Takavarikoin pojan Oblivion -pelin.
Joku elder scrolls siis. Nyt poika ei edes puhu minulle mitään, eikä tullut syömään. Mutta meillä ei demoni-aiheisia pelejä pelata! Piste. Jos ei kohta asetu ja tule syömään eipä tarvitse syödä tänään ollenkaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä taida hantaa katsella harry potteriakaan (sitten kun poika pääsee siihen ikään, ikäraja muistaakseni 13v ekassa leffassa. Ellei poikasi ole siis jo byli ikärajan kun et tämän ikää maininnut)
Poika on 16. Juu, meillä ei katsota eikä lueta pottereita. Yksikään kunnollinen jehova ei niin tee.
Parempi vaan käyttää poikaa seksuaalisesti hyväksi, kuten kunnon Jehovan kuuluu?
Kunnon Jehova ei kyllä käytä lapsiaan hyväksi, tuo on pedofiilien tapa käyttää "uskoaan" tekosyynä. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
m85 kirjoitti:
mitensää oikein takavarikoit sen? nehän saa digitaalisesti ladattua uudelleen, eikä oo enää tän vuosituhannen puolella levyjä tarvittu, että näin
Mun pojalla ei ole edes tietokonetta eikä älykännyä, koska niistä voi hakea vaikka p*rnoa.
Onneksi pojan kavereilla on, niin hoituu sekin asia kyllä. Luultavasti yhdessä katsoen, kun ei voi yksin kotona katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m85 kirjoitti:
mitensää oikein takavarikoit sen? nehän saa digitaalisesti ladattua uudelleen, eikä oo enää tän vuosituhannen puolella levyjä tarvittu, että näin
Mun pojalla ei ole edes tietokonetta eikä älykännyä, koska niistä voi hakea vaikka p*rnoa.
Onneksi pojan kavereilla on, niin hoituu sekin asia kyllä. Luultavasti yhdessä katsoen, kun ei voi yksin kotona katsella.
Tuskin, mun poika saa kaveerata vain muiden Jehovanuorten kanssa. Sellaisten joiden vanhemmat tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m85 kirjoitti:
Tuskin, mun poika saa kaveerata vain muiden Jehovanuorten kanssa. Sellaisten joiden vanhemmat tunnen.
Ja siskonsa on samassa koulussa, ja kertoo kyllä minulle heti jos näkee veljensä ei-Jehovien seurassa.
Siis konsolilla.