Miksi olen alkanut näkemään seksiunia exästäni?
Erottu jo monta vuotta sitten ja jatkettu kavereina. Nyt viimeiset pari viikkoa olen nähnyt hänestä seksiunia lähes joka yö.
Muuten ei ole romanttisia tunteita, enkä ole edes ajatellut häntä moneen vuoteen potentiaalisena seksipartnerina, niin miksi nyt olen alkanut näkemään hänestä seksiunia?
Kommentit (20)
Mulla sama ja erosta muutama vuosi :D Yhteen en kyllä hänen kanssa palaisi, enkä seksiä harrastaisi.
Unet ovat kummallisia.
Näin unta naapurin miehestä tosi romanttisissa merkeissä. En kuuna päivänä ole häntä tietoisesti ajatellut tässä mielessä.
Tai en ole ajatellut ollenkaan missään mielessä. Niin outoa...
PUUTE valitsee itselleen todellisten muistikuvien kautta viihdykettä, kunnes tarve tulee tyydytettyä.
Vierailija kirjoitti:
ikävä
Nokun ei oo. :D nähään melkein joka päivä ja molemmat pidetään toisiamme vain kaverina.
Ap
Anna123 kirjoitti:
PUUTE valitsee itselleen todellisten muistikuvien kautta viihdykettä, kunnes tarve tulee tyydytettyä.
Nokun en elä puutteessa. Avomieheltä saan munaa niin paljon kuin haluan :D
Ap
Näen kanssa joskus ensirakkaudestani seksiunia. Olen myös ihmetellyt mistä ihmeestä ne tulee. Ei olla oltu tekemisissä 20 vuoteen enkä ole perään haikaillut eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Näen kanssa joskus ensirakkaudestani seksiunia. Olen myös ihmetellyt mistä ihmeestä ne tulee. Ei olla oltu tekemisissä 20 vuoteen enkä ole perään haikaillut eron jälkeen.
Nojoo. Mä ny kuitenkin oon päivittäin exäni kanssa tekemisissä, niin välillä tosi vaivaantunut olo sen kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo. Mä ny kuitenkin oon päivittäin exäni kanssa tekemisissä, niin välillä tosi vaivaantunut olo sen kanssa :D
Tämä siis ap
En ihmettele, jos on vaivaantunut olo, jostain unista tuntuu jäävän tunnelmat päälle vielä aamullakin. ”Kiva” nähdä ihminen, jonka kanssa on sekstannu kiihkeästi koko yön unissaan.
Mä oon luonut itselleni mielikuvitus seksikaverin nimeltä Tiina. Häntä ei oikeasti ole olemassa, mutta usein iltaisin tai pitkillä automatkoilla kuvittelen meidät harrastamassa seksiä eri paikoissa.
Omituisinta on se että Tiina on alkanut tulemaan uniini, aivan kuin hän olisi olemassa. Käy kaupassa ja on töissä ison firman talousosastolla ja asuu omakotitalossa. En ole koskaa edes ajatellut mitään näistä. Mulla ei ole tuttuja töissä taloushommissa, eikä kellään oo omakotitaloa. Ihmisen mieli on kummallinen. Enää puuttuisi että tapaisin vielä jonain päivänä Tiinan.
Vierailija kirjoitti:
Erottu jo monta vuotta sitten ja jatkettu kavereina. Nyt viimeiset pari viikkoa olen nähnyt hänestä seksiunia lähes joka yö.
Muuten ei ole romanttisia tunteita, enkä ole edes ajatellut häntä moneen vuoteen potentiaalisena seksipartnerina, niin miksi nyt olen alkanut näkemään hänestä seksiunia?
Terkuin Chelsy
Me ollaan erottu 15v sitten ja välillä näen myös mutta ne ovat ahdistavia painajaisia. Olen unessa taas tilanteessa että ällölle pitäis antaa vaikka mieluummin ranteet auki. Hitto miten ihana herätä!
Exän jälkeen on ollut ihania seksimiehiä, nytkin on ja en tajua miksi sitä ällövonkaajaa pitää vielä unissa muistella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis ap
Onko sun nykyisessä jotain samaa ku exäs?
Historia toistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis ap
Onko sun nykyisessä jotain samaa ku exäs?
Historia toistuu?
Ainoa yhdistävä tekijä on tietokonepelaaminen, mutta muuten ovat täysin erilaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, jos on vaivaantunut olo, jostain unista tuntuu jäävän tunnelmat päälle vielä aamullakin. ”Kiva” nähdä ihminen, jonka kanssa on sekstannu kiihkeästi koko yön unissaan.
Nojoo. Oon mä joskus vuos sitten nähny kerran siitä seksiunta ja naurettiin sille yhdessä silloin, mut nyt ne unet on jokapäiväisiä. Tai siis öisiä.
Ap
Mä näen tasaisin väliajoin naapurin miehestä lämminhenkistä unta, niin että koko seuraavan päivän on miellyttävän kutkuttava olo ja koen olevani rakastunut. Ollaan tunnettu jo usean vuoden ajan ja unet toistuvat n. 3-4 kuukauden välein. Viime yönä taas näin, enkä ollut nähnyt tai edes ajatellut koko miestä pitkään aikaan. Koen ehkä pientä vetovoimaa molemmin puolin kun nähdään ja tää voi olla syy uniin. Ollaan molemmat varattuja ja siksi en ole tuntemiksiini kiinnittänyt sen enempää huomiota, enkä tietentahtoen pyri edes näkemään. Mutta ah taas tätä tunnetta, nautin niin pitkään kun voin!
Oon nyt nähny pari kertaa seksiunta exästäni, josta erosin melkein 3 vuotta sitten. Olen juuri eronnut toisesta suhteesta. Näidenki välissä oli suhde ja siitä exästä näin seksiunta kun erottiin (hän oliki hyvä seksissä). Tuosta viimeisimmästä en nähnyt unta.
Eriparisuus seksissä (itse halusin enemmän) oli yksi syy eroo tuolloin 3 v sitten, mutta kyllä se oli kiihkeetä sillon aluks. Unissa on kiihkeä ja jännittävä tunnelma, mutta miehellä ei välttämättä seiso ja tyydyttää sitten muuten. No oikeestiki se joutu käyttää erektiolääkkeitä.
Itse näen säännöllisesti kahdesta exästä seksiunta. Aina ovulaation aikaan. Minusta ne unet on ihan mukavia. Emme ole olleet tekemisissä 15-20 vuoteen ja olen onnellisesti parisuhteessa oleva perheenäiti. En haikaile heidän peräänsä.
Up