Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei soittanut työmatkalta 2 päivään ja kun suutuin sanoi , että hyvä vaimo on huolissaan

Vierailija
25.04.2006 |

miehestään jos ei mitään kuulu!

Matkalla siis mukana n.10miestä ja taatusti olisin kuullut ekana jos miehelleni olisi jotain sattunut! Meillä 1v lapsi ja 9 vuotias erityislapsi, mutta ei siis 2 päivää kiinnostanut kysyä mitä kotiin kuuluu.. Mitäs sinä olisit mieltä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni soittaa työmatkoilta vähintään pari kertaa päivässä, joskus tosi montakin kertaa. Ja tämä sama myös ulkomaan reissuilla.

Vierailija
22/26 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tajuu, ette ole ainoa jota tuollainen häiritsisi!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän outoa jos ei kahteen päivään soita varsinkin jos on ennenkin ollut tapana soitella. Minusta miehen kuuluu soittaa koska hänellä voi siellä olla sellaista menoa ettei halua häirintää. En sitten tiedä mitä miehelläsi on siellä ollut ettei ole kerinnyt soittelemaan. Vain hän itse tietää. Kysele häneltä!

Mutta aika itsekäs täytyy olla kun ei soittanut. Parisuhteessa toinen täytyy ottaa huomioon.

Vierailija
24/26 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla syyllinen olo. Tuo selitys taas kuulostaa kyllä ihan miehen keksimältä, sen verran typerä on. Huomaa selityksessä muuten syyttävä sävy - yrittää syyttää sinua, ettet vaan keksisi kysyä, kenen kanssa tuli muhinoineeksi...

Vierailija
25/26 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo " huono vaimo" sattuu tosi paljon! ITse ole tehnyt mitään " huonoa" , että on hänen mielstä huonon vaimon käytöstä odottaa, etät perheen isä soittaa tai viestittää kotiin edes kerran päivässä..

Tuntuu tosi pahalta!

Kiitos teille, nyt alan ymmärtämään, että se kuka tässä se huono on, on mies! Hän on vaan viime aikoina saanut minut itsekin luulemaan, että olen hysteerikko ja seinät päälle kaatuneen kotiäidin raato. : ('

-ap

Vierailija
26/26 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei edes uskaltaisi sanoa moista - vaikka oikeasti olisinkin huono vaimo :) Muista, että sinua on helppo syyllistää, jos syyllistyt - hän tekee sitä varmasti senkin vuoksi, että huomaa sen vaivaavan sinua. Ja myös - lukuisat pettäjät sanovat vaimonsa olevan vainoharhainen hullu ja saavat vaimon uskomaan siihen itsekin.

Vaikka olisit vainoharhainen hullu, voisi miehesi SILTI soittaa - tai hänen pitäisi soittaa, etenkin kun teillä on myös lapset, ei vain se vaimo.

Itse olisin tuosta niin raivona, että saattaisinpa jopa erota, ellei löytyisi iskunkestävää selitystä ja vuosikymmenten anteeksipyyntöä.