Ylipainoisten pitäisi saada tulla tuntia myöhemmin töihin
Kommentit (42)
Kyllä meitä muitakin saattaa ahdistaa ihmistungos pahasti, missä tasa-arvo?
Ihan kuin normipainonen ei voisi ahdistua aamuruuhkista...
Ja kyllä nyt en ole nauranut yhtä makeasti ihan hetkeen. Saanko minäkin lintsata töistä hikan takia?
Mikäs siinä jos tulevat tuntia myöhemmin. Lähtevätkin sitten tuntia myöhemmin.
Jos meinaatte, että heillä olisi tuntia lyhyempi työsika, niin sittenhän palkkakin tulisi olla vain 87.5% laiheliinin palkasta.
Oikeesti kaikki lähtee 8.00 liikkeelle, mut läskit on nii paljo hitaampia et ne saapuu tunnin myöhemmin työpaikalle.
Iha reilua antaa heille lisä aikaa lyllertämiseen.
Ylipainoisten pitäisi istua läskeille osoitetussa karsinassa julkisissa, joita normaalipainoiset voisivat osoittaa sormilla ja nauraa äänekkäästi.
Karsinasta pääsisi pois heti laihduttuaan hieman.
Häpeä on hyvä motivaattori.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti kaikki lähtee 8.00 liikkeelle, mut läskit on nii paljo hitaampia et ne saapuu tunnin myöhemmin työpaikalle.
Iha reilua antaa heille lisä aikaa lyllertämiseen.
Maksan työnteosta, en lyllertämisestä.
t. työnantaja
Pullervo saa tulla tunnin myöhässä töihin. Läskien ihmisten pitää tulla ajallaan.
Jo nyt on v*ttu. Viime vuodet lehdissä on toitotettu siitä, että läski on muka kaunista ja että vain ihrakasat ovat "oikeita naisia". Läskit ovat jatkuvasti ruinaamassa huomiota ja kehuja, ja nyt pitäisi vielä saada helpotusta työaikaan? Kohta varmaan läskit alkavat vaatia parempaa palkkaa sillä perusteella, että ruokakulut ovat heillä isommat.
Laihduttakaa, v'tun plösöt!
No mielestäni minun pitäisi saada parempaa palkkaa, koska hoikkana näytän paremmalta kuin läskit ja olen ripeämpi työntekijä.
Mitä se auttaa? Lihavia on niin paljon, että sitten ruuhka olisi tuntia myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pullervo saa tulla tunnin myöhässä töihin. Läskien ihmisten pitää tulla ajallaan.
Pullervo onkin söpö. Läskit ihmiset ovat ainoastaan vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä olet kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin.
Kyllä, se suorastaan paistaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
No mielestäni minun pitäisi saada parempaa palkkaa, koska hoikkana näytän paremmalta kuin läskit ja olen ripeämpi työntekijä.
Kyllähän ne saavatkin vaikka sitä ei myönnetä. Itse olen ollut melkein 40v isossa työpaikassa ja en ole huomannut työtehossa eroja laihan tai lihavan välillä. Se on yksilöllistä. Onneksi meillä on liukuva työaika klo 7.00-9.30. Siinä saa valita ihan itse tulonsa ja menonsa.
Miksi