Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko surullisenpaa näkyä kuin mies Marimekon raitapaidassa?

Vierailija
25.05.2018 |

Siinä ei taida olla enää mitään tehtävissä, miehuus on jonkun naisen käsilaukussa ja syvällä siellä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies liekkipaidassa? Mies bändipaidassa? ... 😢

Vierailija
22/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betauros!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä näistä miehistä tulee mielikuva että opettajavaimo on pakottanut miehen pukeutumaan ”sivistyneesti, perinteisesti ja kultturellisti”. Vähän vässyköiltä vaikuttavat.

Vierailija
24/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko surullisempaa kuin mies Zaran sovituskoppien luona 5 kauppakassia kädessä. Olen luvannut kumppanilleni, etten koskaan pakota häntä mukaani Zaraan. Käy todella sääliksi niitä nappisilmäisiä kassinaulakkomiehiä.

Vierailija
25/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapoika paita, tummissa väreissä, on erittäin miehekäs eikä sovikaan maitoparroille. Mika Ihamuotila on mieheksi liiankin komea suklaasilmä ja jos hänellekin ko. paita sopii, niin muilla ei ole mitään sanomista.

Vierailija
26/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla arkkitehti. Mun mies on ja samoin hänen isänsä ja pari muutakin sukulaista, ja kaikilla Marimekkoa. Ei tietenkään joka päivä, mutta vapaa-ajalla. Ja sisustuksessakin vilahtaa Marimekko.

Vierailija
27/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko surullisempaa kuin mies Zaran sovituskoppien luona 5 kauppakassia kädessä. Olen luvannut kumppanilleni, etten koskaan pakota häntä mukaani Zaraan. Käy todella sääliksi niitä nappisilmäisiä kassinaulakkomiehiä.

Mä en edes haluaisi miestä mukaan vaatekaupoille. En ymmärrä niitä pariskuntia, jotka yhdessä käyvät ostamassa naiselle vaatteita. Kauheaa katsottavaa kun mies kärsii jossain just Zarassa. En ymmärrä miksi??