Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mieheni hullu? Mitä sanotte tästä käytöksestä?

hermot menee
26.05.2018 |

Jättää pihalla kaikki piharakennusten ovet sepposen selälleen päiväkausiksi. Auton ovi saattaa olla auki monta päivää. Olen joskus käynyt sateella laittamassa auton oven kiinni ettei penkit kastu.
Valittaa minulle kun jätän tiskiä altaaseen likoamaan - ne on kuulemma limaisia ne astiat sitten. Ok, mutta hän jättää ne likaiset astiat kuivamaan pöydälle, ja laittaa ne myöhemmin huuhtelematta koneeseen, jolloin ne eivät lähde puhtaiksi.
Huutaa minulle kodin sotkuista. On siis pois kotoa paljon, ja olen lasten kanssa yksin kotona.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermot menee kirjoitti:

Meillä siis "parisuhde" ollut muutenkin täyttä paskaa viimeiset viisi vuotta. Seksiä viimeisen viiden vuoden aikana alle 20 kertaa. Viime vuonna yhden kerran, ja viime kerta taisi olla marraskuussa...

Ap

Miksi?

Vierailija
22/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa kysellään, onko mies hullu?

Sitten valitetaan, kun mies haukkuu hulluksi.

Taidatte olla hulluja molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd tai add. Vaikeuksia elämänhallinnassa. Ei kukaan muu kuin neuropsykiatrisesti poikkeava jätä ovia perässään auki.

Vierailija
24/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

qseft kirjoitti:

On se!

Ei kai,onko pika diagnoosi

Vierailija
25/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on matkoillaan toinen nainen, tiuskii sinulle huono omaatuntoaan ja toivoo, että sinä tekisit päätöksen erota.

Juuri tuollainen oli exäni ennen eroa, kaikki, aivan kaikki oli minun syytäni ja mitään en osannut enää tehdä. Kerran sai haukut, 20v avioliiton jälkeen, väärinpäin olevasta vessapaperirullasta, silloin aloin nauraa, että ole nyt jo, tuo on naurettavaa, siitäkö hän suuttui silmittömästi ja paasasi koko illan.

Itsekin epäilin, kumpi meistä on hullu, lopulta teki päätöksen ja lähti, koska minä en rakastanut häntä.

Vierailija
26/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyään ohjeistus ole ettei tiskejä pidä huuhdella ennen koneeseen laittoa.

Joo sillä on ehdottomasti parempi polttaa se ruoka niihin kiinni siellä koneessa 👍

Ei pala, kone huuhtelee kylmällä vedellä ensin. Kokeile edes.

Vierailija
27/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt sulkemassa auton ovet? Anna olla.

Vierailija
28/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, sinullakin tuli sitten lotossa jättipotti. Itse hoidin ongelman lähtemällä lätkimään. 

Vierailija
29/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd tai add. Vaikeuksia elämänhallinnassa. Ei kukaan muu kuin neuropsykiatrisesti poikkeava jätä ovia perässään auki.

Alkava dementia oireilee juuri tuolla tavalla. Voi alkaa alle 50 vuotiaanakin.

t. hoitsu

Vierailija
30/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö autosta tyhjene akku, kun oven jättää auki?

Vierailija
31/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ikävästä luonteesta ollut mitään merkkiä ennen lasten tekoa?

Harvemmin on, koska yleensä miehen taantuvat vasta kuin nainen on ns.nalkissa lasten takia eikä mies ole ihan biologisista syistä enää se numero uno. Siinä huomaa miesten henkisen kypsyyden tai sen puutteen.

Vierailija
32/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö autosta tyhjene akku, kun oven jättää auki?

Ei tyhjene. Vanha auto, katos.

Vierailija
33/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ikävästä luonteesta ollut mitään merkkiä ennen lasten tekoa?

Harvemmin on, koska yleensä miehen taantuvat vasta kuin nainen on ns.nalkissa lasten takia eikä mies ole ihan biologisista syistä enää se numero uno. Siinä huomaa miesten henkisen kypsyyden tai sen puutteen.

Näin. Ja usein elämä ennen lapsia on kuitenkin aika leppoisaa. Ei siinä tule esille kuinka toinen vaikeampana aikana toimii. Ja sen lisäksi, kun ihmisellä on aikaa ja voimia, hän voi katsoa paljon asioita sormien läpi. Toisen oudot tavat ja puutteet voivat tuntua vain söpöiltä tai hassuilta.

Lapsiperhearjessa se todellinen luonne vasta testataan.

Vierailija
34/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hermot menee kirjoitti:

Meillä siis "parisuhde" ollut muutenkin täyttä paskaa viimeiset viisi vuotta. Seksiä viimeisen viiden vuoden aikana alle 20 kertaa. Viime vuonna yhden kerran, ja viime kerta taisi olla marraskuussa...

Ap

Miksi?

Mies ei tee aloitetta. Tai jos tekee, niin humalassa, mikä on epämiellyttävää.

En siis tee minäkään. Tunnen itseni varsinkin lasten saannin jälkeen epähaluttavaksi ja epäseksikkääksi.

Siksi meillä ei ole seksiä.

ap