Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman näistä mekoista laitan sukulaisen ylppäreihin?

Vierailija
25.05.2018 |

Pelkäsin etten saa vaatteita ajoissa joten jouduin varmuuden vuoksi tilaamaan kaksi mekkoa sukulaisen ylppäreihin. Molemmat tuli ajoissa, toisen pidän ja toisen palautan, mutta kumman pidän?

Tämän https://www.veromoda.com/fi/fi/vm/osta-kategoriottain/mekot/naisellinen…

vai tämän https://www.zalando.fi/dorothy-perkins-scuba-skater-vapaa-ajan-mekko-na…

Molemmat sopivat minulle.

Ekassa on tosin hihat sellaiset, että kun seisoo normaaliasennossa käsivarret vartalon vieressä, väljät hihat saattaa näyttää homssuiselta jos ei ole esteettistä silmää katsoa mekkoa "tarkemmin" :D Toisaalta mekko on aikuismaisempi ja ehkä tyylikkäämpi (se on mulla pidempi kuin kuvan mallilla).

Tokassa taas on ongelmana että kun katsoo saumoja tarkaan se ei ole järin säntillistä tekoa (toisaalta en luultavasti tarvitse sitä kuin lähivuosien kesäjuhlissa). Yleisilmekin on tyttömäisempi (olen 35). Toisaalta mekossa on jämptimpi silhuetti kuin homssuhihaisessa ekassa mekossa ja se on halvempi.

Kumman näistä mekoista laitan sukulaisen ylppäreihin?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita pahalla, mutta ensimmäinen näyttää vähän yöpaidalta. Zalandon mekko taas on oikein nätti ja sopii ihan hyvin sun ikäiselle

Vierailija
2/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tekisit elämäsi pikkupäätökset ihan itse. Niistä on hyvä aloittaa, ennen kuin alkaa olla kyse isommista päätöksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vero modan mekko on musta tuollainen aika perus teinimekko, että älä sitä pistä. Noista kahdesta siis zalandon on parempi.

Vierailija
4/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ekastakin itse ja tykkään tosta tummasta petrolinsinisestä, mutta oikeastaan hain kyselyllä vain vahvistusta sille, että minun kannattaa ottaa toka. On toka mekko jämptimpi yleisilmeeltään ja parempi. Kiitos vastanneille.

ap

Vierailija
5/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka mekko näyttää ihan samalta kun oma yo-mekkoni. Toivottavasti et ole ap tulossa minun juhliini ensi viikolla :D

Vierailija
6/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
7/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen. Molemmissa materiaali on aivan järkky, mutta jätetään se nyt pois syistä. Ensimmäinen on jo alun alkaenkin aika lyhyt ja sitten helmasta vielä näkyy osasta läpi. Toinen myös näyttää tyylikkäämmältä ja aikuismaisemmalta. Kangas on napakampaa ja laskeutuu kauniimmin.

Jos päädyt ensimmäiseen älä unohda shorsteja alta. Meinaan tuo helma sitten nousee vauhdilla jos tulee pienikin tuulenvire ja seuraavaksi sinä oletkin se juhlien keskipiste.

Vierailija
8/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toka mekko näyttää ihan samalta kun oma yo-mekkoni. Toivottavasti et ole ap tulossa minun juhliini ensi viikolla :D

No nyt minuakin alkoi pelottaa, että olet se ylioppilas jonka luokse olen menossa :D Ensi viikolla se selviää...

ap

Vierailija
9/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen. Molemmissa materiaali on aivan järkky, mutta jätetään se nyt pois syistä. Ensimmäinen on jo alun alkaenkin aika lyhyt ja sitten helmasta vielä näkyy osasta läpi. Toinen myös näyttää tyylikkäämmältä ja aikuismaisemmalta. Kangas on napakampaa ja laskeutuu kauniimmin.

Jos päädyt ensimmäiseen älä unohda shorsteja alta. Meinaan tuo helma sitten nousee vauhdilla jos tulee pienikin tuulenvire ja seuraavaksi sinä oletkin se juhlien keskipiste.

Vaikka päädyinkin Zalandon mekkoon, puolustan tota VM:n mekkoa, eli se on päälläni pitempi kuin on kuvan mallin päällä, mekossa on alushame (mikä yllätti minutkin, koska kuvassa ei näytä siltä että olisi) ja mekko on raskaampi ja juhlavampi kuin kuvassa näyttää. Kuvan malli on tosi pitkä ja tavallista raskaampirakenteinen, varmaan sen takia mekko näyttää hänen päällään heppoisemmalta.

ap

Vierailija
10/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon mekon pitsin läpi näkyvät liivien olkaimet. Siksi en itse ottaisi. Sitten se on jotenkin liian kotelomainen. Tuo ensimmäinen on kivadti hulmuava. Mä valitsisin ensimmäisen. Siihen olisi kiva laittaa kaunis kaulakoru, kun pitsin päällä näyttää hieman liioittelevalta.

Vierailija
11/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin. kirjoitti:

Zalandon mekon pitsin läpi näkyvät liivien olkaimet. Siksi en itse ottaisi. Sitten se on jotenkin liian kotelomainen. Tuo ensimmäinen on kivadti hulmuava. Mä valitsisin ensimmäisen. Siihen olisi kiva laittaa kaunis kaulakoru, kun pitsin päällä näyttää hieman liioittelevalta.

Olkaimettomia rintsikoita on olemassa.

Vierailija
12/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat liian lyhyitä juhlamekoiksi, mutta jälkimmäinen on parempi.

Vierailija
13/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa synkkä väri. Kuin hautajaisiin olisit menossa. Nyt olisi kaupatkin täynnä keltaista ja punaista. Nyt jotain kesäistä ostamaan ja palautat molemmat.

Vierailija
14/14 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka on liian musta ja liian lyhyt. Toka on tummansininen ja nätti, sitä voisi käyttää jatkossa häävieraanakin, ekaa taas ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä