Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukko kutsui minua MÖYKYKSI!

Vierailija
27.05.2018 |

Oltiis siis miehen kanssa tänään vierailulla hänen vanhempiensa luona ja anoppi teki ruokaa. Eipä siinä mitään, mutta kun ruoka oli valmista ja itse katsoin vielä televisiota, niin appiukko kysyi kuuluvaan ääneen, että "aikookos se möykky tulla syömään?" Olin aivan järkyttynyt ja kävin sanomaan miehelle, että odottelen autossa sen aikaa kun se saa ruokansa syötyä että päästään lähtemään. En vieläkään tiedä mitä ajatella, mutta kyläilyt on ainakin kyläilty. Kotimatkalla raivosin asiasta ja mies on ollut koko iltapäivän hiljaa.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko te erositte miehenne kanssa?

Vierailija
82/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa, että oletko oikeasti reilusti ylipainoinen, eli ilkeilikö appi todelliselle ulkomuodollesi vai viittasiko esimerkiksi siihen, että olit jämähtänyt telkun eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei sanonut mötkyksi? Urbaanisanakirjan mukaan mötky on 'ei niin kovin hyvän näköinen nainen, erityisesti iso kokoinen sellainen'.

Vierailija
84/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori, äiti sanoi poikaystäviä mönkyiksi.

Vierailija
85/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole normaalia haukkua missään tilanteessa. Silloin on aina kyse huonosta käytösestä. Jos omat vanhempani haukkuisivat puolisoani, niin tahtoisin kyllä tietää siitä. 

Vierailija
86/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi pitänyt häärätä anopin kanssa keittiössä sillä aikaa, kun miehet retkottavat sohvalla. Hyi, hemmetti. 

Ehdotan, että etsit appiukosta kaikki ulkonäölliset virheet ja isket takaisin. 

Vierailija
87/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan viitsi sinne mennä enää kylään. Luuli kai keksineensä hyvän lempinimen.

Vierailija
88/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olisin nyt huolissani siitä minkälaisessa ympäristössä kumppanisi on kasvanut. Ihmisiä ei nimitellä. Vieraiden kuulukin istua eikä mennä toisten keittiöön hääräämään. 

Vierailija
89/91 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen "anoppi" kutsui minua marakatiksi.🐒🙄Mutta hänellä oli kyllä mielenterveysongelmia.😂

Vierailija
90/91 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseä on kutsuttu omissa häissä mäskitynnyriksi.

No huhhuh! Toivottavasti et antanut sen pilata elämän onnellisinta päivää.

Vierailija
91/91 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sanoi viime kesänä pullukaksi, tykkää laihoista naisista, no siitä olen laihtunut 11 kiloa, vieläköhän sanoisi, no eipä tarvitse kuitenkaan vähän aikaan naamaansa näyttää, muutenkin töksäyttelee päin naamaa. Saa mies mennä yksinään äitinsä luo käymään.