Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos miehellä ei ole autoa?

Vierailija
26.05.2018 |

Auto on itsestään selvyys, statussymboli ja letkujatke, mutta se myös merkitsee monille kanssasisarille paljon. Onko siis niin että jos miehellä ei ole ollenkaan autoa, ei edes ajokorttia, niin onko tämä silloin aitonaattisesti säälittävä ja sirkea tapaus?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole autoa eikä korttia, enpä ole koskaan edes ajatellut koko asiaa. Ei me autoa tarvita mihinkään tässä keskustassa asuessa.

Vierailija
2/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on kulkuväline, pakollinen. Muuaalla tieetysti, ei pääkaupunkiseudulla. Laittaisin autokouluun ja ostaisin sen auton. Tietenkin maksaisin. Jos kieltäytyy, niin vaihtoon koko mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on itsestään selvyys, statussymboli ja letkujatke, mutta se myös merkitsee monille kanssasisarille paljon. Onko siis niin että jos miehellä ei ole ollenkaan autoa, ei edes ajokorttia, niin onko tämä silloin aitonaattisesti säälittävä ja sirkea tapaus?

MITÄ tuolla letkujatkeella haetaan? Tsiisus, auto on kulkuneuvo, ei kai autoileva mies yritä autoansa tunkea sisääni, apua!!!!

Vierailija
4/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa asuessa auto olisi pelkkä turhake. Mieluummin miehellä ei siis ole autoa ollenkaan. Ajokortti taas tulisi tuskin edes puheeksi koskaan, itsellä ei ole enkä sellaisella mitään tekisikään.

Vierailija
5/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies semmonen.

Vierailija
6/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit pitää mopolla ajaa pillurallia.

Vierailija
7/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se mua haittaisi, mulla on auto.

Kyllä täällä Kokkolassakin on paljonkin miehiä joilla ei ole autoa, joillain ei ole edes korttia, kulkevat kesät talvet polkupyörällä, joka vuosi oikein palkitaan vuoden työmatkapyöräilijä jne. Pyöräilijät on yleensä hyväkuntoisia ja ekologisia, eli ei mitään vikaa. Mullakaan ei ollut korttia eikä autoa kun asuin Helsingissä, siellä kun julkiset toimii on sulaa hulluutta pitää autoa.

Vierailija
8/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen miehen kanssa olen seurustelut ja kaikilla oli auto, yhdellä jopa kaksi. En ole kertaakaan tavannut sellaista miestä jolla ei ole edes ajokorttiakaan.

Vierailija
9/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua kaupungissa, joten täällä sivummalla auto on lähes välttämätön. Tykkään itse ajamisesta ja tarvitsen työssäni autoa, joten oletan, että miehelläkin auto löytyy ja pääsemme ongelmatta liikkumaan. Tykkään ajaa pyörälläkin, mutta se on lähinnä mukavaa ajanvietettä, sen kanssa ei kauppakasseja luokseni tuoda.

Vierailija
10/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua asua kaupungissa, joten täällä sivummalla auto on lähes välttämätön. Tykkään itse ajamisesta ja tarvitsen työssäni autoa, joten oletan, että miehelläkin auto löytyy ja pääsemme ongelmatta liikkumaan. Tykkään ajaa pyörälläkin, mutta se on lähinnä mukavaa ajanvietettä, sen kanssa ei kauppakasseja luokseni tuoda.

Osta satulalaukku tai käy rinkan kanssa kaupassa. Monia keinoja on olemassa. Enoni asui keskellä korpea eikä koskaan omistanut aitoa, kauppaankin kulki polkupyörällä.

Vierailija
11/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi friikkiä

Joko se on joku viherpiippi, ei ole rahaa tai ei halua laittaa rahaa.

Kaikki yhtä pahoja..

Vierailija
12/12 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me sitten edes tavata, kun mullakaan ei ole autoa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi