Vierailija

Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä monia vuosia. Meillä on pieniä lapsia. Nuorin on 1 v. Vaimoni ja minä olemme vähän alle 40 v molemmat.
Meillä on ollut kotona hyvin vaikeaa. Seksiä ei ole ja nuorimman kanssa on ollut hyvin raskasta, joka on syönyt liittoamme askel askeleelta. Meillä on paljon riitoja ja vaimo on se, joka yleensä saa minulle pahan mielen aikaan ja hän on todella temperamenttinen.
Tässä taannoin sitten luistin sivusuhteeseen paljon nuoremman naisen kanssa ja hänestä haaveilen jatkuvasti. En enää ajattele perhettä, vaan tuota toista naista- Hänessä on jotain, mitä olen aina toivonut.
Ero on käynyt mielessä, mutta siihen en pysty lasten takia. Vaimoa en rakasta, mutta liitossa olen lasten vuoksi.
Ongelmana on se, että joudun valehtelemaan vaimolle kaikesta. En ole ollut viikonloppuna ollenkaan kotona, vaan viettänyt aikaa toisen naisen kanssa. En tahdo päästää hänestä irti! Jatkanko tätä vain ja pidän kulissielämää pystyssä vai eroanko ja otan lapset? Vaimolle olisi kova paikka kyllä, jos ottaisin lapset.

• ylös 4
  • alas 28

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Tuon ikäiset naiset ovat se ongelma. Katkeria vanhoja naisia, joille ei mikään riitä! Itse lähdin aikanaan tuollaisesta suhteesta ja tilalla on nuori ja ihana naisystävä.

• ylös 4
  • alas 24
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nämä on niin nähty, ja näistä tehty elokuvia ja sarjojakin. Pää jää vetävän käteen, usko huviksesi.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et sä tosta vain lapsia saa. Plus nuorimmainen jää takuulla vaimolle.

Saan minä. Minulla on asiaan hyvät perustelut. Vaimo haastaa riitaa jatkuvasti ja lapset kärsii.
AP.

• ylös 1
  • alas 26
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun nuorikkosi ei katsoisi ”vaikeita” äpäriäsi hetkeäkään. Yllätys.

Hän on lapsirakas, jolla on itsellä myös lapsia.

• ylös 2
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä tosta vain lapsia saa. Plus nuorimmainen jää takuulla vaimolle.

Saan minä. Minulla on asiaan hyvät perustelut. Vaimo haastaa riitaa jatkuvasti ja lapset kärsii.
AP.

Ei riitä syyksi jos vaimosi ei haasta riitaa lasten kanssa tai muuten laiminlyö heidän hoitoaan. 

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tee vaimollesi palvelus, ja ota ero. Kaikki voivat paremmin kun lähdet pois.

En lähde.

Vierailija

Paras mitä tuossa tapauksessa voit saada, on lasten yhteishuoltajuus viikko viikko systeemillä. Ja sekin riittää pilaamaan uuden suhteesi. Onnea vaan yrityksellesi.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Sä olet kusipää. Et arvosta lapsiasi paskan vertaa, pystyt heiltä pysyvän kodin ja ydinperheen viemään sekoilullasi. Itsekäs luuseri.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Vanhan setämiehen kanssa - jolla erityislapsia - uusperhe? Että pilaisi elämänsä vuoksesi? Ei ikinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt sä kyl elät ihan haavekuvissa! Ole järkevä! Jos on haastava lapsi, osaa hän olla haastava sun kullannuppupanollesikin. Et voi tietää millainen temperamentti voi hänessäkin syttyä kun on enemmän tekemisissä haastavan lapsen kanssa. Arki, arki ja vielä kerran arki näyttää vasta kaiken!

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Jätä lapset suosiolla vamolle. Näin pääset villinä ja vapaana elämään uutta nuoruuttasi uuden naisesi kanssa. Se nuori nainen ei huoli sinun ipanoitasi huusholliinsa, joten nyt kannattaa miettiä, viitsitkö edes vaivautua näkemään lapsiasi viikonloppusin.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Vanhan setämiehen kanssa - jolla erityislapsia - uusperhe? Että pilaisi elämänsä vuoksesi? Ei ikinä.

Erityislapsia? Missä? Nyt naurattaa tuo sinun kommentti. Pienten lasten kanssa olevat vaikeudet ei kerro, että pitäisi olla erityislapsi. Tukehdun nauruun.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.