Meniköhän se yks palstan ”hullu” psykoosiin, kun ei oo hetkeen kirjoitellu?
Kommentit (52)
Kuka niistä? Kaikki täällä on hulluja. Etenkin minä.
Kuka meistä hulluista? Minäkö? Vai naapuri? Vai työkaveri?
Se, jonka äiti on pilannu koko elämän. Pari viikkoa oli aika vauhdeissaan täällä.
löllöllöö, pipipää, kryptiikkaa, samurai kitarisat kak.ka pis.sa vjyyhiyiyi
En ole tänään keksinyt vielä mitään.
Pitääkö tässä alkaa sijaistamaan paikallista hullua, ettei tule tyhjiötä.
Aloin jo toivoa, että joutuisi osastolle ja saisi viimein ne lääkkeet!
En ole mennyt psykoosiin enkä ole ikinä mennyt. Vastoin tahtoa voi tehdä jotain mutta siitä jää aina jäljet toivomuksien mukaan toivottavasti. Arvoja on turha menettää jos niitä on.
Vierailija kirjoitti:
En ole tänään keksinyt vielä mitään.
Ai siitäkö se vain johtuukin, ettei ole uusia oivalluksia tullut!
Täälä minä muako te kaipasitte. Nyt tänne stana ne lääkkeet kuin jo ois. Mä ala mitää. Hulu hulu hulu.
Vierailija kirjoitti:
Se, jonka äiti on pilannu koko elämän. Pari viikkoa oli aika vauhdeissaan täällä.
Totta puhut, hyvä huomio. Se oli oikeaa palsta raivoa 😂
Mun lemmikkihiiri on pilannut mun koko elämän. Se oli narsisti. En kykene enään mihinkään. Meni terveys, ahdistaa, pakkomielteitä. Käyn terapiassa se ei auta.
Mun mielestäni se vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä. Eiväthän sellaiset mene yleensä psykoosiin.
Valitan, ei muut sijaiset tai humalaiset käy, kun odotan jännityksellä seuraavaa juonenkäännettä tässä stoorissa.
Vierailija kirjoitti:
Valitan, ei muut sijaiset tai humalaiset käy, kun odotan jännityksellä seuraavaa juonenkäännettä tässä stoorissa.
Kyllä se jostain vielä tänne ilmestyy.
Löytyykö blogistaan viitteitä että olis taas hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Juonenkäännettä? Tässä stoorissa?? Mitä ihmettä???
En mä ainakaan ole ihan psykoottinen vielä.