Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykkikoneen asennus, voiko olla näin vaikeaa

Vierailija
26.05.2018 |

Ostin elämäni ensimmäisen pyykinpesukoneen ja kyllä on ollut vaikeaa. Ehdotin, että ostan siihen kuljetuksen ja asennuksen myös, mutta mies sanoi, että hän hoitaa kyllä ja että hänellä on kaveri joka osaa asentaa sen. Tiesin että mies on tumpelo, mutta ajattelin että kaveri todella on ammattilainen. No kävivät kaverinsa kanssa sen hakemassa ja punnersivat paikalleen sen. Sitten joku toinen kaveri tuli sen asentamaan, tämä jonka piti olla ammattilainen. Itse siis olin töissä.

Kun yritin pestä pyykkiä niin likavedet valui lattialle koska letku ei ollut kunnolla kiinni, lisäksi tukirautaa ei oltu poistettu ja jalkoja ei oltu lukittu. Linkousvaiheessa kone pomppi kuin viimeistä päivää. Lisäksi olivat vieneet koneen pohjaan tarkoitetun pohjalevyn roskiin (veivät sentään roskat!). Käyttöohjeita ei oltu vilkaistukaan.

Mies tietenkin suuttui, kun tästä puhuin hänelle. En kuulemma arvosta hänen vaivannäköään ollenkaan. Hänellä muka meni joku työjuttukin ohi koska PITI olla pesukonetta hakemassa, vaikka siis itse olisin halunnut kuljetuksen ja asennuksen ja olisin mielelläni maksanut siitä AMMATTILAISILLE, jotta ei tarvitse stressata asiaa.

Nyt kun nämä ongelmat on havaittu, niin sanoin että haluan oikean asentajan laittamaan koneen kuntoon mutta eiköhän mies intä, että tämä kaveri joka jo kerran "asensi" koneen tulee kyllä laittamaan sen.

Miten mies voi olla noin tyhmä? Tämmöisistä asioista pitää sitten vääntää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa myös ensimmäiset koneet lapsuudesta kun kone pomppi pitkin lattiaa kun kuljetustuet kiinni.Myös kovin rehvakasta purkua kun monasti tärkeää pientä sälää muun muassa Suomenkielinen maski ohjelmakytkimeen.Joutunut tekemään vesilukon ja jatkoletkun suihkukaapin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi