Missä iässä koit todellisen seksuaalisen heräämisen?
Täällä 35-vuotias täysin seksuaalisesti herännyt nainen. Olen ihmeissäni tästä mitä mun seksuaalisuudelle on tapahtunut. On kuin olisin herännyt koomasta ja seksi on mielessä todella usein enkä voi olla irti miehestäni. Ihanaa!!!!!!!!!!!
Kommentit (40)
Varmaan n. 40-vuotiaana kun tajusin olevani miehen silmissä haluttava. Huono itsetunto ollut aina. Ja nuorena tuntui äiti kurkistavan aina jostain...Hyi olkoon!
Onko se muuten yleistä, että tyttö harrastaa jo pienenä itsetyydytystä? Tietenkään sille ei ollut oikeata nimeä...johtui varmaan lähinnä siitä, että olin liian pienenä yksin äidin maataloustyön takia. Olen päätellyt, että se lohdutti. Tästä en ole kehdannut oikein kenenkään kanssa puhua.
Olen 27 v. nainen ja koen, että alan tässä vasta pikku hiljaa heräillä seksuaalisuuteeni. Nuorempana koin seksin jotenkin pakkopullaksi ja tavaksi saada miehiltä huomiota. Mutta nykyään tekisi oikeasti mieli irrotella ja kokeilla jotain vähän jännempääkin, roolileikkejä ynnä muuta ja ennen kaikkea näyttää sitä seksikästä puolta myös pukeutumisessa yms. Pelottaa vaan, et deittikumppanit ja muut ei enää osaa nähdä mua herkkänä ja haavoittuvaisena ihmisenä, jos vilautan tuota toista puolta esille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan n. 40-vuotiaana kun tajusin olevani miehen silmissä haluttava. Huono itsetunto ollut aina. Ja nuorena tuntui äiti kurkistavan aina jostain...Hyi olkoon!
Onko se muuten yleistä, että tyttö harrastaa jo pienenä itsetyydytystä? Tietenkään sille ei ollut oikeata nimeä...johtui varmaan lähinnä siitä, että olin liian pienenä yksin äidin maataloustyön takia. Olen päätellyt, että se lohdutti. Tästä en ole kehdannut oikein kenenkään kanssa puhua.
Itse ainakin näin seksuaalisia unia ja harrastin itsetyydytystä jo joskus esiteini-ikäisenä. Meillä oli myös kavereiden kanssa TODELLA seksuaalissävytteisiä nukkeleikkejä 6. ja 7. luokilla. Suuseksiä, lesboseksiä, jopa insestiä.
Mut siitäkin huolimatta itse seksi aidon elävän ihmisen kanss alko kiinnostamaan ehkä vasta 20 v. Muutkin kaverit tais menettää neitsyyden vasta parikybäsenä.
24-vuotiaana, harmi vaan, että oon törmännyt elämässäni neljään mieheen, joiden kanssa seksi toimi, mutta ei parisuhde. Nykyinen on hyvä, mutta kun tiedän olevan muutakin. Ja ei, nykyisen kanssa ei sillä saralla tule koskaan olemaan sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta, mutta muuten on kaikki hyvin ja mä pärjään melkoisen hyvin myös mielikuvitukseni avulla. Onhan elämässä muutakin mukavaa ja nykyisenkin kanssa saan aina halutessani.
Noin 35-vuotiaana alkoi halut hyrräämään toden teolla. Jotenkin olen yhdistänyt tän hiipuvaan hedelmällisyyteen. Luonto koittaa piiskata vielä lisääntymään. No, sitä en aio tehdä, mutta ihanaa seksiä aion kyllä harrastaa paljon. ;)
52 v. Seksi ja saaminen on aina ollut tärkeää, mutta elämä muuttui täysin tuossa kohtaa.
Oikeastiko on vielä toivoa yli 30v?
Mistä se on kiinni?
Olen ajatellut että olen aseksuaalinen aina.
Kumppani huomioi, kehuu, on kokeillut kaikkea. En vain reagoi kuin refleksinomaiseen kouristukseen joka joskus kihelmöi hetken. Mutta en osaa yhdistää sitä elokuvien orgasmiin - tai miehenkään. Mikä voi olla sellainen silmät pyörimään saava tunne..?
43-vuotiaana keksin sen jujun, aaawot!!
Heräämistä odotellessa! T. 63-vuotias nainen, ei koskaan orgasmia miehen kanssa. 😢 Ps. Miesten mielestä olen hot, ihana, uskomaton, unelmien täyttymys jne. 😢😢
Vierailija kirjoitti:
Heräämistä odotellessa! T. 63-vuotias nainen, ei koskaan orgasmia miehen kanssa. 😢 Ps. Miesten mielestä olen hot, ihana, uskomaton, unelmien täyttymys jne. 😢😢
Voi wittu miten orgasmivammaisia te naiset olette. Pthyi!
25-vuotiaana kokiessani ensimmäisen maniani. Sain tuolloin ensimmäisen orgasmini ja neitsyys lähti 26-vuotiaana myöskin manian alaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi wittu miten orgasmivammaisia te naiset olette. Pthyi!
Siellä yksi sadoistatuhansista osaamattomisrta miehistä inisee. 😉
46-vuotiaana eron jälkeen. Tapailen nyt yhtä miestä ja hän pitää minua jopa hieman seksiaddiktina. On kyllä mielissään, kun on itsekin erittäin seksuaalinen. Saatetaan rakastella tuntikausia välillä taukoja pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naiset haluavat seksiä eniten 18-24-vuotiaana.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5340920/Mieluisin_ja_toteutunut_yhdynta…
Alapeukuista päätellen tämä on kovin kiusallinen asia yli 24-vuotiaille naisille. 😁
No niin onkin, silloin nuorena olis ollut seksiä tarjolla paljon enemmän kuin olis ollut tarve ja yli 35veenä, kun halukkuuskäyrä alkoi nouseen, tarjonta oli jo loppunut. Vaikka olis joka päivä kiinnostanut, niin tyytyväinen olis pitänyt olla jos kolmekin kertaa vuodessa olis saanut sen nollan sijaan.
Naisilla toiveet mukautuu realiteettien mukaan.
35v. Tapasin nykyisen mieheni ja en oikeasti tiennyt mitä seksi voi olla. Edellisessä pitkässä suhteessa seksi oli kuin työssäkäynti. Luulin, että sitä se seksi on ja eipä se kovin ihmeellistä ole. Sitten en enää halunnut sitä, koska se tuntui tylsältä. Nykyisen miehen kun tapasin, niin olin aivan ihmeissäni mitä kaikkea toiselle voi tehdä, että silmät pyörii päässä. Minusta tuli addikti. En voinut olla ilman, koska mies vaan osaa tyydyttää. Samalla sain hänen kanssa ensimmäisen oikean orgasmin.
28v. ensimmäisen kerran. Aloin nauttia seksistä vaikka olin nuoresta asti sitä harrastanut poikakaverin kanssa.
Toisen kerran nyt 40v. Lapset on sopivassa iässä. Eivät tarvi niin äitiä jatkuvasti. Seksi on ihanaa mieheni kanssa. Olen entistä estottomampi ja halukkaampi.
Saan joka kerta orgasmin suuseksissä.
Vanhetessa seksi paranee. Ei sitä nuorempana ollut niin estoton ja hävettiin omaa vartaloa sekä mielihyvän näyttämistä.
33-vuotiaana sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa. Seksiä olin harrastanut siihen mennessä 18 vuotta. Niin pitkään meni ennen kuin kohdalle osui mies, joka sai minut oikeasti rentoutumaan ja nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
33-vuotiaana sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa. Seksiä olin harrastanut siihen mennessä 18 vuotta. Niin pitkään meni ennen kuin kohdalle osui mies, joka sai minut oikeasti rentoutumaan ja nauttimaan.
Kyllä naiset sitten osaa tehdä kaikesta niin vaikeeta.
33-vuotiaana, kun jätin ehkäisypillerit. Käsi sydämellä voin sanoa, että pitkäaikainen yhdistelmäehkäisyn käyttäminen kaduttaa.
27 wee, en ole vielä kokenut. Lohduttavaa kuulla, että toivoa vielä on.