Onko surullisenpaa näkyä kuin mies Marimekon raitapaidassa?
Siinä ei taida olla enää mitään tehtävissä, miehuus on jonkun naisen käsilaukussa ja syvällä siellä.
Kommentit (27)
Biologinen kello sanoo tik tak. Ammattikasvattaja isäksi tuleville lapsille!
Sosiaalialalla työskentelevät miehet käyttää niitä paljon - ilmeisesti ihan omasta halustaan.
Marimekon raitapaita = kastroitu.
Tietääpähän pysyä kaukana, että hyvä että ne merkitään noin.
Minusta taas osoittaa, että älkkö on kyseessä. Varsinkin Jokapoika-paita on älykön asuste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalialalla työskentelevät miehet käyttää niitä paljon - ilmeisesti ihan omasta halustaan.
No nuohan ovat tuollaisia vähän omituisia naisellisia tapauksia muutenkin, ellei puhuta sosiaalialan johtotehtävistä. Ei tavallisella miehellä ole sellaista hoivaviettiä että lähtisi tuolle alalle.
Johtotehtävissä olevat juuri käyttääkin. Monta perusturvajohtajaa sun muuta olen nähnyt raitapaidassa. Se on niiden uniformu.
Mun miehen lempipaita on musta jokapoika. Fiksu mies on ❤️
Onko surullisempaa kuin nähdä mies, jolla on päällä Kiitos-paita tai leijonakoru tai jättisuuret "leimat" esim. koko käsivarsissa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas osoittaa, että älkkö on kyseessä. Varsinkin Jokapoika-paita on älykön asuste.
Se on liian telttamainen. Mieheläni on mutta ei käytä koska se on ruma
Vierailija kirjoitti:
Onko surullisempaa kuin nähdä mies, jolla on päällä Kiitos-paita tai leijonakoru tai jättisuuret "leimat" esim. koko käsivarsissa.
Kiitos paita on ok harrikkapaitana. Kaikki leijonakorut on ei. Tatuoinnit ei, mutta ei ehdoton
Onhan se eräänlainen esteettinen kastraatio miehelle. Sellainen mies on naisen talutushihnassa oleva epämiehekäs, h*nttimäinen tossukka.
Miettikää kun bongaisit yliopiston iltamista itsellesi kultivoituneen oloisen jokapoikapaitaisen miehen. Coctailien jälkeen siirtyisitte taksiin, keskustelisitte älykkäästi ilmastonmuutoksen vaikutuksesta vaaksajääriäisen seksuaalisuuteen, perillä välit olisivat lämmenneet niin että haluaisit riisua sen jokapoikasen... ja... tadaaa! Paidan alta paljastuisi karjalatatuointi ja leijonakoru!!!
Surullisenpaa? XDDD Mitä se tarkoittaa?
Näin äskettäin nuoren isän Marimekon punavalkoisessa lyhythihaisessa raitapaidassa polvipituiset farkkulappuhaalarit päällä. Ihana isä :).
Mun isällä on Marimekon raitapaitoja, sekä jokapoikaa että tasaraitaa. Isäni on eläkkeellä, mutta hänet kutsuttiin vielä hetkeksi töihin vuorotteluvapaan tuuraajaksi. Tehnyt koko ikänsä asiantuntijatyötä ja on alallaan arvostettu, tehnyt oman työnsä lisäksi paljon koulutuksia. Erittäin laajasti sivistynyt ja oppinut ihminen. Tekee paljon vapaaehtoistyötä ja viettää aikaa viiden lapsenlapsensa kanssa. Isäni on ollut usein se, joka on tullut meille avuksi esim. jonkun sairauden aiheuttaman perhekriisin takia, koska äidilläni on terveysongelmia.
Semmonen mies. Sitä voi kukin tykönään miettiä, onko tekemisissä ap:n kaltaisen toisten vaatteiden kyttäilijän vai isäni kaltaisen hienon ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun isällä on Marimekon raitapaitoja, sekä jokapoikaa että tasaraitaa. Isäni on eläkkeellä, mutta hänet kutsuttiin vielä hetkeksi töihin vuorotteluvapaan tuuraajaksi. Tehnyt koko ikänsä asiantuntijatyötä ja on alallaan arvostettu, tehnyt oman työnsä lisäksi paljon koulutuksia. Erittäin laajasti sivistynyt ja oppinut ihminen. Tekee paljon vapaaehtoistyötä ja viettää aikaa viiden lapsenlapsensa kanssa. Isäni on ollut usein se, joka on tullut meille avuksi esim. jonkun sairauden aiheuttaman perhekriisin takia, koska äidilläni on terveysongelmia.
Semmonen mies. Sitä voi kukin tykönään miettiä, onko tekemisissä ap:n kaltaisen toisten vaatteiden kyttäilijän vai isäni kaltaisen hienon ihmisen kanssa.
Onko ostanut itse paidat vai ostiko äitisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ostanut itse paidat vai ostiko äitisi?
1) Mitä ihmettä sinä sillä tiedolla teet?
2) Mä en tiedä eikä mua myöskään kiinnosta, ostaako isä vaatteensa itse vai ostaako ne joku muu.
Kun tapasin mieheni hänellä oli ainakin 15 Marimekon Jokapoikapaitaa, monenlaisissa väreissä. Äitinsä osti niitä hänelle synttäri- ja joululahjoiksi. En ikinä sanonut niistä mitään vaikka paita ei minun mielestäni kyllä mitenkään erityisen kiva ole. No äiti ei ole enää vuosiin ollut paidanostokunnossa eikä mieheni ole noita paitoja käyttänyt myöskään vuosiin. Kaapissa ne kyllä vielä ovat; ehkä pitäisi ehdottaa että laitetaan keräykseen. Osa on sen näköisiä että ollut ehkä yhden kerran päällä, joten voisivat vielä kelvatakin jollekin.
Oma suunnittelijamies on sellaista toivonut. Jaksaa kyllä nostaa rautaa, hoitaa ”miesten työt” ja sängyssäkin varsin mukavaa seuraa. En usko että yksi paita tätä muuttaisi.
No riippuu niin miehestä.
Jonkun hipsterin päälle sopii erinomaisesti. 😊