Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kohtelee kuin lasta tai idioottia, tänään katkesi kamelin selkä kun otin ruokaa uunista ja

Vierailija
25.05.2018 |

Mies alkoi huudella vessasta että anna olla vielä, on kuitenkin raakaa ja blaa blaa. Kai minä nyt helvetti soikoon tunnistan kypsän makaronilaatikon ! Mutta nyt meni hermo miehen pätemiseen, työnsin ruuan takaisin uuniin ja huusin että herra ottaa itse sen pois kun paistoaste herraa miellyttää, lähden kaverille kahville.
Soitti sitten perään että mitä me nyt syödään kun ruoka paloi?! Eipä kuule kiinnosta eikä ole minun ongelmani, söin kaverilla tortilloja ja teini-ikäinen poikani asuu jo omillaan. Mussuttakoot mies nyt sitä takuulla kypsää lootaansa!

Ja minä otan sen eron. 22v tätä vittuilua ja pätemistä saanutkin kestää...

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkääjät pitäisi tuomita kuolemaan! Jättäkää ne kamelit rauhaan!

Vierailija
22/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään nössöjä tätiä ja setiä jotka ovat kuin lattiamoppeja, joilla pyyhitään lattiaa mennen tullen, ei lainkaan luonnetta. Elottomia zombie tolloja. Kyllä sitä tulta pitää ihmisessä olla eikä pelkkää nöyristelyä. 

Hyvä ap teit oikean ratkaisun! Täältä iso peukku sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ei kaksi aikuista syö makaronilaatikkoa keskenään.

Miksi ihmeessä ei?

Vierailija
24/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kotikartanon makaronilaatikon ja mies, jokä laittaa ruokaa kerran puolessa vuodessa näytöstyyliin ja keitttö on sen näköinenkin, pilkkasibettä ostat valmismakaronilaatikkoa. Olin lähdössä työmatkalle ja huolissani syövatkö lapset ollenkaan poissa ollessani. Kuulemma hän osaa käydä kaupassa, mutta tähän asti sieltä on tullut jauhelihapaketti ja veetuilua kuinka paljon minä kulutan kaupassa.  

Vierailija
25/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko avioliittomme ajan mies on kohdellut minua kuin lasta, mm. Egyptissä eksyimme kun mies ei  millään voinut uskoa että minä muistan missä suunnassa hotelli on! Ruokiani ja leipomuksiani tulee arvostelemaan että laita enemmän mausteita ja pidä pidempään uunissa. Kun poikamme asui vielä kotona, huusi kerran isälleen että ei äiti oo tyhmä! Ja mies pokkana että ei tietenkään, en ole sanonutkaan niin.

Ja nyt makaronilaatikko katkaisi sen kuuluisan kamelin selän. Mies saa tästä lähtien tehdä itse ruokansa ja valittaa vaikka pihakoivuille, minä teen omat ja mahdollisesti pojan ruuat.. omassa kodissani. 

A.p 

Hohhoijaa. Siellä  taas yksi  itsensä lapsen tasolle typistänyt itkee kuinka on  ollut nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa. <3

Vierailija
26/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko avioliittomme ajan mies on kohdellut minua kuin lasta, mm. Egyptissä eksyimme kun mies ei  millään voinut uskoa että minä muistan missä suunnassa hotelli on! Ruokiani ja leipomuksiani tulee arvostelemaan että laita enemmän mausteita ja pidä pidempään uunissa. Kun poikamme asui vielä kotona, huusi kerran isälleen että ei äiti oo tyhmä! Ja mies pokkana että ei tietenkään, en ole sanonutkaan niin.

Ja nyt makaronilaatikko katkaisi sen kuuluisan kamelin selän. Mies saa tästä lähtien tehdä itse ruokansa ja valittaa vaikka pihakoivuille, minä teen omat ja mahdollisesti pojan ruuat.. omassa kodissani. 

A.p 

Ap, olen ylpeä pojastasi! Ihanaa, että hän uskalsi sanoa takaisin. Toisaalta sääli, että hän on vsrmasti kärsinyt pitkään kuunnellessaan, miten jänen rakkainta ihmistään lytätään.

Minulla on samanlainen mies ja myös uusperhe, ei ole poikani isä. Vähättely murtaa itsetuntoa pahasti. Ikävä kyllä en ole saanut lähdettyä ja ikävä kyllä poika on ottanut oppia miehestäni. Poika siis yhtyy minun pilkkaamiseeni ja arvosteluuni, omaksunut sen mieheltä. Olen miettinyt, miten siihen voi puuttua, kun on niin erittäin vaikea puuttua miehen harrastamaan vähättelyyn. Olen ehdollistunut kuulemaan sitä mykkänä ja jotenkin täysin halvaantuneena siinä tilanteessa ja vasta pitkän aikaa myöhemmin aina tajuan, että olisin voinut sanoa takaisin.

Vierailija
27/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näköjään nössöjä tätiä ja setiä jotka ovat kuin lattiamoppeja, joilla pyyhitään lattiaa mennen tullen, ei lainkaan luonnetta. Elottomia zombie tolloja. Kyllä sitä tulta pitää ihmisessä olla eikä pelkkää nöyristelyä. 

Iso peukku naiselle, joka on 22 vuotta typistänyt itsensä lapsen asemaan? Tuollaisen esimerkinkö sinä näyttäysit omalle tyttärellesi? 

Vierailija
28/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti.

Vierailija
29/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on idiootti.

Sinä olet kiusaaja.

Vierailija
30/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat enemmän teini-ikäiseltä, kuin teini-ikäisen äidiltä :D

Jos asiat eivät suju naisten suunnitelmien mukaan, he tulevat vihaisiksi kuin pikkulapset. :D

Ap ei saanut ottaa laatikkoa ulos uunista haluamanaan ajankohtana hän lähti ovet paukkuen. Tosi kyspää käytöstä. 

Luultavasti kyseessä ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Luultavasti ap on aiemminkin sanonut, että ei pidä miehen käytöksestä. Jos minä teen ruuan, niin kyllä minä päätän, milloin se on kypsää.

Miehethän ei tunnetusti tee ruokaa, joten se ei voinut olla mitenkään miehen tekemää...

Miksi nainen olisi sitten ottanut ruuan pois uunista, eihän hän mitenkään ole voinut tietää, miten kauan se on ollut uunissa?

Vierailija
31/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.p 

Ap, olen ylpeä pojastasi! Ihanaa, että hän uskalsi sanoa takaisin. Toisaalta sääli, että hän on vsrmasti kärsinyt pitkään kuunnellessaan, miten jänen rakkainta ihmistään lytätään.

Minulla on samanlainen mies ja myös uusperhe, ei ole poikani isä. Vähättely murtaa itsetuntoa pahasti. Ikävä kyllä en ole saanut lähdettyä ja ikävä kyllä poika on ottanut oppia miehestäni. Poika siis yhtyy minun pilkkaamiseeni ja arvosteluuni, omaksunut sen mieheltä. Olen miettinyt, miten siihen voi puuttua, kun on niin erittäin vaikea puuttua miehen harrastamaan vähättelyyn. Olen ehdollistunut kuulemaan sitä mykkänä ja jotenkin täysin halvaantuneena siinä tilanteessa ja vasta pitkän aikaa myöhemmin aina tajuan, että olisin voinut sanoa takaisin.

Nyt rouvat kulutetaan yläpeukut loppuun! Siitä saa teidän tyttäret hyvän miehen itselleen. Aihe vapaa voi jatkossakin hyvin.

Vierailija
32/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ap. Minunkin vaimoni on koko ajan "opettamassa isäänsä kusemaan".

Vierailija
33/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.p 

Hohhoijaa. Siellä  taas yksi  itsensä lapsen tasolle typistänyt itkee kuinka on  ollut nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa. <3

Tai sitten toinen on perherauhan nimissä koettanut kestää. Hyvä, että ap löysi selkärankansa. Tuollaisella puolisolla ei tee yhtään mitään.

Vierailija
34/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä miksi olet 22 vuotta sietänyt tuollaista? Lapsen takia?

Vierailija
35/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on idiootti.

Melko varmasti, koska lapsikin osaa tehdä makaronilaatikon, mutta ap meinasi jättää sen raa'aksi.

Vierailija
36/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat enemmän teini-ikäiseltä, kuin teini-ikäisen äidiltä :D

Jos asiat eivät suju naisten suunnitelmien mukaan, he tulevat vihaisiksi kuin pikkulapset. :D

Ap ei saanut ottaa laatikkoa ulos uunista haluamanaan ajankohtana hän lähti ovet paukkuen. Tosi kyspää käytöstä. 

Luultavasti kyseessä ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Luultavasti ap on aiemminkin sanonut, että ei pidä miehen käytöksestä. Jos minä teen ruuan, niin kyllä minä päätän, milloin se on kypsää.

Miehethän ei tunnetusti tee ruokaa, joten se ei voinut olla mitenkään miehen tekemää...

Miksi nainen olisi sitten ottanut ruuan pois uunista, eihän hän mitenkään ole voinut tietää, miten kauan se on ollut uunissa?

Naisen pitää päästä pätemään? Hemmetti soikoon tunnistaahan nainen kypsän makaronilaatikon !

Vierailija
37/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso peukku naiselle, joka on 22 vuotta typistänyt itsensä lapsen asemaan? Tuollaisen esimerkinkö sinä näyttäysit omalle tyttärellesi? 

Tässä hyvä esimerkki tunneköyhästä ihmisestä, kiitos tästä.

Vierailija
38/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo mut monta sivua saanut kommentteja

0/5

Vierailija
39/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte tuomita miehen tietämättä makaronilaatikon kypsyysasteen!? Eiköhän laatikko ollut vetistä velliä siinä vaiheessa, kun tämän avioliiton eroprosessi sai alkunsa.

Vierailija
40/87 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millaisen mallin ap on periyttänyt omalle lapselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi