mihin lähden ahdistusta pakoon?
Tosi ikävää olla yksin kaupungissa. Ei ole ketään kaveria jota tavata.
Mitä teen ennen kuin mitään peruuttamatonta tapahtuu?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? T. Toinen ahdistunut
Helsingissä.
Mulla oli sama juttu. Yksinäni olin joka päivä pienessä yksiössäni. Kävin kyllä ruokakaupassa ja välillä, jos jostain sain energiaa niin jopa kävelyllä. Tosin sekin masensi,kun näki vaan muita pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa. Lähdin sitten pakoon ahdistusta porukoille... On edes jotain seuraa, vaikkakaan ei omanikäistä.
Se ahdistus on sinussa joten et sä pääse sitä pakoon. Sun pitää hakeutua jonnekin missä on ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama juttu. Yksinäni olin joka päivä pienessä yksiössäni. Kävin kyllä ruokakaupassa ja välillä, jos jostain sain energiaa niin jopa kävelyllä. Tosin sekin masensi,kun näki vaan muita pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa. Lähdin sitten pakoon ahdistusta porukoille... On edes jotain seuraa, vaikkakaan ei omanikäistä.
Näin on. Mun tapauksessa en voi mennä. Toinen vanhemmista elää mutta siellä on avopuoliso.
Kotiseudulla tyhjä talo enkä tänään enää ehdi sinne matkustaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se ahdistus on sinussa joten et sä pääse sitä pakoon. Sun pitää hakeutua jonnekin missä on ihmisiä.
Kyllähän tuntemattomia ihmisiä täällä riittää.
Ehkä menen metsään.
Miten on jos menisit psykoterapeutille?
Vierailija kirjoitti:
Miten on jos menisit psykoterapeutille?
Olen käynyt jo aika kauan mutta terapeutti on niin huono ettei se oikeastaan auta.
Pitäisi löytää ammattitaitoinen terapeutti.
Missä asut? T. Toinen ahdistunut