Mitä tekisit huomenna, jos olisit työtön?
Kommentit (27)
Hakisin töitä ja aloittaisin tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Menisin auttamaan ystävääni remontissa.
Hieno ajatus.
Hakisin töitä. Omasta työttömyysputkesta (n. 2 vuotta) sen verran vähän aikaa, että ei paljon tilaa romantiikalle ko. asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä tahansa kävisi? Pidän kaltaisistasi. Työ on sinulle selvästi niin suuri intohimo, että jätän ne mielelläni kaltaisillesi.
Vierailija kirjoitti:
Missä universumissa oikein elät?Haluan kanssa sinne.
Itse varmaan menisin lukemaan lehtiä kirjastolle ja tekisin muutaman työhakemuksen.
Olen työtön.
Huomenna menen messuille myymään tekemiäni käsitöitä.
Toivottavasti ei tule karenssia.
Lähtisin kesämökille purjehtimaan. Töitä voisi hakea sieltäkin käsin. Nyt täytyy tai saa mennä töihin näkökulmasta riippuen.
Istutan muutaman kurkuntaimen ja ehkä kurpitsantaimen ja menen kalaan n.klo 16.00. Herään n. klo 6.30.
Vierailija kirjoitti:
Istutan muutaman kurkuntaimen ja ehkä kurpitsantaimen ja menen kalaan n.klo 16.00. Herään n. klo 6.30.
Tähän astisista hienoin suunnitelma!
Siivoaisin kotona ja valmistautuisin tiistaina saapuvien vieraiden tuloon. Huomenna olen töissä ja tiistaina vieraat käyvät todennäköisesti töissä ollessani.
Teen mitä ehdin. That's it.
Lähden risteilylle, kun tuli nuo korvaukset juuri
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kierrän kaupan kautta jos tomaattien kevätsesonki on alkanut ja saisin kotimaisia tomaatteja edullisesti. Ei voi olla kaukana tomaattien tulva:)
Olen työtön ja huomenna tapaaminen te-virkailijan kanssa Töitä tuskin huomenna tulee, mutta voihan sitä höpistä virkailijan kanssa vaikka siitä, että ennustan että hänen työnsä tekee tietokoneohjelma jo aika pian ja suojatyöt te-keskuksissa loppuvat. Muuten ajattelin vain ottaa rennosti.
Olen työtön. Opiskelen työvoimakoulutuksen kurssisisältöjä. Huomenna on etäpäivä joten voin tehdä sen pihalla lojuskellen.
Menisin pätkimään autoa kasaan, kun rempattavia juttuja kasaantunut tässä työkiireiden takia. Ainiin, mut enhän mä työttömänä edes autoa tarvisikaan.
Mulla on lomaa vielä huominen. Menen aamulla picnikille, shoppailemaan lounaalle ja salille
Hakisin töitä ja auttaisin lähimmäistä
Menisin auttamaan ystävääni remontissa.