Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä estoinen sängyssä

Itsevarma epävarma
26.05.2018 |

Heippa. Olen ollut miesystäväni kanssa reilun vuoden yhdessä, emme asu vielä saman katon alla. Olen huomannut jo alusta pitäen erään asian.

Mies on jolloin lailla estynyt. Vartaloni hyväileminen seksuaalisessa mielessä on esimerkiksi hänelle hankalaa. Syynä ei ole se että vartaloni olisi epäkiihottava. Sanoo usein seksikkääksi ja olenhan hoikka, nätti nainen.

Kun otan suihin, ei puhu, neuvo tai ota päästäni kiinni tms. tulee kyllä ja nauttii.

Nuolee minua ja on siinä hyvä. Tykkää siitä.

Ei halua nähdä peilistä kun rakastelemme. Ei halua anaaliseksiä. Kerran kokeilimme. Ei tykännyt.

Hänellä on uskonnollinen tausta, mutta ei itse ole.

Aloitteen teko vaikeaa. Hellii ja silittelee, pitää lähellä muuten, mutta lähinnä tunnen itseni sylikoiraksi.

Periaatteessa hyvää seksiä. Mutta minusta tuntuu, että minun pitää jarrutella itseäni. En tee kovin paljon aloitteita, vaikka haluaisin. En halua ruinata.

Meillä on seksiä joko kerran päivässä tai joka toinen päivä. Silloin kun ei ole seksiä, ei ole mitään siihen liittyvää. Puheita, flirttiä...

Ollaan keskusteltu aiheesta. Luvannut yrittää. Nyt koskee rintoihini, kun olen sanonut, että se kiihottaa kovasti, ennen ei. Ei kouri peppua. Ei laita sormea sisään.

Olenko liian vaativa? Olisin itse kokeiluhaluisempi seksissä, toiselle riittää ne pari asentoa. Minä päällä tai lusikassa. Kerran nyt otti takaapäin kun pyysin, ja tulimme kyllä molemmat melko pian.

Seksi kestää ehkä 5 minuuttia kerralla. Mies odottaa että tulen ja sitten itse.

Hänellä on vaikea puhua seksistä. Suhteemme Alussa vältteli jonkun verran seksiä, sanoi, että vaikea keskittyä, siksi lopetti monesti kun olin tullut. Itse ajattelen, ettei nauttinut tai että olen liian löysä. Silloin kun itse olin tosi kiihottunut, onnistui hyvin, tuntui molemmista tosi mahtavalta.

Nyt vuoden päästä ei ole noita ongelmia ollut (paitsi kun tunto itseltä lähtee, niin pelkään että toiseltakin) , nyt tunnen yleensä peniksen sisälläni hyvin ja nautin enemmän. Kai lantionpohjan lihasten teko on vaikuttanut.

No mutta aiheeseen takaisin. Seksistä puhuminen on meille vaikeaa. Mies sanoo, että pitääkö sitä todistella että tuntui hyvälle. Että seksin jälkeen ei halua puhua siitä.
Vuoden jälkeen uskalsin sanoa, että olen pelännyt etten anatomisesti ole tarpeeksi tyydyttävä. Sanoi, että kelpaat minulle oikein hyvin. Että toivottavasti hänkin minulle. Kelpaan?? Tarkoittaako, että menettelee.

Kun puhuin, että pelkään että minussa on jotain vikaa, sanoi, että ei ole, se riippuu fiiliksestä.

Minulle on ollut tosi tavallista aiemmin, että itken seksin jälkeen. Kun pelkään, ettei ollut hyvää. Sitten mies sanoo, että tulee paineita, kun luulen että minussa on vikaa.

Onko minulla päässä vikaa, vai eikö hän vain halua sanoa asioita, jotka tuntuisivat huonolta. Hmm. Pahinta olisi, jos mielessään miettisi, että voisi olla parempaakaan seksiä. (jonkun toisen kanssa)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuo tarkoitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyy kohta oikealle palstalle.

Vierailija
4/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama tyypoikö näitä käsittämättömän huonoja tarinoita tänne väkertelee?

Menisit ulos, siellä on kaunis ilma.

Vierailija
5/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kerran päivässä ja mies odottaa, että tulet ensin. Loistava mies!

Ehdotan, että postitat miehen minulle kirjattuna ja etsit itsellesi miehen, joka pitää sinun haluamastasi seksistä.

Vierailija
6/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas...

Vierailija
7/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vaatia toiselta väkisin!

Ei tuo nyt kovin huonolta kuulosta, jos seksiä on joka toinen päivä tai päivittäin?!

Vierailija
8/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli melkein silmään kun luin että miehelle ei kelpaa peppu.

Itse tekisin melkein mitä tahansa että saisin anaaliseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme