Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla teistä Addisonin tauti ja miten pärjäätte ?

Vierailija
26.05.2018 |

Onko teistä kenelläkään Addisonin tauti ?
Kuinka huomasitte ja miten teitä hoidetaan ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota oon miettinyt itselläni. Niin kuin vähän kaikkea. Jos ei mulla oo addisonin tautia, sit oon luulosairas tai vaan joku mysteeri.

Vierailija
2/6 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota oon miettinyt itselläni. Niin kuin vähän kaikkea. Jos ei mulla oo addisonin tautia, sit oon luulosairas tai vaan joku mysteeri.

Luulosairas on todennäköinen vaihtoehto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauti on harvinainen

Vierailija
4/6 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle tuli Addisonin tauti. Samaa Prednisolonia syötettiin kuin ihmisillekin. Taudin toteamisesta kesti vain 4kk ja piti viedä piikille. Ihmisillä sama tauti vie sairaseläkkeelle ja myös hautaan ennenaikaisesti.

Vierailija
5/6 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauti on harvinainen

Tiedän. Oon oikeesti miettinyt kaiken. Joko oon luulosairas mysteeri, mun kippari on tulehtunut tai mulla on vikaa lisämunuaisissa. En oikeesti enää tiiä.

Vierailija
6/6 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauti on harvinainen

Tiedän. Oon oikeesti miettinyt kaiken. Joko oon luulosairas mysteeri, mun kippari on tulehtunut tai mulla on vikaa lisämunuaisissa. En oikeesti enää tiiä.

Kilppari*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä