Onko mieheni hullu? Mitä sanotte tästä käytöksestä?
Jättää pihalla kaikki piharakennusten ovet sepposen selälleen päiväkausiksi. Auton ovi saattaa olla auki monta päivää. Olen joskus käynyt sateella laittamassa auton oven kiinni ettei penkit kastu.
Valittaa minulle kun jätän tiskiä altaaseen likoamaan - ne on kuulemma limaisia ne astiat sitten. Ok, mutta hän jättää ne likaiset astiat kuivamaan pöydälle, ja laittaa ne myöhemmin huuhtelematta koneeseen, jolloin ne eivät lähde puhtaiksi.
Huutaa minulle kodin sotkuista. On siis pois kotoa paljon, ja olen lasten kanssa yksin kotona.
Kommentit (34)
Kenenkään ei pidä sietää tuollaista käytöstä eikä lasten nähdä tuollaista toimintaa.
Masennusta. Jos/kun hän ei huom, myönnä, hoida, anna olla ja aloita oma elämä.
Eikö ikävästä luonteesta ollut mitään merkkiä ennen lasten tekoa?
Eikö nykyään ohjeistus ole ettei tiskejä pidä huuhdella ennen koneeseen laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyään ohjeistus ole ettei tiskejä pidä huuhdella ennen koneeseen laittoa.
Joo, koska muuten "koneen likaisuusanturit" muka menettävät herkkyytensä.
Astianpesukoneen likaisuusanturit, missähän ne mahtavat olla? Taitavat olla jonkun sellaisen miehen mielikuvituksen keksintöä, joka halusi luistaa tylsästä astioiden huuhtelusta.
Miehesi kuulostaa minulta 3kk sitten. Olin uupunut,-masentunut ja erittäin turhautunut seksin määrään ja laatuun, kukaan ei kostu kerran kuukaudessa 5min sisään ulos seksistä.
Puhuin monta monta kertaa mies ei tehnyt haluttomuudelleen mitään lopulta päätin että en halua haluta, enkä välittää
Oli kyllä todella paha olla.
hermot menee kirjoitti:
Jatkaan vielä, että hän hermostuu vähän kaikesta ja sitten huutaa minulle. Ei kestä mennä kysymään ihan kaikkea, tai mies hermostuu ja alkaa huutaa. Ja haukkuu minua hulluksi ja lehmäksi lasten kuullen.
ap
Totta, nykyään ei pidä huuhdella astioita ennen koneeseen laittoa.
"Osa pesuaineista on kehitelty niin, että ne toimivat tehokkaimmin nimenomaan silloin, kun lautasella on ruoantähteitä, HouseBeautiful-lehti muistuttaa. Jos puhdistusaineella ei ole ruoantähteitä, mihin sen entsyymit tarttuisivat, myös puhdistusteho jää puolitiehen."
" Astiat eivät itse asiassa tule sen puhtaammiksi, vaikka huuhtelisit ne etukäteen, HouseBeautiful-lehti kertoo. Uusien astianpesukoneiden teknologia on hyvin kehittynyttä, ja niiden pesuteho on hyvä. Uusimmissa koneissa voi olla jopa sensorit, jotka tunnistavat, kuinka likaisia tiskejä koneessa on."
hermot menee kirjoitti:
Jatkaan vielä, että hän hermostuu vähän kaikesta ja sitten huutaa minulle. Ei kestä mennä kysymään ihan kaikkea, tai mies hermostuu ja alkaa huutaa. Ja haukkuu minua hulluksi ja lehmäksi lasten kuullen.
ap
Tästä tuli mieleen, että salailee jotain ja hänen on keskityttävä vastauksiin. Voiko esim. Olla peliriippuvainen?
Kokeeko hän kysymykset syyttämiseksi?
Mies siis aina ollut sellainen joojoo-mies, eli antanut minun tehdä suunnilleen kaikki päätökset. Esimerkiksi kun olemme tehnee kotonamme mittavat remontiut, niin kaikki päätökset on jäänyt viime kädessä minulle. Aina sanonut että tehdään sellainen kuin haluat. Mutta. Myöhemmin narisee että kun tämä ja tämä on huono, ja tästäkin piti tälläinen tehdä ym. ym.
ap
Vierailija kirjoitti:
Joo sillä on ehdottomasti parempi polttaa se ruoka niihin kiinni siellä koneessa 👍
Hullusta en tiedä, mutta inhottava ja hankala nyt ainakin. Nasu kiertoon?
Meillä siis "parisuhde" ollut muutenkin täyttä paskaa viimeiset viisi vuotta. Seksiä viimeisen viiden vuoden aikana alle 20 kertaa. Viime vuonna yhden kerran, ja viime kerta taisi olla marraskuussa...
Ap
Mitä sinä sanoisit OMASTA käytöksestäsi, kun siedät huutamista ja haukkumista vielä lasten kuullen? Mietipä sitä, että lapsesi puhuttelevat sinua samalla tavalla kohta kun oppivat puhumaan.
hermot menee kirjoitti:
Mies siis aina ollut sellainen joojoo-mies, eli antanut minun tehdä suunnilleen kaikki päätökset. Esimerkiksi kun olemme tehnee kotonamme mittavat remontiut, niin kaikki päätökset on jäänyt viime kädessä minulle. Aina sanonut että tehdään sellainen kuin haluat. Mutta. Myöhemmin narisee että kun tämä ja tämä on huono, ja tästäkin piti tälläinen tehdä ym. ym.
ap
Pakoilee vastuuta. Oletko vahvatahtoinen? Ei kuulosta hyvältä suhteelta, jos aina mennään sinun mielen mukaan. Ehkä hän ei jaksa riidellä? Silloin voi kyllästyminen olla lähellä. Sinä et voi miestäsi muuttaa, mutta itsesi voit. Pitäisikö sinun miettiä aiheuttaako sinun oma käytös miehen käytöksen? Voisitko esittää asioita toisin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sanoisit OMASTA käytöksestäsi, kun siedät huutamista ja haukkumista vielä lasten kuullen? Mietipä sitä, että lapsesi puhuttelevat sinua samalla tavalla kohta kun oppivat puhumaan.
Tyhmähän minä olen...
Ap
ap