Mä en voi enää olla tässä paikassa töissä. Nytkin ahdistaa niin että meinaan oksentaa.
Esimies kiukuttelee ja tiuskii eikä hoida asioita. Suuttuu jos ilmaisee mielipiiteensä tai olet hänen kanssaan eri mieltä.
Kahvilla istuu tuntitolkulla.
Delegoi ja pakoilee vastuuta.
Kommentit (14)
Olisipa toi noin helppoa...lähteminen siis.
Ap
Keskustele asiasta esimiehen esimiehen kanssa.
Ja jos hän todella on tuollainen, pyydä muitakin hänen alaisiaan keskustelemaan esimiehen esimiehen kanssa.
Mikä tahansa järkevä firma pistää siinä tilanteessa tuollaisen esimiehen ruotuun.
Jos voit, lähde siitä työpaikasta.
Jos et voi, sitten ei auta kuin yrittää omaksua vähemmän vakavasti ottava asenne ongelmaan. Se ON mahdollista yleensä. Esim. itse olin ekat 5 vuotta tässä työpaikassa ihan superahdistunut esimiehestä johtuen. Olin erittäin tunnollinen, tosikko, ja otin kaiken mitä hän sanoi tai laittoi tekemään haudanvakavasti, peläten potkuja jos en selvinnyt kaikesta aikataulussa.
Vähän myöhemmin tajusin, että ei nuo muut ottaneet pomon touhuja niin kovasti. Sanoivat "joo joo" mutta ei stressanneet yhtään kun tiesivät että pomon vaatimukset on mahdottomia ja ei siitä mitään tapahdu jos niihin aikatauluihin ei ihan pääsekään. Nykyisin itsekin olen samanlainen eli myöntelen vaan mutta en mene stressimoodiin mukaan ollenkaan. Ja huudot menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa toi noin helppoa...lähteminen siis.
Ap
Elämä ei ole helppoa. Mutta hauska siitä kannattaa tehdä. Jos et pysty lähtemään, jäät.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä meillä töissä???
Riippuu missä olet töissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos et voi, sitten ei auta kuin yrittää omaksua vähemmän vakavasti ottava asenne ongelmaan. Se ON mahdollista yleensä. Esim. itse olin ekat 5 vuotta tässä työpaikassa ihan superahdistunut esimiehestä johtuen. Olin erittäin tunnollinen, tosikko, ja otin kaiken mitä hän sanoi tai laittoi tekemään haudanvakavasti, peläten potkuja jos en selvinnyt kaikesta aikataulussa.
Vähän myöhemmin tajusin, että ei nuo muut ottaneet pomon touhuja niin kovasti. Sanoivat "joo joo" mutta ei stressanneet yhtään kun tiesivät että pomon vaatimukset on mahdottomia ja ei siitä mitään tapahdu jos niihin aikatauluihin ei ihan pääsekään. Nykyisin itsekin olen samanlainen eli myöntelen vaan mutta en mene stressimoodiin mukaan ollenkaan. Ja huudot menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Teidän kanssa on inhottava tehdä töitä.
Kasvata paksumpi nahka. Jätä työt työpaikalle. Jos oksettaa, anna tulla, sen jälkeen on helpompi olla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti. Pätee moneen muuhunkin asiaan kyllä elämässä, ei ainoastaan työhön.
Jos sulla on fyysisesti paha olo, se on merkki siitä, että on aika laittaa oma terveys edelle. Tietysti jos olet vakituinen ja ei uutta työtä näkyvissä, niin käyt ensin terveydenhoitajalla.
Olen käynyt lääkärissä jo mutta en saanut saikkua. Koko kroppakin ihan jumissa. Olen myös ruvennut pelkäämään sairauksia. Tällä viikolla aika psykiatrille jonka kanssa mietitään terapiaa (taustalla erittäin raskas elämäntilanne joka kestänyt 9vuotta).
Ap
Enkä ole raskaana.
Uutta duuniakaan näkyvissä.
Ap
Meillä Pohjois-Karjalassa sanotaan, että eikun oksennat ja lähet!