Onko surullisenpaa näkyä kuin mies Marimekon raitapaidassa?
Siinä ei taida olla enää mitään tehtävissä, miehuus on jonkun naisen käsilaukussa ja syvällä siellä.
Kommentit (27)
Kieltämättä näistä miehistä tulee mielikuva että opettajavaimo on pakottanut miehen pukeutumaan ”sivistyneesti, perinteisesti ja kultturellisti”. Vähän vässyköiltä vaikuttavat.
Onko surullisempaa kuin mies Zaran sovituskoppien luona 5 kauppakassia kädessä. Olen luvannut kumppanilleni, etten koskaan pakota häntä mukaani Zaraan. Käy todella sääliksi niitä nappisilmäisiä kassinaulakkomiehiä.
Jokapoika paita, tummissa väreissä, on erittäin miehekäs eikä sovikaan maitoparroille. Mika Ihamuotila on mieheksi liiankin komea suklaasilmä ja jos hänellekin ko. paita sopii, niin muilla ei ole mitään sanomista.
Saattaa olla arkkitehti. Mun mies on ja samoin hänen isänsä ja pari muutakin sukulaista, ja kaikilla Marimekkoa. Ei tietenkään joka päivä, mutta vapaa-ajalla. Ja sisustuksessakin vilahtaa Marimekko.
Vierailija kirjoitti:
Onko surullisempaa kuin mies Zaran sovituskoppien luona 5 kauppakassia kädessä. Olen luvannut kumppanilleni, etten koskaan pakota häntä mukaani Zaraan. Käy todella sääliksi niitä nappisilmäisiä kassinaulakkomiehiä.
Mä en edes haluaisi miestä mukaan vaatekaupoille. En ymmärrä niitä pariskuntia, jotka yhdessä käyvät ostamassa naiselle vaatteita. Kauheaa katsottavaa kun mies kärsii jossain just Zarassa. En ymmärrä miksi??
Mies liekkipaidassa? Mies bändipaidassa? ... 😢