Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoinen peräpukama ja Scheriproct Neo kokemuksia

Vierailija
26.05.2018 |

Sorry ällö aihe, mutta huomasin muutama päivä sitten ulkoisen peräpukaman. Se on noin sormenpään kokoinen. Olen nyt kolmen päivän ajan käyttänyt sekä Scheriproct rasvaa että supppoja. Ainakaan vielä pukama ei ole pienentynyt ja en saa sitä pysymään sisällä. Se luiskahtaa aina ulos. Onko kenelläkään kokemusta miten nopeasti tämä lääke kenties auttaa ja milloin pitää mennä lääkäriin? Jos menee yksityisesti niin kannattaako mennä saman tien gastrolääkärille, jotta saa kenties ajan peräpukamien hirttoon? Kiitos jos joku ehtii auttaa

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaus eli pieni toimenpide auttaisi, jos vaiva on noin paha. Yksityisellä sen saisi helposti, paitsi jos ei ole rahaa.

Juoksuleikkaus on mahdollinen. Ei ne sitä rahaa kuitenkaan pyydä ennen leikkausta.

Vierailija
22/31 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko auttanut peppureiän kutinaan? Hirveä kutina kun sieltä pääsee vuotamaan suolilimaa niin, että reiän ympärys on aina kostea ja ärtynyt. Tänään ekaa kertaa laitoin tuota sheriproct neoa.

Kun ei ole ollut kipuja niin olen käyttänyt ihan vain bepanthen voidetta. Scheriproctia ei pitäisi käyttää pitkiä aikoja. Itsellä tuo kutina johtuu lähinnä toisinaan ilmenevästä ulosteen rakenteesta joka jättää aukkoon jämiä. Ne saa siinä samalla siivottua sormella pois.

Muistakaa sitten kunnon käsien pesu ja desinfiointi :p

Ei tarvi desinfioida, huolellinen käsienpesu saippualla riittää. Itselle ei sovi mikään voide koska silloin kutittaa ja kirvelee vielä enemmän. Ainoa apu tullut noista peräpuikoista. Kuukauden max saa käyttää. Jos ei parissa viikossa helpota niin sitten lekuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sisäiset pukamat ligeerataan eli hirtetään. Toimenpiteen voi tehdä terveyskeskuksessa. Hankalat ulkoiset pukamat vaatii leikkauksen. Siihen voidaan tehdä lähete sairaalaan. Istuminen, ylipaino ja ummetus pahentaa pukamavaivaa.

T. Hoitaja

Vierailija
24/31 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaus eli pieni toimenpide auttaisi, jos vaiva on noin paha. Yksityisellä sen saisi helposti, paitsi jos ei ole rahaa.

Minä ajattelin mennä yksityiselle leikkauttamaan omani. On vain todella kallis operaatio. 

Vierailija
25/31 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin mennä yksityiselle leikkauttamaan omani. On vain todella kallis operaatio. 

Kaverin puolesta kyselen, oletko saanut kustannusarvion ja pääseekö operaation jälkeen pois samana päivänä?

Vierailija
26/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voide peräpukamiin - https://tonzes.com/hemaprofi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
27/31 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko auttanut peppureiän kutinaan? Hirveä kutina kun sieltä pääsee vuotamaan suolilimaa niin, että reiän ympärys on aina kostea ja ärtynyt. Tänään ekaa kertaa laitoin tuota sheriproct neoa.

Mulla on sama vaiva ja joudun käyttämään näitä pukamavoiteita tähän vaivaan. Jos uloste on erittäin voimakasta esim. ripulissa. Polttaa peräaukkoa aika paljon. 

Sitten vain koko ajan pesen ja laitan voidetta. Menee usein useita päiviä ennen kuin paranee tuollaisen ripulin jälkeen peräaukko.

Vierailija
28/31 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
29/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autto mulla saamaan oireettomia päiviä väliin. Tätä kautta sain ongelman  kuriin

Vierailija
30/31 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se pukama kyllä menee pois ihan itsekseenkin viikossa, se lääkkeen käyttö on aivan turhaa. Lääkehullut taas vauhdissa ja normaali kehon paranemisprosessi laitetaan lääkkeen "ansioksi".

Vierailija
31/31 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä ei kannata silpoa peräaukkoaan vaan ne ulkoisetkin voi hirttää. En tiedä tekevätkö ne tätä lääkärissä mutta sen voi tehdä ihan itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan