Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunnitteletko tulevaisuuttasi?

Tulevaisuuden haaveet
25.05.2018 |

Onko sinulla selvät tulevaisuuden suunnitelmat? Tai peräti unelma ja joku tapa elää, miten pääset siihen tulevaisuudessa? Vai ajelehditko vain päivästä toiseen ja otat vastaan mitä tulee?

Jos, niin millaisia ja mitä mahdollisesti teet asian eteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, unelmoijat, onko teitä?

Vierailija
2/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita kuin matkasuunnitelmia. Niitä teen yleensä 1-2 v eteenpäin. Muuten vaan töitä, töitä, töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan. Olen 45, isot linjat on vedetty eläkeikään asti. Jätän silti varaa ja tilaa yllätyksille. Eihän sitä tiedä mitä tulee tapahtumaan.

Vierailija
4/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan. Olen 45, isot linjat on vedetty eläkeikään asti. Jätän silti varaa ja tilaa yllätyksille. Eihän sitä tiedä mitä tulee tapahtumaan.

Millaisia?

Vierailija
5/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vaikka oon vasta 24-vuotias.:-) Toisaalta yliopistosta valmistumisen jälkeinen aika myös pelottaa mutta motivoi myös opiskelemaan loppuun asti. Juu kattoo vaan miten ne suunnitelmat sitten toteutuu.:-D

6/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suunnittele. Vai miten laajasti "suunnitteleminen" tässä ymmärretään? Näillä näkymin jatkan vain loppuun saakka sen tekemistä, mitä teen nytkin, jos Luoja suo. Sen sijaan tavat, millä teen sitä, luultavasti tulevat jonkin verran vaihtelemaan olosuhteiden myötä.

Otan vastaan, mitä tulee. Tämän lomassa haaveilen ja unelmoin, mutta minulle on selviö, ettei kaikkia unelmia tarvitse yrittää toteuttaa. Monia asioita voi haluta, mutta täytyy valita viisaasti, mm. ottaen huomioon myös muut.

Käytännöllisempi, ja sillä tavalla suunnitelmallisempi, pyrin olemaan, mutta käytännön asioiden organisointi ja järkkääminen kysyy fyysisiä ja kognitiivisia voimia. Käytännön asioissa punnitsen realistisesti voimavarojani enkä vaadi itseltäni liikoja; ajattelen niin kuin urheilijat: "teen parhaani ja katson mihin se riittää".

Vierailija
7/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP puhuu sekaisin suunnittelemisesta ja unelmoimisesta, jotka on kaksi eri asiaa. Unelmoin paljon mutta en juuri suunnittele kuin välttämättömät.

Vierailija
8/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetkessä eläjä. Teen päätöksiä varsin nopeasti. Toki joitain asioita on täytynyt suunnitellakin kuten opiskelujen saattaminen päätökseen, asuntolainan maksaminen loppuun asti jne, mutta ei mulla ole koskaan ollut mitään visiota, millaista elämäni täytyisi olla vuoden, viiden vuoden, kymmenen vuoden päästä. 

Vierailija
9/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetkinen suunnitelma on hankkia koulutus, muuttaa miesystävän kanssa yhteen, hankkia kissa, saada hyväpalkkaisella työ, omaa asuntoa varten säästämistä ja siinä sivussa hieman matkustelua. Unelmoiminen on ihan mukavaa :)

Vierailija
10/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP puhuu sekaisin suunnittelemisesta ja unelmoimisesta, jotka on kaksi eri asiaa. Unelmoin paljon mutta en juuri suunnittele kuin välttämättömät.

Koska haluan keskustella molemmista asioista tässä ketjussa. Nehn monesti poikkeavat paljonkin toisistaan, kuten lottovoitto vs. mökkiloma.