Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurusteletko tai oletko avioliitossa sinua itseäsi vähemmän koulutetun kanssa?

Vierailija
26.05.2018 |

Siis naisena, jos miehesi on ammattikoulun käynyt, ja sinä yliopiston, toimiiko suhde? Onnistuuko moniulotteinen keskustelu? Löytyykö yhteinen arvomaailma?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari mies on MIEHEKÄS! Eikä se millään lailla sulje pois älykkyyttä, huomaavaisuutta ja hyviä käytöstapoja.

Vierailija
42/44 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pelkkä lukio käytynä, minä OTM. Ei ole ollut ongelma. Fiksu, keskustelutaitoinen ja sivistynyt tyyppi. Pohjattoman tiedonjanoinen ja keskustelee opiskelumielessä mielellään myös aiheista joista ei vielä tiedä mitään. Varmaan osaa minun erityisalani lakihommat nykyään paremmin kuin moni juristi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tohtori ja mies kandi. Mies on oman alansa guruja Suomessa eikä todellakaan tarvitse miettiä, kumpi meistä on kunnianhimoisemmin unelmiaan toteuttanut. Ja juu, yhtä surkeita keskustelijoita ollaan :)

Vierailija
44/44 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä termistä vähemmän koulutettu. Miehelläni on ehkä paperilla vähemmän koulutusvuosia, on ensihoitaja AMK. Parempaa sairaanhoitajaa saa etsimällä etsiä. Itse olen lääkäri. Ja keskustellaan muuten ihan tavallisista asioista, urheilusta, politiikasta, maailman menosta noin yleensä. Miten hienostuneesti sitä pitäisi muka keskustella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi