Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella paha ongelma duunissa

Vierailija
25.05.2018 |

Olen aina tehnyt työssäni hyvää tulosta, siis parasta koko firmassa.

En halua avata asiaa enempää ettei tunnistettaisi, mutta n.kuukausi sitten sanoin pomolleni vastaan yhdessä asiassa, jolloin suuttui hirveästi ja haukkui minut s**tanan paskaksi ja että kuvittelen olevani jotain kun teen niin hyvää tulosta.. en edes kuvittele! Kuka tahansa muukin olisi siinä asiassa kieltäytynyt/sanonut vastaan.

Nyt sitten, sen jälkeen, koko kuukausi on mennyt minulla ihan pieleen. Ahdistaa ihan hirveästi ne asiat mitä pomo sanoi, enkä edes halua tehdä enää hyvää tulosta. En vaan pysty. Huono juttu vaan, että kun tulos on puolittunut normaalista, niin se tottakai näkyy myös tilipusissa. Työpaikkaa en voi vaihtaa nyt just, koska duunia ei muualla oikein ole..

Antakaa jotain vinkkejä miten pääsen hänen sanomansa ylitse ja että pystyisin taas olemaan normaalisti ja tekemään hommani 100%:lla teholla...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitto?

Vierailija
22/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa vähän siltä, että aloittajalla on noussut kusi päähän kun on hetken aikaa onnistunut hyvin työssään. Ei pitäisi silti antaa ylpeyden ottaa valtaa.

Kylmä totuus on, ettei kukaan ole korvaamaton.

Miten niin hetken?? Olen ollut meidän firmassa aina se paras, enkä todellakaan ole ylimielinen.. :D Päinvastoin. Ja tiedän kyllä että olen korvattavissa, se nyt ei tähän liittynyt mitenkään.

Ja vastaan sille kommentoijalle tässä samalla.. ihmettelet miksei kukaan muu sanonut pomolle vastaan. Siksi, koska olimme kahdestaan eri tilassa, eikä ollut muita paikalla. -Ap

Paras? Miksi pitäisi olla paras? Muuten kuulostaa uskottavalle mutta hieman ylimieliseltä voi kuulostaa jos olet sanonut olevasi paras ja virheetön. Itse ainakin tunnistan omat ja tunnustan omat virheet ja kehitystarpeet. Työntekijöitä on muitakin kuin ne parhaat ja erittäin huonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan PARAS tuloksen tekijä. Ihmisenä olen varmaan ihan shitface mutta eniten olen tehnyt tulosta koko firmassa. Liittoon varmaan voisin valittaa... tosin onko liian naurettavan pieni juttu. - Ap

Vierailija
24/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole siis sanonut yhtään kenellekkään töissä että olen paras, tai kehunut muutenkaan itseäni. Idioottinako minua pidät? -ap

Vierailija
25/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pomolla pomoa kenelle puhua asiasta?

Vierailija
26/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pomoa. Omistaa firman ja on sen toimitusjohtaja.. - ap

Vierailija
27/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää itses! Saattaahan olla, että tilanteessa oli pomolla jotain muuta pskaa niskassa ja satuit vaan olemaan kohteena Hyvään aikaan. Jis tulee tilaisuus, niin puhu asia sen kanssa läpi, ettei haittaa enää tulevaisuudessa. Jos tiedät olevasi hyvä niin sehän tuo sulle henkistä voimaa. Ei kukaan halua päästää hyvää työntekijää pois mistään firmasta.

Itsekin olen aina parhaiden joukossa tulosten tekijänä, mutta pskaa nyt vaan tulee välillä aiheetta ja aiheellisesti. Itse esimerkiksi mokailen säännöllisesti, välillä isojakin juttuja, mutta pointti on se, että pitää päästä eteenpäin.

Vierailija
28/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää itses! Saattaahan olla, että tilanteessa oli pomolla jotain muuta pskaa niskassa ja satuit vaan olemaan kohteena Hyvään aikaan. Jis tulee tilaisuus, niin puhu asia sen kanssa läpi, ettei haittaa enää tulevaisuudessa. Jos tiedät olevasi hyvä niin sehän tuo sulle henkistä voimaa. Ei kukaan halua päästää hyvää työntekijää pois mistään firmasta.

Itsekin olen aina parhaiden joukossa tulosten tekijänä, mutta pskaa nyt vaan tulee välillä aiheetta ja aiheellisesti. Itse esimerkiksi mokailen säännöllisesti, välillä isojakin juttuja, mutta pointti on se, että pitää päästä eteenpäin.

Tämä👍

Vierailija
29/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskojen esimiesten alta yleensä organisaatiot "häviää"

Ei häviä, mutta ammattitaitoiset työntekijät häviää ja se on vaan oikein.

Vierailija
30/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pomolla on impotenssi ja virtsankarkailua.

Sillä on paha olo ja purkaa sen suhun.

Hih, mitäs jos pomo on nainen? Vaihdevuodet?

Naisillakin voi olla virtsankarkailua, ja impotenssi hänen kumppanillaan.

Tässä yksi neuvo: Kirjoita siitä tarina. Sillä tavalla saat asian pois päästäsi kirjoihin ja kansiin eikä sinun tarvitse märehtiä sitä unettomina öinä. Toiseksi kirjoittamalla pääset jollakin tavalla paremmin käsiksi itse asiaan. Tai piirrä vaikka kuva tai tee laulu, ihan mikä sinulle parhaiten sopii.

Mieti nyt kuitenkin, ilmaisitko asian jotenkin siihen tapaan, että se antoi  pomolle aihetta hiiltyä.

Vierailija
31/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että pomo aivan asiattomaksi menisi, jos todella olet tuottavin työntekijä. Ellet sinä ollut asiaton.

Vierailija
32/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ei tykkää susta ihmisenä, mutta tuloksen takia 'joutuu' susta tykkäämään. Toki voi olla huono päiväkin. Itselläni näin ettei yksi esimies tykkää musta ja vähän syrji, ja en siitä niin välittänyt kun en itsekkään tykännyt tästä esimiehestä koska hän oli vähän 'sluiba'. Mutta olin hyvä työntekijä niin tämä esimies 'sieti' mua. Kerran sanoin vastaan 7 vuoden aikana niin tuntui että meinaa läväyttää mua eli se inho ja halveksunta tuli sieltä läpi. Don't care ja jatkat vain normaalisti etiäpäin, tsempit!

Vierailija
33/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kateellinen pomo, joka pelkää liian päteviä alaisia.

Vierailija
34/34 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne meilläkin. Uusi pomo (nainen), nuorehko, pitää yrittää päteä joka asiassa vaikka meitä on paljon firmassa, jotka olemme olleet paljon pitempään töissä. Luulee vaan tietävänsä paremmin asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme