Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M:n sovituskopin peili kertoo totuuden!

Vierailija
25.05.2018 |

Lähes aina masennun, kun käyn sovittamassa siellä vaatteita. Vaikka olisin omassa mielikuvassani ihan kivasti pukeutunut, normaalivartaloinen ja kaunis nainen, niin tuo penteleen peili tiputtaa minut aina korkealta ja kovaa.
Kirkas ja kylmä valo saa huonoimmat piirteeni esiin. Näytän homssuiselta ja väsyneeltä. Mitkään vaatteet ei tunnu istuvan ja niinpä kiikutan kaikki vaatteet yleensä takaisin paikoilleen ja poistun kaupasta alla päin..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ainoa missä näytän hyvältä on H&M sovituskoppi! Jotenkin se valaistus saa mut näyttämään edes jotenkin siedettävältä. Toista se on muiden sovituskoppien valaistuksessa.

Vierailija
2/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu vaikka oon vasta 18! Näytän rumalta, vanhalta ja kulahtaneelta sekä 20kg lihavammalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mä taas näytän laihalta siellä. Näytän kotona lihavammalta kuin kaupan peileissä. Tai kauppakeskuksissa. En oo muuten mtn eroa huomannut, samalta näytän kuin aina.

Vierailija
4/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, näin tänään kun eräs ihminen siirtyi todella kirkkaasta valosta vähän armeliaampaan valoon ja ero oli kuin yöllä ja päivällä. Haamusta tulikin nätti nainen

Vierailija
5/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ihan hirveän laiha nuori tyttö katteli h&m:n peilistä itseään ja tuskaili ihmispolonen miten lihava se on ja se oli oikeesti kamalan laiha!! Sanoin että luonnossa sä näytät tosi hoikalta oikeasti, (oli jopa jo ihan ylilaihan näköinen.)

Vierailija
6/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän siellä aina tavallista paremmalta. Myymälöiden valaistuksissa on varmasti eroja.

Vierailija
7/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän niin hirveältä sovituskopissa, että jää vaatteet ostamatta. :(

Vierailija
8/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiä edistääkseen sovituskopeissa pitäisi olla hieman hoikistava ja pidentävä peilikuva. Ja pehmeä valaistus ;)

Vierailija
9/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin itseäni viikko sitten kyseisen liikkeen sovituskopin peilistä, ja nyt olen laihiksella. (Painan n.57 kg)

Vierailija
10/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin itseäni viikko sitten kyseisen liikkeen sovituskopin peilistä, ja nyt olen laihiksella. (Painan n.57 kg)

Mulle tulee aina sama fiilis, kun lähden sieltä. Tänään aloitan laihiksen! Valitettavasti unohdan sen parin päivän jälkeen..ja koska kotipeilistä näytän siedettävältä. Pitäis käydä useammin H&M:llä!!

Ap

Vierailija
11/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uff on kans aika paha. Näytän siellä armottoman selluliittiselta. Kotipeilissä hoikalta jopa.

Vierailija
12/12 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua minkä takia lähes poikkeuksetta kaikkien vaateliikkeiden sovituskoppien valaistus on todella epäimarteleva ja masentava!? Oikeastaan ihan sama mistä muusta peilistä itseään katsoo, niin ei ahdista. Mutta heti kun menee sovituskoppiin ja vilkaisee itseään peilistä, niin tekisi mieli alkaa itkeä! Vaatteiden sovittelu on sen takia todella epämukavaa.

Luulisi, että vaateliikkeet juurikin panostaisi hyvään ja imartelevaan valaistukseen -> asiakkaan mukavampi katsoa itseään peilistä -> vaatteet näyttävät omaan silmään paremmalta -> todennäköisemmin tulee ostettua enemmän. Win-win.

Mielummin ostan vaatteet netistä tai joskus jopa liikkeestä sokkona ilman sovittelua. Sovituskoppeihin menen vain ”pakon edessä”.