Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä vuokratyöstä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa ja aika outoa.

Vierailija
2/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menis vuokraduuniin, olisin ennemmin työtön. Ei tossa ole mitään niiden touhuissa. Frendi niiden kirjoilla, niiin saattaa tulla puhelu vaikka klo 12 päivällä, että hei pääsetkö tunnin päästä tulee 8h töihin esim espooseen. Sit ei kuulu taas mitään. Kunnon orjatouhuu tollanen. Koko aika pitäs olla valmiudessa ja se on stressaavaa. Sit liksat on mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän alasta. Kaveri oli vuokrafirman kautta tilitoimistossa ja sai sieltä vakituisen paikan eli kannatti kyllä. Toinen kaveri tekee siivoushommia rakennustyömailla vuokrafirman kautta. Töitä on ollut nyt reilu vuosi, mutta epävarmaa on aina onko uusi työmaa, kun entinen päättyy. Samoin palkkojen kanssa joutuu koko ajan olemaan skarppina, kun vähän firmalta aina "unohtuu". Luulen, että itse en tykkäisi tuon epävarmuuden takia, mutta toisille varmaan sopii hyvin.

Vierailija
4/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua periaatteesta korpeaa se, että nämä vetävät palkassa välistä. Jos vuokrafirmoja ei olisi, voisi mennä yrityksiin suoraan hommiin ihan ilman välikäsiä.

Vierailija
5/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene juuri epävarmuuden takia.

Vierailija
6/11 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njet!

Vierailija
7/11 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin 3kk tiskaajana ja verojen jälkeen jäi itselle 1600e käteen per kuukausi.

Vierailija
8/11 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olin 3kk tiskaajana ja verojen jälkeen jäi itselle 1600e käteen per kuukausi.

Tuohan on ihan hyvä liksa.

Oletko itse tyytyväinen?

Vierailija
9/11 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan hyvä liksa.

Oletko itse tyytyväinen?

Olen. Ei valittamista. Ainoa miinus siitä että yhdessä vaiheessa tarjottiin niin paljon töitä että tein 17pv putkeen 8h päiviä, ilman vapaapäiviä välissä. Silloin alkoi olemaan aika tiukkaa henkisesti, mutta selvisin. Eikä pakko ollut edes ottaa kaikkia niitä tunteja, mutta halusin kaiken irti mitä sai kun tiesin että tuskin kauhean pitkään jatkuu, mistä monet ovatkin jo maininneet.

Vierailija
10/11 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokratyö on säännöllistä 40h viikossa voin mennä. Pätkätöihin en mene.

Vierailija
11/11 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika on vuokrafirman kautta kesätöissä. Tekee täyttä työaikaa. Paljon parempi vaihtoehto kuin nostaa sossusta rahaa. Tietty olishan se kiva saada kokonaan itselle se palkka, minkä vuokrafirma nostaa, mutta ei hänellä huono palkka ole, lähemmäksi kaksi tonnia kuukausipalkka, mikä on nuorelle, jolla on työkokemusta vasta vähän, ihan hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän