Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teillä on kaksi autoa perheessä?

Keskustelemme aiheesta juuri miehen kanssa
27.05.2018 |

Kiinnostaisi tietää erityisesti pääkaupunkiseudulla (Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen) asuvilta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta pääsemme kätevästi paikasta toiseen eli käytännössä kotoa töihin. Julkisilla menisi 1h 20 min, omalla autolla se 20 min.

Vierailija
2/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin on ylivoimaisesti kätevintä ja meillä on siihen mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on statussymboli. Köyhillä ei ole varaa edes yhteen autoon.

Vierailija
4/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tuohon pääkaupunkiseudulla asuaan kohderyhmään kuulu, mutta vastaam silti. Käymme miehen kanssa molemmat toisessa kaupungissa töissä kuin asumme. Mies menee noin 15km toiseen suuntaan kun itse käyn 22km toisessa suunnassa. Ei olisi kovin järkevää käyttää vain yhtä autoa. Jos käyttäisimme vain yhtä autoa, ensin miehen pitäisi ajaa minut töihin ja sitten hän ajaisi taas kodin ohi töihin,jolloin miehelle tulisi työmatkaa lähes 60 kilometriä

Vierailija
5/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme. Minun auto, sekä miehen harrastekäyttis ja kesäauto.

Vierailija
6/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä ja asuntoauto päälle.

Yksi on avoauto, toinen on historiikkiauto ja kaksi on normaaliin työajoon.

Vierailija
7/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on kaksi kortillista perheessä.

Vierailija
8/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se helpottaa elämää tosi paljon lapsiperheessä. Kallistahan se on, sitä ei käy kieltäminen. Ollaan keskituloisia, brutot yhteensä 7500 e kuussa. Pienemmillä tuloilla miettisin kyllä tosi tarkkaan, onko varaa.

Vierailija
9/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska toinen on töissä paikkakunnalla x ja toinen paikkakunnalla y ja julkisilla  menisi kohtuuttomasti aikaa työmatkoihin/ei mene julkisia niin että ehtisi ajoissa töihin paikkakunnalle y vaikka lähtis aamuneljältä kävelemään pysäkille, koska toimivia jatkoyhteyksiä työpaikalle ei ole.

Vierailija
10/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tosiaankaan kestä julkisissa istumista ja muiden tekemien aikataulujen seuraamista. Vaimokkeen työpaikka on vähän hankalan matkan päässä, pitäis mennä kolmella julkisella, joten ymmärrän hyvin ettei pää kestä.

Vierailija
11/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tähän mennessä kommentoineille.

Vierailija
12/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Pohjois -Helsingissä. Meillä on itse asiassa kolme auto: mulla VW Touareg lasten ja koirien kuskaamiseen, miehen työautona Audi A6 Sedan ja sitten vielä vanha -94 Ford Mustang, jota säästetään pojan ekaksi menopeliksi.

Autot on kivoja ja niillä pääsee kätevästi paikkoihin.

Vierailija
13/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lapsesta asti tottunut siihen, että jokaisella kortillisella on oma auto, ei osaa edes ajatella muuta. Sitä paitsi ilman autoa olisi todella vaikea elää.

Vierailija
14/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kaupunki, hitaat bussiyhteydet, erikoisiakin työaikoja, lapsen nouto ajoissa hoidosta.

Vierailija
15/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua antaa omaa uudempaa autoa vasta kortin saaneelle, joten ostin sille oman.

Vierailija
16/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6

Asumme maalla vanhassa maatalossa ja pihapiiri on iso, viljelemme myös maata.

Minulla ja vaimolla on käyttöautot, sitten on maatalouteen avolava-auto.

Lapsella on peltoauto ja yksi auto on rikki.

Lisäksi meillä on kesä-auto. Chevrolet corvette

Vierailija
17/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluamme näyttää, että olemme varakkaita. Molemmat autot uusia hintaluokassa "yli 80k€".

Vierailija
18/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta päästään töihin. Miehen työmatka 80km ja minulla 5-35km. plus joka toinen viikko olen 200km päässä koulussa johon en pääse kuin autolla. Hankalaksi menis ilman kahta autoa. Kun olin vanhenpainvapaalla kuljin kävellen, fillarilla tai traktorilla kerhoon ja kauppaan. nyt työelämässä yrittäjänä joten vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija
19/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä autoa. Pari henkilöautoa, paku ja matkailuauto. Kaikille on oma käyttötarkoituksensa.

Vierailija
20/40 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pääkaupunkiseudulla, mutta en Suomessa. Oma auto antaa molemmille liikkumavapauden. Loma-asunnolla meillä on kolmas, yhteinen auto, sillä siellä liikumme useinmiten yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan