Appiukko kutsui minua MÖYKYKSI!
Oltiis siis miehen kanssa tänään vierailulla hänen vanhempiensa luona ja anoppi teki ruokaa. Eipä siinä mitään, mutta kun ruoka oli valmista ja itse katsoin vielä televisiota, niin appiukko kysyi kuuluvaan ääneen, että "aikookos se möykky tulla syömään?" Olin aivan järkyttynyt ja kävin sanomaan miehelle, että odottelen autossa sen aikaa kun se saa ruokansa syötyä että päästään lähtemään. En vieläkään tiedä mitä ajatella, mutta kyläilyt on ainakin kyläilty. Kotimatkalla raivosin asiasta ja mies on ollut koko iltapäivän hiljaa.
Kommentit (91)
AP:lle sanon sen, että huokaise syvään ja avaa se karkkipussi niin helpottaa...
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin naurahtanut ja mennyt syömään.
Niin minä tein.
Ja kummallisia tokaisuja tuli aina vaan lisää ja lisää. Näin jälkeenpäin ajateltuna olisi kannattanut tehdä kuin AP, eikä jäädä kuuntelemaan niitä loukkauksia.
Nyt ovat jo kuolleet (onneksi), mutta silti minua vituttaa oma lammasmaisuuteni appivanhempien edessä.
Ennen kuin menit TV:tä katsomaan, niin kysyitkö anopilta voisitko auttaa häntä jotenkin ruuanlaitossa tai muussa?
Vierailija kirjoitti:
Tälle varmaan ei saisi nauraa.
kuvan kera olisi hauskempaa
Ei noiden vanhuksien heittoja kannattaa ottaa liian vakavasti. Joillain on tuollainen huumorintaju eikä ne sillä pahaa tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin menit TV:tä katsomaan, niin kysyitkö anopilta voisitko auttaa häntä jotenkin ruuanlaitossa tai muussa?
Miksi anopilta? Kai se appi siellä on myös vieraille ruokaa laittamassa? Vai onko tämä joku aikasiirtymä 50-luvulle, missä naisen tehtävä on vieraanakin passata miehiä?
Minua sanoi myös appiukko Möykyksi. :D
Otin aluksi nokkiini, mutta sitten tajusin, että se johtuu perusilmeestäni, joka ns. resting bitch. Naama on siis kuin sitruunasyöneellä hapankorpulla.
No olipa kamalaa. Joskus myös ärtymyksen voi nielaista ja antaa vaan olla. Ihmeellisen draaman päätit aiheuttaa. Todennäköisesti appiukko vain vitsaillut ja ei tuo nyt kovin kamalaa ole. Noloa sinulta, olisit vain jättänyt heiton
Ilmeisesti olet elämästä selvinnyt helpolla jos tuommoinen pistää pään sekaisin ja aiheuttaa lapsellisen raivarin.
Ota nyt vain rennosti Möykky!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi anopilta? Kai se appi siellä on myös vieraille ruokaa laittamassa? Vai onko tämä joku aikasiirtymä 50-luvulle, missä naisen tehtävä on vieraanakin passata miehiä?
Siis aloituksen mukaan anoppi (ressukka) oli laittamassa ruokaa ja appi vaan kutsui ap:n syömään. Ei ollut muuta ajatusta aikasiirtymästä tai mistään muustakaan
Sehän oli miniän hellittelyä, Mörri Möykky, kai nyt tuon muistat?! Et kai tuosta nyt ainakaan suuttunut?
Hämmentävää, miten näin monen mielestä on ok nimitellä toisia. Mun korvaan möykky ei ole millään tavalla positiivinen nimitys ja todellakin loukkaantuisin.
Todella ala-arvoista käytöstä apelta, samoin teiltä jotka nimittelyn hyväksytte.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, miten näin monen mielestä on ok nimitellä toisia. Mun korvaan möykky ei ole millään tavalla positiivinen nimitys ja todellakin loukkaantuisin.
Todella ala-arvoista käytöstä apelta, samoin teiltä jotka nimittelyn hyväksytte.
Niin niin, mutta eihän se ole apen vika jos joku random-akka syö itsensä möykyks, vai ymmärsinkö jotain väärin?
Onko möykky joku murresana miniästä tms? Muuten jos sillä vihjataan negatiivisella sävyllä ulkonäköön, niin todella törkeää. Kyllä mäkin ottaisin nokkiini, jos minun ulkonäköä arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vasta prinsessa. Tuohon on varmasti syy, mutta ap ei sitä millään tavalla avaa. Onko ap ylipainoinen tai flegmaattinen television ääressä istuja? Naurettavan herkästi otti myös itseensä.
Vaikka olisikin ylipainoinen tai flegmaattinen, vain typerys menee sanomaan tuollaista toisesta ihmisestä.
Noin tyhmät ihmiset monesti eivät edes ymmärrä hävetä puheitaan, ymmärrätkö sinä ?
Älykkyys ei kyllä katso mitä suustaan voi päästää.
Huippuälykäskin voi haukkua toisia möykyiksi sun muiksi, aika naivia olettaa että fiksuilla ei voi olla ilkeää luonnetta jne.
Kertooko se siitä että moisen sanoja pitää ihmisiä tietynlaisina ihan vääristä syistä?
Tiedän monta testatusti älykästä henkilöä jotka osaa olla myös paskiaisia
Tuo oli kylläkin hyvin, hyvin hienostunut vihje miniäpotentiaalille: syö pliis vähemmän.
Prinssi Charles kutsuu Meghania Tungsteniksi.
Tiettävästi Meghan ei ole ottanut nokkaansa tätä lempinimeä.