Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikille keski-ikäisille naisille pullollinen Cavaa = taivas?

Vierailija
27.05.2018 |

Ihmettelen teidän makua.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, samoin samppanja, kuohuviini ja prosecco. En juo väkeviä, punaviiniä juon vain talvella, en juo enää valkoviiniä tai roseta. Olut, siideri, lonkero, en enää juo. Kuohuviini ja samppanja vain on niin hyvää ettei muut juomat maistu.

Eilen viimeksi Fazerilla samppanjaa ja suklaakakkua vaniljajäätelöpallon kanssa. Ihanaa famon ip-herkkua.

Vierailija
22/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vain kiljua.

-Irma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tämä Cava sitten on? Alkoholia? En käytä. Hajuvettä? En käytä sitäkään. Mitäs muuta se voisi olla, en keksi. T. N49

Sinähän varsin tietämätön olet. 😂

Joo, aika tietämätön olen, mitä tulee alkoholiin. Tiedän, että on viiniä, olutta, kirkasta jne. Mutta en sen tarkemmin. Itse en juo, joten ei kiinnosta perehtyä aiheeseen sen lähemmin. Perehdyn mieluummin kirjallisuuteen, musiikkiin, hyvään ruokaan, puutarhanhoitoon yms. minua kiinnostaviin asioihin. Muut saa silti minun puolestani juoda ihan rauhassa. Ei vain pidä yleistää, että kaikki keski-ikäiset sitä tai tätä. 

Vierailija
24/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä juon punasta lonkeroa, jos jotain joskus juon. Yks tai kaks. Värin vuoksi. N52

Vierailija
25/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin kulutus on niin 1980-lukua...

Joogit taiteilee smoothieiden kanssa..

Vierailija
26/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon vain kiljua.

-Irma

Kilju lantrataan piimään ja vot!

-Annikki

Vierailija
27/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei cavaa vaan proseccoa. Ei pullollista vaan lasillinen tai pari. Lirautan mielelläni tilkan marjalikööriä lasin pohjalle kuohuvan kaveriksi. Tämän opin ranskalaiselta ystävältäni. Kuohuva maistuu myös Aperol tai Hugo spritzissä.

Vierailija
28/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei cavaa vaan proseccoa. Ei pullollista vaan lasillinen tai pari. Lirautan mielelläni tilkan marjalikööriä lasin pohjalle kuohuvan kaveriksi. Tämän opin ranskalaiselta ystävältäni. Kuohuva maistuu myös Aperol tai Hugo spritzissä.

Vierailija
29/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen, mutta juon alkoholia todella harvoin. Tiedän kyllä, mitä cava on, mutta en hae alkoholista taivasta itselleni. Olen nähnyt sen taivaan tavoittelun vanhempieni kohdalla. Toinen on haudassa alkoholimaksakirroosin vuoksi, toinen on juomassa itseään samaan hautaan.

Vierailija
30/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon vain kiljua.

-Irma

Kilju lantrataan piimään ja vot!

-Annikki

Kato Annikki, koskas tuut taas ryyppäämään pitkästä aikaa? Voitas vaikka saunoa ja tapella niinku vanhoina hyvinä aikoina.

-Irma

Vierailija
31/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pullo hyvää cavaa hakkaa keskivertoshampanjan. Oletteko ladyt muuten kokeilleet Elsassin alueen crementeja. Niissä on joitain todella hyviä, ovat myös suosittuja Saksassa.

Silloin kun haluan kepeämmän vaihtoehdon, valitsen proseccon.

En koskaan juo siideriä tai lonkeroa, oluesta puhumattakaan.

Jotain Bourgognen ja Alsacen alueen cremanteja on tullut kokeiltua, tosin nyt on rutikuivaa Ruinartia kaapissa. Kyllä siiderikin maistuu mikäli se on ranskalaista ja perinteisellä menetelmällä tehtyä. Noita kotimaisia siiderinkorvikkeita en arvosta.

Vierailija
32/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pullollinen Krugia tai Vega Siciliaa on pieni taivas, cava on rönttyviiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän