Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kohtelee kuin lasta tai idioottia, tänään katkesi kamelin selkä kun otin ruokaa uunista ja

Vierailija
25.05.2018 |

Mies alkoi huudella vessasta että anna olla vielä, on kuitenkin raakaa ja blaa blaa. Kai minä nyt helvetti soikoon tunnistan kypsän makaronilaatikon ! Mutta nyt meni hermo miehen pätemiseen, työnsin ruuan takaisin uuniin ja huusin että herra ottaa itse sen pois kun paistoaste herraa miellyttää, lähden kaverille kahville.
Soitti sitten perään että mitä me nyt syödään kun ruoka paloi?! Eipä kuule kiinnosta eikä ole minun ongelmani, söin kaverilla tortilloja ja teini-ikäinen poikani asuu jo omillaan. Mussuttakoot mies nyt sitä takuulla kypsää lootaansa!

Ja minä otan sen eron. 22v tätä vittuilua ja pätemistä saanutkin kestää...

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se näköjään menee, että osa ihmisistä puhuu aidasta ja osa ikuisesti vain aidanseipäästä...

Vierailija
62/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se näköjään menee, että osa ihmisistä puhuu aidasta ja osa ikuisesti vain aidanseipäästä...

Sivujuonipäivitykset sopii oikein oivallisesti tälläisiin provoihin. Makaronilaatikko vei nyt voiton yhtäkkiä heränneeltä girl powerilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi huudella vessasta että anna olla vielä, on kuitenkin raakaa ja blaa blaa. Kai minä nyt helvetti soikoon tunnistan kypsän makaronilaatikon ! Mutta nyt meni hermo miehen pätemiseen, työnsin ruuan takaisin uuniin ja huusin että herra ottaa itse sen pois kun paistoaste herraa miellyttää, lähden kaverille kahville.

Soitti sitten perään että mitä me nyt syödään kun ruoka paloi?! Eipä kuule kiinnosta eikä ole minun ongelmani, söin kaverilla tortilloja ja teini-ikäinen poikani asuu jo omillaan. Mussuttakoot mies nyt sitä takuulla kypsää lootaansa!

Ota vaan, niin minäkin tein. Ei tuollalailla voi elää. Jälkeenpäin vasta tajusin, mitä henkistä väkivaltaa ja väheksymistä se elämäni oli. Mies täytti välillä täyttämäni tiskikoneenkin uudelleen. Ohjeisti ruuanlaittoa, vaikkei edes laittanut ruokaa.

Itsetuntoni oli erotessa jo ihan miinuksen puolella.

Niin vaan sinun pärjätä ihan hienosti ilman hänen opastustaan, ja työni ja menoni vähenivät ihan valtavasti. Oon tullut siihen päätelmään, että eksällä itsellään oli joku huono itsetunto ja kauhea kontrollin tarve.

Uusi mies on ihan toista maata.

Todellakin voin suositella, että kyllä se vaihtamalla paranee.

N49

Vierailija
64/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehelle ensiapuna pitsa ja 24 kaljaa. Lohduttamaan irina 500 e.

Vierailija
65/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiinkö tästä netivinkki poliisille, provo tämäkin.

Vierailija
66/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte tuomita miehen tietämättä makaronilaatikon kypsyysasteen!? Eiköhän laatikko ollut vetistä velliä siinä vaiheessa, kun tämän avioliiton eroprosessi sai alkunsa.

Taidat olla ap.n (ex) mies? Sieltä paskahuussistahan sä paremmin näit ktpsyyden, ku ap vuoka kädessä.

Ja miksi et sitten ottanut sitä laatikkoa uunista silloin kuin se mielestäsi oli valmis? Sinä sitä halusit paistaa ja siihen annettiin mahdollisuus. Poltit laatikon ja siiräjin syytät ap.tä.

Täälläkään moni ei tunnista henkistäväkivaltaa, mutta sitähän tämä on.

Vierailija
67/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte tuomita miehen tietämättä makaronilaatikon kypsyysasteen!? Eiköhän laatikko ollut vetistä velliä siinä vaiheessa, kun tämän avioliiton eroprosessi sai alkunsa.

Taidat olla ap.n (ex) mies? Sieltä paskahuussistahan sä paremmin näit ktpsyyden, ku ap vuoka kädessä.

Ja miksi et sitten ottanut sitä laatikkoa uunista silloin kuin se mielestäsi oli valmis? Sinä sitä halusit paistaa ja siihen annettiin mahdollisuus. Poltit laatikon ja siiräjin syytät ap.tä.

Sinä et ole elänyt päivittäistä arkeasi tuossa perheessä joten et voi tietää miten paljon ap käyttää mieheensä henkistäväkivaltaa.

Vierailija
68/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole elänyt päivittäistä arkeasi tuossa perheessä joten et voi tietää miten paljon ap käyttää mieheensä henkistäväkivaltaa.

No sittenhän mies on iloinen, kun pääsee vaimostaan eroon.

Vierailija
69/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vaan, niin minäkin tein. Ei tuollalailla voi elää. Jälkeenpäin vasta tajusin, mitä henkistä väkivaltaa ja väheksymistä se elämäni oli. Mies täytti välillä täyttämäni tiskikoneenkin uudelleen. Ohjeisti ruuanlaittoa, vaikkei edes laittanut ruokaa.

Niin vaan sinun pärjätä ihan hienosti ilman hänen opastustaan, ja työni ja menoni vähenivät ihan valtavasti. Oon tullut siihen päätelmään, että eksällä itsellään oli joku huono itsetunto ja kauhea kontrollin tarve.

N49

Niin yksihän ei voi olla vaan aina pitää olla se uusi tilalla ennen kuin voi erota. Sitäkö ap sinäkin olet pedannut?

Vierailija
70/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ulkoapäin ihanne-aviomies, niin hyvä isä lapsille ja kunnon mies muutenkin. Ei edes ryypännyt .

Että kyllä se " Sanna" on aarteen löytänyt itselleen. Kukaan ei tiennyt, että mies harrasti juuri ap:n mainitsemaa mitätöimistä ja vähättelyä antaen ymmärtää, etten osaa mitään enkä pärjäisi ellei  hän olisi neuvomassa.  Lempeällä äänellä, hymy  kasvoilla. Kerran eräs ystäväni kävi kahvilla ja sanoi jälkeenpäin järkyttyneenä, ettå "Markohan" piilovittuilee sulle koko ajan ja vielä lasten edessä ! 

Nyt olen eronnut ja   huomaan tulevani silmille, jos joku miespuolinen alkaa neuvomaan.  Vaikka kyseessä olisi vilpitön hyvää tarkoittava neuvo, en siedä sitä. Niin paljon sain "ohjausta" yhdeksän vuoden ajan.

Vierailija
71/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Niin yksihän ei voi olla vaan aina pitää olla se uusi tilalla ennen kuin voi erota. Sitäkö ap sinäkin olet pedannut?

Erosin ihan ollakseni ilman tuollaista miestä. Opin mitä tarkoittaa, että parempi yksinkin kun huonossa liitossa. Todella paljon parempi.

Tapasin sitten nykyisen mieheni paljon myöhemmin. Tosin mitä väliä sillä oli? Ei sen exmiehen toiminta ole yhtään sen vähemmän henkistä väkivaltaa, katsoo sitä sinkkuna tai parina. Ehkä pikemmin uudessa parisuhteessa näkee, että miten erilailla voi nainen ja mies toisilleen puhua, suorastaan ystävällisesti ja kunnioittavasti. Ja voi lakata ihmettelemästä, että onko oikeasti niin kyvytön ja tyhmä, kuin se exä aina sanoi.

Vierailija
72/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yrität selittää? Kukaan täyspäinen ihminen ei syytä toista siitä, että hän jätti makaroonin uuniin paistumaan käskystä ja sen takia se paloi, että tämä paistomestari sai tahtonsa läpi ja meni ottamaan sen liian myöhään uunista.

Normaali ihminen myös tajuaa, että se joka on uunilla tietää paremmin kypsyyden kuin vessassa istuja.

Toisekseen, jos ap olisi hullu ukko söis, vaikka vetelää makaroonilaatikkoa ennemmin, ku menis neuvomaan.

Vierailija
73/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin itse kokee, ei ymmärrä mitä on olla parisuhteessa henkilön kanssa joka käyttää aamusta iltaan henkistä väkivaltaa, naamioi leikinlaskuksi tai ystävällisiksi neuvoiksi. Rakkaus kuolee pikkuhiljaa kun tuntee ettei riitä toiselle, mutta silti siitä ei vain osaa lähteä etenkin jos on lapsiakin. Sielu murenee pikkuhiljaa palasiksi,  ihminen masentuu ja alkaa tuntea olevansa surkea  vaimo, surkea äiti, kävelevä vitsi.

Ja tästä toinen saa pökköä pesään, on ensin rikkonut sinut ja nyt tanssii sirpaleiden päällä.  Ja leikkii vielä tietämätöntä! " Mikä nyt itkettää, meillähän on kaikki hyvin".

Olet pahoinpidelty nainen. mutta mustelmasi eivät ole ihossa.  Miehesi ei tule baarista ja  kisko karjuen hiuksista pitkin lattioita, vaan nousee keittämään lapsille puuroa ja  iskee   sanoilla , hymy kasvoillaan.

Ja kaikki sanovat, että sinulla on hyvä mies

Vierailija
74/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kamelit liittyy aloitukseen

Vierailija
75/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelit ovat syyttömiä makaronilaatikon epäonnistumiseen!

Vierailija
76/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ei kaksi aikuista syö makaronilaatikkoa keskenään.

Ei niin, mutta häissä sitä kuulemma syödään, tosin vain 200 g yhtä vierasta kohti.

Vierailija
77/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suutuksissaan meni ja katkaisi joltain kameli raukalta selän. 

Vierailija
78/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla typerämpää sanomaa kuin "Kamelin selkä katkesi"

Vierailija
79/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois se loota saattanut kamelille kelvata.

Vierailija
80/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakoot mies asumaan sen selkänsä katkaisseen kamelin kanssa yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi