Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun olitte 25-vuotiaita?

Vierailija
27.05.2018 |

Kuuntelen juuri kappaletta, joka tuo mieleeni elokuun, jolloin täytin 25. Olin kyllä nykyistäkin tyhmempi, mutta elämä oli silti aika mainiota. Opiskelu pelasti silloin palkkatöiltä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Aloitin silloin ensimmäisen pidemmän seurustelusuhteeni. Opiskelin päätoimisesti ja kävin sen ohessa puolipäivätöissä. Ah 80-luku, jolloin töitä sai sormia napsauttamalla! Olin paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen sitä tai sen jälkeen, kesä oli lämmin ja ihana, eikä auringonotto vielä vaarallista. Kesän kävin töissä päätoimisesti ja opiskelin siinä sivussa, mutta oli silti aikaa loikoilla rannallakin.

Vierailija
22/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, elettiin 90-luvun alkua ja lama-aikaa. Itse olin opiskelija vielä tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksi elämän parhaita vuosia. Opiskelemassa vielä, treffailin tyyppiä josta tuli myöhemmin mun bestis, villiä ja vapaata, yövyttiin mm. Biitsillä baari-illan jälkeen ja herättiin auringonnousuun. Huokaus. 20 vuotta sitten :)

Vierailija
24/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, ihan ok. Pil*ua en saanut silloinkaan.

Vierailija
25/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, elettiin 90-luvun alkua ja lama-aikaa. Itse olin opiskelija vielä tuolloin.

Olet samaa ikäluokkaa kuin aloittaja. Tosiaan, opiskelu taisi silloin säästää työttömyydeltä, eikä töiltä.

Vierailija
26/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Oikein hauska vuosi. Täytin sinä vuonna keväällä 25v, olin elämäni kunnossa. Kävin ahkerasti salilla. Yksi määräaikainen työsuhde päättyi. Piti kesällä kirjoitella gradua, mutta juhlin ja kännäilin kavereiden kanssa paljon mielummin.

Loppukesästä sanottiin avopuolison kanssa tahdon ja hääyön tuoksinassa ehkäisy unohtui, ja esikoinen sai alkunsa. Loppui se ryyppäys ja rälläys, oli pakko jatkaa gradun kirjoitusta.

Vierailija
27/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olin kesätöissä hotellilla respassa,  juhliminen oli öisin aika villiä asiakkailla kuin myös itselläkin ajoittain. Työvuorosta suoraan yökerhoon, aamuyöstä kotiin nukkumaan muutamaksi tunniksi ja sitten sirmakkaana aamulla töihin tiskin taakse :D

Tuota musiikkivideoiden listaa katsoessa voi kyllä todeta, että vuosi 1985 oli musiikillisesti todella hyvä vuosi. Monista noista tuon vuoden biiseistä on tullut pop-musiikin klassikkoja, useimmat niistä on nyt vielä 33 vuotta myöhemmin -80 luvun eniten soitettujen biisien joukossa.

Vierailija
28/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sillä olen vielä pari viikkoa 25-vuotias. Hyvä vuosi, menin naimisiin, valmistuin yliopistosta, ostettiin oma asunto ja nyt olen työelämässä. Oikeastaan aika myllerrystähän tämä on ollut, mutta hyvällä tavalla. Seuraavana elämääni myllertää vatsassani kasvava uusi elämä ♡

Vierailija
29/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jännää aikaa. Pari kuukautta ennen 25-vuotissynttäreitä ostettiin omakotitalo, jota alettiin remontoimaan ja kuukausi synttäreitten jälkeen esikoinen ilmoitti tulostaan.

Vierailija
30/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä. Olin melko tyhmä silloin.

Vierailija
31/31 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran muistan, että kovin kosteaa oli elämä.

M 42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi