Tykkään katsoa urheilevia miehiä - Oma mieheni ei kestä tätä
No niin. Katselen tv:stä siis paljon urheilua (olen itsekin entinen aktiiviurheilija ja urheilen edelleen paljon). Treenattu miehinen kroppa miellyttää ja myönnän suoraan ihailevani paria urheilukomistusta. Siis etäältä, ilman mitään fyysistä kontaktia tietenkään.
Mutta tämä onkin yhtäkkiä laittanut parisuhteeni täysin vaakateloille. Mies ei kestä asiaa lainkaan ja on ruvennut "kostoiskuksi" runkkaamaan oikein tieten tahtoen ollessani paikalla olohuoneen sohvalla joka ilta musiikkivideohetkutusten tahtiin. Ja uhkailemaan erolla. Seksielämääkään ei tietty enää ole tuon seurauksena.
Ja minä kun erehdyin luulemaan, että olemme aikuisia ihmisiä, joilla parisuhde vakaalla pohjalla!
Mitäs ihmettä nyt? Neuvoja?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulette tätä provoksi? Eikö tällaista siis tapahdu kellekään muulle?
Mies on alkanut hokemaan jostain mystisestä yhteydestä, joka meiltä nyt puuttuu, kun katselen muita.
Alkaa tässä todellakin useampikin yhteys puuttumaan, mutta mielestäni ihan vain tuon miehen käytöksen vuoksi.
Ap
Vähän vaikea kuvitella tilannettasi, koska meillä ei kehuta random urhelijoita komeiksi, eikä ventovieraita naisia kauniiksi. Mulle mies sanoo että olen kaunein kaikista, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vika kommenntini tuli näköjään vähän myöhässä, sillä jostain syystä nuo muut vastaukset päivittyivät puhelimeeni viiveellä.
Eli näköjään tätä tapahtuu siis myillekin.
En kuitenkaan ole koskaan antanut mieheni ymmärtää, etten rakastaisi juuri häntä ja pitäisi häntä ihaltavana.
Mies on myös aina ollut juuri sellaista avoimesti naisten perään kaupungilla katselevaa tyyppiä, enkä nyt itse ole kummemmin moksiskaan ollut siitä (ellei nyt ihan kuola ole valunut suupielestä.
Ap
Miten paljon hän kehuu sinua, kattelee sinua "sillai", osoittaa haluavansa sua?
Tämä on ollut (ennen tätä nykyistä ihmetilannetta) aika vaihtelevaa. Joskus mues kehuu minua, harvoin kuitenkaan suoraan. Silti väittää aina muiden miesten tuijottavan minua (mitä en itse kyllä huomaa).
Joskus, kun nuorempana olin laittautunut synttäreideni kunniaksi hotpantseihin ja korkkareihin korostaakseni pitkiä hoikkia jalkojani, muistan miehen oikein nimenomaisesti todenneen, että on hän kyllä paljon kauniimpiakin jalkoja nähnyt Italian lomillaan. Se loukkasi silloin, siksi se on jäänyt mieleen.
Eli ei tuo nyt loppujen lopuksi pahemmin kyllä kehu minua. Ja jos itse erehdyn sanomasn jotain tyyliin, että eikö oo aika ihana kesämekko tää, tai kivasti takamusta korostavat farkut, niin mies lähinnä murahtaa, että älä oo npin turhamainen, älä kehu itseäsi (vaikka vaatteesta yritän puhua).
Tulee kieltämättä vähän paha mieli, kun näitä muistelen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulette tätä provoksi? Eikö tällaista siis tapahdu kellekään muulle?
Mies on alkanut hokemaan jostain mystisestä yhteydestä, joka meiltä nyt puuttuu, kun katselen muita.
Alkaa tässä todellakin useampikin yhteys puuttumaan, mutta mielestäni ihan vain tuon miehen käytöksen vuoksi.
Ap
Vähän vaikea kuvitella tilannettasi, koska meillä ei kehuta random urhelijoita komeiksi, eikä ventovieraita naisia kauniiksi. Mulle mies sanoo että olen kaunein kaikista, ja hyvä niin.
Ymmärrän. No meilläpä tämä sama mies kyllä kehuu ihan avoimesti, jos näkee tv:ssä jonkun kauniin naisen, tai vaikka kadulla.
Juuri siksi tämä hänen nyt esittämänsä reaktio on niin outo ja vaikea minulle hyväksyä. Siksi tulin tänne kyselemään, että miten muilla.
Ap
Onko kellään enää kommentoitavaa tähän?
Alkoi tuntua, että olemme sittenkin aika outo pariskunta, kun suurimmalla osalla nämä adiat ihan toisin...
Ap
Eli sulla, hoikalla, sirolla ja selkeästi pitkämielisellä naisella, on 140 kg painava, melkoisen tökerö, vain muita naisia ihaileva ja kehuva, sinua lyttäävä, avoimesti kiusallaan tumputtava, erolla uhkaileva herkkä kukkanen miehenä? Ja nyt kysyt onko väärin, että itse katsot urheilua telkkarista ja saatat toisinaan hänen tapaansa kommentoida miellyttävien miesten ulkonäköä? Ja sitten kysyt vielä mitä tehdä, kun voisit jo järjestellä hänen kaipaamaansa eroa ja olla vapaa kotikiusaajasta?
Provotutkat jostain syystä hälyttää :D
Ei kai siis nämä jutut tabuja ole oikeasti, että ilmeisesti jo ihan evoluutio on asettanut useimpaan ihmiseen sellaiset geenit, että se pirtsakka nuori ja lisääntymiskykyinen kaunis/komea nainen/mies vetoaa enemmän kuin vanhempi, joka on ainakin jo jollain tapaa plösähtäneempi, ryppyisempi ja väsähtäneempikin.
Mutta ei se sitä tarkoita, että jokainen meistä olisi vaihtamassa sen oman rakkaan kumppaninsa siihen nuorempaan. Itse en ainakaan tätä tekisi, ja olen tämän oikein kunnon selkokielellä miehelle ilmaissut, varmasti jo suhteemme alusta asti.
Ap