Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi enää olla tässä paikassa töissä. Nytkin ahdistaa niin että meinaan oksentaa.

Vierailija
28.05.2018 |

Esimies kiukuttelee ja tiuskii eikä hoida asioita. Suuttuu jos ilmaisee mielipiiteensä tai olet hänen kanssaan eri mieltä.
Kahvilla istuu tuntitolkulla.
Delegoi ja pakoilee vastuuta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Pohjois-Karjalassa sanotaan, että eikun oksennat ja lähet!

Vierailija
2/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa toi noin helppoa...lähteminen siis.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele asiasta esimiehen esimiehen kanssa.

Ja jos hän todella on tuollainen, pyydä muitakin hänen alaisiaan keskustelemaan esimiehen esimiehen kanssa.

Mikä tahansa järkevä firma pistää siinä tilanteessa tuollaisen esimiehen ruotuun.

Vierailija
4/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä meillä töissä???

Vierailija
5/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit, lähde siitä työpaikasta.

Jos et voi, sitten ei auta kuin yrittää omaksua vähemmän vakavasti ottava asenne ongelmaan. Se ON mahdollista yleensä. Esim. itse olin ekat 5 vuotta tässä työpaikassa ihan superahdistunut esimiehestä johtuen. Olin erittäin tunnollinen, tosikko, ja otin kaiken mitä hän sanoi tai laittoi tekemään haudanvakavasti, peläten potkuja jos en selvinnyt kaikesta aikataulussa.

Vähän myöhemmin tajusin, että ei nuo muut ottaneet pomon touhuja niin kovasti. Sanoivat "joo joo" mutta ei stressanneet yhtään kun tiesivät että pomon vaatimukset on mahdottomia ja ei siitä mitään tapahdu jos niihin aikatauluihin ei ihan pääsekään. Nykyisin itsekin olen samanlainen eli myöntelen vaan mutta en mene stressimoodiin mukaan ollenkaan. Ja huudot menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
6/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa toi noin helppoa...lähteminen siis.

Ap

Elämä ei ole helppoa. Mutta hauska siitä kannattaa tehdä. Jos et pysty lähtemään, jäät.

Vierailija
7/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä meillä töissä???

Riippuu missä olet töissä.

Ap

Vierailija
8/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et voi, sitten ei auta kuin yrittää omaksua vähemmän vakavasti ottava asenne ongelmaan. Se ON mahdollista yleensä. Esim. itse olin ekat 5 vuotta tässä työpaikassa ihan superahdistunut esimiehestä johtuen. Olin erittäin tunnollinen, tosikko, ja otin kaiken mitä hän sanoi tai laittoi tekemään haudanvakavasti, peläten potkuja jos en selvinnyt kaikesta aikataulussa.

Vähän myöhemmin tajusin, että ei nuo muut ottaneet pomon touhuja niin kovasti. Sanoivat "joo joo" mutta ei stressanneet yhtään kun tiesivät että pomon vaatimukset on mahdottomia ja ei siitä mitään tapahdu jos niihin aikatauluihin ei ihan pääsekään. Nykyisin itsekin olen samanlainen eli myöntelen vaan mutta en mene stressimoodiin mukaan ollenkaan. Ja huudot menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Teidän kanssa on inhottava tehdä töitä.

Vierailija
9/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata paksumpi nahka. Jätä työt työpaikalle. Jos oksettaa, anna tulla, sen jälkeen on helpompi olla.

Vierailija
10/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti. Pätee moneen muuhunkin asiaan kyllä elämässä, ei ainoastaan työhön.

Vierailija
11/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko raskaana?

Vierailija
12/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on fyysisesti paha olo, se on merkki siitä, että on aika laittaa oma terveys edelle. Tietysti jos olet vakituinen ja ei uutta työtä näkyvissä, niin käyt ensin terveydenhoitajalla.

Vierailija
13/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lääkärissä jo mutta en saanut saikkua. Koko kroppakin ihan jumissa. Olen myös ruvennut pelkäämään sairauksia. Tällä viikolla aika psykiatrille jonka kanssa mietitään terapiaa (taustalla erittäin raskas elämäntilanne joka kestänyt 9vuotta).

Ap

Vierailija
14/14 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole raskaana.

Uutta duuniakaan näkyvissä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän