Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri minä sain näin pskat geenit :(

Vierailija
28.05.2018 |

Kaverini on 65 kg, 165 cm ja hänellä DD-kupin tissit (mieskin löytyy obviously). Minä 66 kg, 165 cm ja aa-kupin tissit (miestä en ole saanut koskaan). MITEN tämä voi olla mahdollista??? Mulla vaan maha leviää mitä enemmän lihon, tissit eivät kasva eivät sitten millään :( Niin epäreilua!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä odotin jotain erilaista. T: sisätautidg 2-, 26- ja 31-vuotiaana.

2/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa enempi siltä että vikaa on korvien välissä, ei tisseissä tai mahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä niin epäreilua. Mä voin antaa sulle mun tissit jos otat mun sairaudet.

Vierailija
4/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Onko miehettömyys myöskin korvieni välissä? Ihanko kuvittelen olleeni sinkkuna koko elämäni? Ei, kyllä se on kylmä totuus. Ap

Vierailija
5/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Onko miehettömyys myöskin korvieni välissä? Ihanko kuvittelen olleeni sinkkuna koko elämäni? Ei, kyllä se on kylmä totuus. Ap

Miten aktiivisesti olet yrittänyt löytää miehen? Minkälaisia aloitteita teet miehille?

Vierailija
6/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moni mies välitä ollenkaan naisen rinnoista. Mulle kelpaisi aivan hyvin aa-kupin rinnat kunhan muu kroppa on urheilullinen ja timmi peppu.

Vierailija
7/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa mieheltä joka on huolissaan liian pienistä rinnoista.

Huoli ei ole geneettinen vaan psykologinen.

Vierailija
8/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Olet miehetön sen takia mitä siellä korvien välissä on.

PS. silarit on nykyään tosi yleisiä. Käy laittaa kumitissit niin saat sen prinssin valkoisella ratsulla sikäli mikäli ainoa ongelmasi on tissien koko.

Vierailija
9/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Miten aktiivisesti olet yrittänyt löytää miehen? Minkälaisia aloitteita teet miehille?

Lähestynyt noin kymmentä miestä, yhdeltä sain seksiä, muilta pakit. Joka päivä Tinder laulaa, en saa matcheja. Miehet itse eivät ole lähestyneet koskaan (edes baarissa/opiskeluaikana tms) Ap

Vierailija
10/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä naista joka arvostaa itsensä niin alas että epätoivoissaan huolisi miehen joka haluaa parisuhteen tissien kanssa, ei ihmisen!

En kyllä näe muuta ratkaisua kuin oppia elämään niitten geeniesi kanssa ja arvostamaan itseäsi sinä ihmisenä joka olet. Olen suorastaan raivoissani naisille jotka ovat valmiita nuolemaan minkälaisen rentun kengänpohjia (ja pahempaakin) vain voidakseen tuntea itsensä naiseksi?!

Kyllä on todella, todella heikoilla itsetunto jos se tisseistä on kiinni! Ihmisparka.

Vierailija
11/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan ruma ja tyhmä. Mut syytä vaan tissittömyyttä ihmeessä jos se parantaa oloa.

Vierailija
12/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ymmärrä naista joka arvostaa itsensä niin alas että epätoivoissaan huolisi miehen joka haluaa parisuhteen tissien kanssa, ei ihmisen!

En kyllä näe muuta ratkaisua kuin oppia elämään niitten geeniesi kanssa ja arvostamaan itseäsi sinä ihmisenä joka olet. Olen suorastaan raivoissani naisille jotka ovat valmiita nuolemaan minkälaisen rentun kengänpohjia (ja pahempaakin) vain voidakseen tuntea itsensä naiseksi?!

Kyllä on todella, todella heikoilla itsetunto jos se tisseistä on kiinni! Ihmisparka.

Mitenhän sitä itsevarmuutta saisi kun ei ole kertaakaan elämässään kelvannut kenellekkään? Ap

Vierailija
13/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laihduta niin pienet tissit eivät korostu niin voimakkaasti.

Vierailija
14/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi ja äiskä.

Vierailija
15/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa harmittaa, kun saa ihan ne samat vastaukset kun saa ulkonäöstä uliseva u-li: vika ei ole ulkonäössä, vika on asenteessa ja luonteessa.

Vierailija
16/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei oo reilua! Kuinka edes kehtaat puhua reiluudesta? Minä 9 sormisena, epämuodostuneena kuulovammaisena voin kertoa sinulle mikä on epäreilua. Siltikin minäkin on saanut syntyä reilummassa asemassa kuin osa maailman väestöstä.

Vierailija
17/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-diagnoosi vuonna 1990. Siinä aloittajalle geneettistä tuskaa.

Vierailija
18/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät geenit sulla, mitä ihmettä. No jos haluat verrata, niin täällä luonnostaan hoikka ihminen(mittoja en jaksa mainita). Geenilotossa olen kuitenkin saanut huonot hampaat(vinot ja reikiintyvät) sekä ohuet hiukset. Lisäksi nenäni on kyömy ja sieraimet ovat vinot. Kukaan ei ole täydellinen, muista se.

Vierailija
19/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ei varmasti ole syy yksinäisyyteesi. Tiedän valtavasti hyvännäköisiä naisia jotka on miesmarkkinoilla kuumaa kamaa pienten tissiensä kanssa.

Mut kyllä mä vaihtaisin nää DD:t milloin vain pikkutisseihin jos vois vaihdossa antaa ton ms-taudin samalla.

Ja sä kehtaat puhua geeneistä ja epäreiluudesta. Mä en kehtaa, kun tiedän miten huonosti joillain asiat on.

Vierailija
20/34 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tuon tytön videoita ja pian olet kiitollinen että sulla on vain pienet tissit..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme