Päätin nyt alkaa tehdä miehelle seksialoitteen vähintään kerran viikossa, maksoi mitä maksoi
Enkä yhtään loukkaannu jos tulee pakkeja. Jos pelkkiä pakkeja tulee 6kk niin ero.
Kommentit (25)
Olen niin helppo että oikeastaan kaikki naisen tekemät ehdotukset onnistuu. Jokseenkin hyvin omatkin ehdotukset onnistuu. Jos oikein haluan niin käytän puhumalla tapahtuvaa manipulointia. Se ei petä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä voi vain sanoa sille että kerran viikossa seksiä, tai tulee ero?
Koska en ole niin vaativa. Ei siinä olisi mitään järkeä kun lapsiakin on. Ap
Höpsistä, aikataulutettu seksi on kaikkein helpoin toteuttaa. Spontaanit sekstaamiset saat kyllä unohtaa pienten lasten kanssa eläessä.
Kyllä onistuu jos vain haluja riittää. Nopeimmat tyyliin kahdessa minuutissa vessassa. Esileikiksi riitti tule mun kanssa vessaan. Naiselle piti antaa pyyhe tai jotain suuhun mitä purra. Muuten piti niin kovaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä voi vain sanoa sille että kerran viikossa seksiä, tai tulee ero?
Koska en ole niin vaativa. Ei siinä olisi mitään järkeä kun lapsiakin on. Ap
Höpsistä, aikataulutettu seksi on kaikkein helpoin toteuttaa. Spontaanit sekstaamiset saat kyllä unohtaa pienten lasten kanssa eläessä.
Kyllä onistuu jos vain haluja riittää. Nopeimmat tyyliin kahdessa minuutissa vessassa. Esileikiksi riitti tule mun kanssa vessaan. Naiselle piti antaa pyyhe tai jotain suuhun mitä purra. Muuten piti niin kovaa ääntä.
Onnistui meilläkin ennen kuin alkoi mennä huonosti. Ap
Lapsivapaata aikaa on vähintään joka ilta kun lapset ovat nukkumassa. Miten onnistuu aikataulutettu seksi jos mies ei halua seksiä eikä varsinkaan etukäteen sovitusti? Pystytkö kuvittelemaan ? Ap