Olen ehkä ahdistellut ensihoitajamiestä katseella, mitä tehdä?
Vähintään kuolaavalla katseella aika pitkän ajan vielä. Hän kyllä on vastannut katseeseen usein hymyillen tai vsin muuten vain katseet kohdanneet, muttei ole tehnyt aloitteita tms, koska on ollut siis töissä.
Hesarin mukaan ensihoitajamiehistä suunnilleen joka viides kärsii seksuaalisesta ahdistelusta. Aloin stressata, että onkohan tämä mies, jota olen tuijotellut, kokenut sen ahdisteluna.
Mistä voin tietää? Pitäisikö kysyä suoraan tai anteeksipyydellen tms? Tuntuisi aika nololta. Onko ehdotuksia, mitä tehdä, jos ei ole varma, ahdisteleeko itse miestä vai ei?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Laita käsi sen housuihin ja katso mitä tapahtuu.
Tämä olisi varmaa häirintää.
Mä en yhtään pilaile asian kanssa. Mistä sen tietää, kokeeko joku laajalti häirityn ammattiryhmän edustaja- mies jonkun naisen himokkaan katselun häirintänä vai ei. On monia naisia, jotka kokisivat. Toisaalta jos se ko mies katselisi minua niin, olisin onnessani.
Kaipaisin kommentteja sellaisilta miehiltä, joita naiset ovst oikeasti häirinneet niin, että se on tuntunut ikävälyä ja on toivonut sen loppuvan, että miten he silloin reagoivat - vastakohtana että miten reagoivat, jos se ei tunnu häirinnältä vaan mukavalta ja imartelevalta tms
En tunne yhtäkään miestä jota häiritsisi naisten katseet kunhan ne ei näytä miltään suosta nouseilta hirviöiltä.
No jos hän on hymyillyt niin tilanne ei liene paha. Nyt vain lopetat etkä enää tiiraile.
Vierailija kirjoitti:
No jos hän on hymyillyt niin tilanne ei liene paha. Nyt vain lopetat etkä enää tiiraile.
Tämä. Älä vaan mene puhumaan sille asiasta.
Ota lääkkeet. Muut samanmieliset myös. Tosin jäljelle jää vielä tyhmyys ja siihen ei auta mikään :-( tsemppiä silti.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että haluaisin häntä ihan sairaasti. Ihan pelkkään irtoseksiin, ei siis suhteeseen. Toivoisin keinoa, jolla selvittää, olisiko hän halukas siihen. En ole kehdannut ehdotella, kun mies tosiaan on työssä. En pysty olemaan vilkaisemattakaan, jos on pienikin toivo, että kelpaisin sille edes hetkeksi.
Toisaalta ehdottomasti tietysti lopetan, jos hän kokee minut ahdistelijana, sehän olisi todella kauheaa ja ehkä noloin ja alentavin tilanne koko elämässäni. Sen alemmaksi juurikaan ei voisi enää naisena vajota.
Haluaisin tietää, miten asian voi selvittää syyllistymättä enempään häirintään, jos mies kokee minut häiritsijänä. Toivoisin kommentteja nimenomaan miehiltä, joilla on tällaisesta kokemusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että haluaisin häntä ihan sairaasti. Ihan pelkkään irtoseksiin, ei siis suhteeseen. Toivoisin keinoa, jolla selvittää, olisiko hän halukas siihen. En ole kehdannut ehdotella, kun mies tosiaan on työssä. En pysty olemaan vilkaisemattakaan, jos on pienikin toivo, että kelpaisin sille edes hetkeksi.
Toisaalta ehdottomasti tietysti lopetan, jos hän kokee minut ahdistelijana, sehän olisi todella kauheaa ja ehkä noloin ja alentavin tilanne koko elämässäni. Sen alemmaksi juurikaan ei voisi enää naisena vajota.
Haluaisin tietää, miten asian voi selvittää syyllistymättä enempään häirintään, jos mies kokee minut häiritsijänä. Toivoisin kommentteja nimenomaan miehiltä, joilla on tällaisesta kokemusta.
Ap
No voithan pyytää häntä treffeille. Jos kieltäytyy -> lopeta flirttailu. Jos suostuu.-> hienoa.
Asiallinen treffikutsu ei ole häirintää, jos lopettaa lähestymisen toisen kieltäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ota lääkkeet. Muut samanmieliset myös. Tosin jäljelle jää vielä tyhmyys ja siihen ei auta mikään :-( tsemppiä silti.
?
Eipä paljon herätä keskustelua. Ehkä miehiä sitten ei voi ahdistella yhtä ikävästi kuin naisia.
Laita käsi sen housuihin ja katso mitä tapahtuu.