Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukko kutsui minua MÖYKYKSI!

Vierailija
27.05.2018 |

Oltiis siis miehen kanssa tänään vierailulla hänen vanhempiensa luona ja anoppi teki ruokaa. Eipä siinä mitään, mutta kun ruoka oli valmista ja itse katsoin vielä televisiota, niin appiukko kysyi kuuluvaan ääneen, että "aikookos se möykky tulla syömään?" Olin aivan järkyttynyt ja kävin sanomaan miehelle, että odottelen autossa sen aikaa kun se saa ruokansa syötyä että päästään lähtemään. En vieläkään tiedä mitä ajatella, mutta kyläilyt on ainakin kyläilty. Kotimatkalla raivosin asiasta ja mies on ollut koko iltapäivän hiljaa.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle varmaan ei saisi nauraa.

Vierailija
2/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin naurahtanut ja mennyt syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vasta prinsessa. Tuohon on varmasti syy, mutta ap ei sitä millään tavalla avaa. Onko ap ylipainoinen tai flegmaattinen television ääressä istuja? Naurettavan herkästi otti myös itseensä.

Vierailija
4/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos sellainen fitness-kissa?

Vierailija
5/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Ei seuraa hyvää jos antaa appivanhempien kohdella huonosti. Mä en itse tajunnut vaan siedin liikaa. Lopulta kamelin selkä katkesi enkä enää sallinut huonoa käytöstä. Vieläkin pistää vihaksi 😠

Vierailija
6/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kun jämähdit kuin möykky sinne telkun ääreen. oletpa tosikko. :D

Vierailija
7/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vasta prinsessa. Tuohon on varmasti syy, mutta ap ei sitä millään tavalla avaa. Onko ap ylipainoinen tai flegmaattinen television ääressä istuja? Naurettavan herkästi otti myös itseensä.

Vaikka olisikin ylipainoinen tai flegmaattinen, vain typerys menee sanomaan tuollaista toisesta ihmisestä.

Noin tyhmät ihmiset monesti eivät edes ymmärrä hävetä puheitaan, ymmärrätkö sinä ?

Vierailija
8/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle varmaan ei saisi nauraa.

Siksi vain hymyilin leveästi täällä kotona nyt tämän luettuani. No, toivottavasti tämä oli selkeästi oikeutettua toimintaa ap:ltä, ettei vaan lapsellinen ylireagointi. Mutta me emme tunne ap:ta emmekä appeaan :) joten ollaan vaan myötätuntoisia?

Vierailija
9/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
10/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä aviomiesparalle pakko kostaa? Taidat olla melkoinen pirttihirmu... ja möykky.

Vierailija
11/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniköhän vähän ylireagoinniksi? Onko appi aiemmin kutsunut sinua tällaisilla termeillä, vai olikohan kyseessä vain "hauska" letkautus? Mua olisi vaan naurattanut, mutta en tiedä tilanteesta tai välisistänne suhteista sen enempää. 

Vierailija
12/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos sellainen fitness-kissa?

Av-mammat eivät todellakaan ole fitness kissoja vaan muumimamma look:ia

Vierailija
13/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää on provo tai sitten sä olet pösilö.

Vierailija
14/91 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit heittänyt takaisin, että onkos seniili tarkistanut, ettei köntsät ole puntissa ennen kuin ruokapöytään astelee.

Vierailija
15/91 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut naiset nyt vaan näyttää möykyiltä.

16/91 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli varmaan appiukon keino yrittää vihjata sinulle, että käyttäydyit huonosti. Kylässä ei jämähdetä telkkarin ääreen, kun muut menevät syömään, vaan liikutaan sulavasti paikasta toiseen muun porukan mukana. Onko sinulla ihan peruskäytöstavat hukassa?

Puhumattakaan tuosta sen jälkeisestä reaktiostasi. Poikaystäväsi taisi nyt ekaa kertaa nähdä todellisen luonteesi? Varmaan appivanhemmat toivovat normaalia miniää, minkä poikakin ymmärtää ja osaa tehdä johtopäätökset siitä, oletko vaimomateriaalia. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/91 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ny möykky oo ees paha sana, lähinnä vaan tosiaan naurattas itteeni :D eri asia jos ois sanonu plösö tai läski tai laiskimus. Mutta möykky :D aika hellyyttävä itseasiassa

Vierailija
18/91 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain keski-ikäisillä ei ole kontrollia sanomisiinsa. Typerää käytöstä ukolta.

Vierailija
19/91 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua eroon tuollaisesta suvusta! Sua ei selvästikään arvosteta.

Vierailija
20/91 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi on selvästi vain rempseä ukko. Mitä pahaa siinä nyt on? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi