuin joku pikkulapsi.

Vierailija
48/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun meidän tyttö, yli kaksikymppinen kotona käymässä, sanoi, että Meiju Suvaksella on ollut muutama hyvä biisi:

ja

Ei ole kotoa tuollaista oppinut! Ja musiikkimakunsakin on ollut aika hyvä, Bowieta, Lou Reedia ym. Nyt vain oli keksinyt jostain alkaa fanittaa tuollaisia kotimaisia futudiskobiisejä...

Vierailija
49/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineille aina vanhemmat on noloja! Kaikki teinit pelkää vanhempiensa noloiluja etteivät oikeasti kiinnitä huomiota toisten vanhempiin 😁

Vierailija
50/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 ja häpeäisin, jos meidän pihalta kuuluisi jotain iskelmää ohikulkijoille.

Vierailija
51/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäistä nyt hävettää oma varjokin. Kyllä se siitä.

Vierailija
52/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teineille aina vanhemmat on noloja! Kaikki teinit pelkää vanhempiensa noloiluja etteivät oikeasti kiinnitä huomiota toisten vanhempiin 😁

Ja ne jonkun teinimäisesti käyttäytyvät lapselliset ja oikeasti nolot vanhemmat ovat olevinaan kovin cool.

Vierailija
53/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset eivät ole hävenneet minua tai meidän juttuja mutta olivat teininä sitä tyyppiä jotka kertoivat mulle koko ajan että: "Äiti katos ku juttu menee näin..", ja "äiti, sä et tiedä miten nää jutut menee...". Eli sain 24/7 neuvontaa miten elämässä eletään:D Se oli jotenkin hauskaa ja kestin sen. Nyt sitten kun ovat nuoria aikuisia ja hieman hukassa omien valintojensa kanssa niin pikkuhiljaa olen hellästi työntänyt heitä oikealle kurssille ( Ovat siis just ja just kaksikymppisiä). Minulla ei koskaan ole ollut pätemisen tarvetta tai sellaista että mitäs mä sanoin. Lapset ovat sanoneet aina että en oo normaali äiti, enkä näytä normaalilta äidiltä mutta se on kuulemma vaan hyvä asia. Saas nähdä häpeävätkö nämä nuoremmat nyt kun ovat just rantautuneet teini-ikään:)

Vierailija
54/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä omia vanhempiani, enkä ymmärärrä miksi muut niin tekeväy - 13-vuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi