Fakta nyt vaan on että 13cm penis on pieni!
Olkoon vaan keskimitta. Ei se silti tunnu miltään!
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa varmasti, mut iso ois parempi ja vielä isompi vielä parempi. Näinhän se on.
Niin se on monissa asioissa. Ei elämässä mikään mene juuri niin kuin tahtoisi ja joka käänteessä on tehtävä valintoja sen suhteen millä on oikeasti merkitystä. Kullin koko ei monelle ole tärkein asia miehessä vaikka tunnut niin uskovan.
Kyllä minunkin miesystävä varmasti ottaisi mieluummin naisen jolla ei ole raskausarpia, mutta minä kelpaan ja enemmänkin hänelle oikein hyvin ja hän rakastaa minun ulkomuotoa kaikessa epätäydellisyydessäni koska hyviä puolia hänen silmissään on huonoja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaan keskimitta. Ei se silti tunnu miltään!
Paskapuhetta! Kunhan saat osaksesi kohdunlaskeuman (4:nen lapsen jälkeen) niin 13 senttiä on just sopiva.
Luulenpa jopa, että on luontoäidin oma keino kiristää paikkoja monisynnyttäneillä?
:D Kannattaa ennemmin kiristää paikkoja jumpalla.
Ei ole kohdunlaskeumaa eikä edes löysää pimppaa. On kyllä vaan kolme synnytystä takana ja enempää ei tule.
Eniten pienessä peniksessäni ärsyttää se, ettei sillä voi oikein panna kun yhdessä asennossa. Lähetyssaarnaaja on oikeastaan ainut jossa tunnen saavani edes jotain aikaan. Tosin aika säälittäväähän sekin on, mut minkäs teet. Koitan nykyään välttää koko seksiä, vaikka vaimo haluaisikin. Teen sen hänelle mieluiten käsin, itse en enää välitä saada. 12-14 cm mittaustavasta riippuen ja 3,5 ohut...Olemme vielä vähän tukevia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 12cm. En oo uskaltanu päästää ketään naista "lähelle" kun ei kuitenkaan riitä. Elämä on menny vähä pilalle. En oo varmaan ainut jolla on hirveet paineet tästä.
Ei ne pariutumis ja seksijutut oikeasti ole niin kikkelin koko keskeisiä mitä täällä netissä voisi ymmärtää. Reippaasti vaan tuttavuutta tekemään ja siitä etenemään naisten kanssa.
Kyllä ne valitettavasti on. Ehkä sitten kun ikä alkaa vitosella voi pienikin kelvata, mutta nykynainen tietää kyllä mitä haluaa ja koska valinnanvaraa on, tyytyy hän harvoin pieneen. On raadollista henkisen terveyden kannalta nähdä miten ison omaavilla kavereilla on vientiä ja vanhatkin tuttavuudet ottavat usein yhteyttä seksin merkeissä. Samaan aikaan itse istut sohvan nurkassa miettien uskallatko enää koskaan asettaa itseäsi alttiiksi hylkäykselle ja paljastaa alastonta kehoasi enää yhdenkään naisen edessä.
Kyllä naisetkin miettii ihan yhtälailla vartalonsa eri kohtia, että kelpaako ja joku asia on miehelle hylkäävä peruste, kun taas toiselle miehelle ei.
Ainakin omassa tuttavapiirissäni tiedän naisia joille vehkeen koko ei ole isossa roolissa. Yhdellä jopa on mies jolla oikeasti pieni, lisäksi mies on vielä ruma ja lihava. Ystäväni tykästyi hänen luonteeseen ja puheenlahjoihin.
Itse voisin hyvin olla miehen kanssa jolla on 12cm penis jos se nyt ei ole poikkeuksellisen ohut, noin 3cm halkaisija ja 12cm pitkä kovana seisova tyydyttää oikein hyvin. Olen harrastanut seksiä elämäni aikana noin 30 miehen kanssa ja vain yksi oikeasti pieni tullut vastaan. Kaikilla muilla penis ollut noin 12-24cm välillä.
Munan kokoa tärkeämpää on olla aktiivinen ja huomioiva eikä peitellä itseään, antaa munan seistä ylväänä juuri sellaisena kuin se on.Miksi sä toit tähän keskusteluun naisten vartaloepävarmuudet mukaan? Tietenkin niitä on. Ne vain eivät ole tässä millään tavalla relevantteja.
En myöskään väittänyt etteikö pienellä voi ikinä saada seksiä tai parisuhdetta. Väitin vain sen olevan hankalampaa ja epätodennäköisempää. Jos omaat esim. 18 cm peniksen on elämäsi noin sata kertaa helpompaa kuin, jos housuista löytyykin 12 cm. Sullakin on tossa mukana sana jos. On olemassa miehiä, joilla on pienempi kuin 12 cm ja selvästi ohuempi kuin normaali. Nämä miehet voivatkin siis mennä suoraan yksinäiseen tulevaisuuteen?
Toin naisten omasta kehosta tunteman epävarmuuden keskusteluun koska halusin sillä viestittää, että ei mies ole ainoa joka miettii kelpaako ja näin ollen ei ole asian kanssa yksin. Kyse ei ole mistään kilpailun luomisesta kummalle on vaikeampaa paljastaa alaston itsensä vaan lähinnä kannustavaksi tarkoitettu kommentti.
Tuskinpa kenenkään alle 12 cm ohut kullisen kannattaa itseään roskaksi arvottaa minun ihanne kullimittojen perusteella. Minun mieltymykset ei kuvasta kaikkia naisia ja silläkin erittäin pienimunaisella miehellä jonka tiedän on aina ollut naisia. Kauaa ei hän ole sinkkuna koskaan ollut. Puhelias toimelias mies. Nykyään hänellä on vaimo ja kaksi lasta.
Eikä se iso muna onnea takaa tai hyvää itsetuntoa petipuuhissa edes. Nykyisellä miehelläni oli minua ennen kolme seksikumppania, ei yhtään yhdenillanjuttua ja hän vieläkin yrittää välillä peitellä vartaloaan, milloin on maha liian paksu, jalat ohuet ym sen mukaan onko kerennyt käydä salilla. Myös kullia yritti alussa olla enempiä näyttelemättä vaikka komea 20 cm vehje onkin.
Okei, ymmärsin motiivisi väärin. En siltikään keksi yhtäkään naisen kehon osaa, jonka voisin tietyn mitan tai ulkonäön perusteella nostaa jotenkin kiinnostuksen lopettavaksi tekijäksi. Mieltymyksiä on kaikilla, mutta niistä joustetaan, kun löytyy kiva tyyppi. Tämä ei toimi munan koon kohdalla. Siinä on olemassa liian pieni, tai liian ohut.
Ja sori, kun en osaa tuntea myötätuntoa miestäsi kohtaan. Hän on voittanut geneettisessä lotossa jättipotin ja kaikki hänen epävarmuutensa ovat asioita johin voi itse vaikuttaa.
Naisista nyt vaikka esimerkkinä rintojen koko ja muoto tai raskausarvet sekä roikkuva maha. Itse kyllä uskon, että munan koon suhteenkin joustetaan koska en itse koe mahdottomaksi olla pienemmin varustellun miehen kanssa jos hän olisi mahtava tyyppi juuri minun näkökulmasta. Eniten miehen ulkonäössä itselleni merkitsee lihaksisto, mikäli säännöllinen punttisaliharrastus tai fyysinen työ näkyy lihaksikkuutena/jäntevyytenä se sytyttää.
Nuo ovat joo juttuja joista naiset kokevat epävarmuutta, mutta eivät oikeastaan kuin ihan ääritapauksissa ole millään tavalla suhteen muodostumista estäviä kynnyskysymyksiä. Lisäksi noille kaikille löytyy miesryhmä, joka suorastaan kiihottuu erilaisista rinnoista tai tai raskausarvista tai isosta mahasta. Näin ei ole pienten penisten kanssa.
Ääritapaushan se poikkeuksellisen pieni peniskin on.
Tosielämässä 10 cm on poikkeuksellisen pieni ja näitä on Suomessa tuhansia ellei kymmeniätuhansia.
Semmonen vaaksan mittanen, josta voi molemmin käsin pitää kiinni on paras!
Aina parempi jos vielä on vartta vahvempi terska.
Hei ison haluuvat naiset. Täällä ois sinkku jätkä 188/98 ja levossa 15,5 pituutta ja 14,5 ympärystä. Seisokissa 21 ja 16,5. Tatti on paksumpi....
Vierailija kirjoitti:
Semmonen vaaksan mittanen, josta voi molemmin käsin pitää kiinni on paras!
Aina parempi jos vielä on vartta vahvempi terska.
Jos sormet ei ylety varren ympäri - sopivan paksu
Jos penistä jää näkyviin kahden käden alta - sopivan pitkä
Mullakin pieni, mut laitan aina 2 kortsua päällekäin ja isoja herneitä väliin. Sitten kuminauha juureen.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin pieni, mut laitan aina 2 kortsua päällekäin ja isoja herneitä väliin. Sitten kuminauha juureen.
Hehe, pilaillaan vähän asialla, johon ihminen ei voi vaikuttaa ja jolla on suuri merkitys ihmisen elämään.
Mulla joku 17 senttiä, nainen saa jotain kolme orkkua kun rakastellaan. Ei se koko kuitenkaan niin ratkaise, vaan se miten sitä käyttää. Vähän ensin härnäilee, eikä heti painele pohjaan.
Nainen on sanonut, että hänellä paras tunto siinä ihan ylhäällä. Ja ekan orgasmin jälkeen voi vähän muuttaa lähestymissuuntaa. Kyllä sen naisesta huomaa, mistä se tykkää. Lopuksi voi sitten painella oikein tosissaan, niin parhaassa tapauksessa molemmat saa viimasen ihan yhtä aikaa. Näin meillä päin.
Btw. Muutkin naiset ovat kehuneet, eikä kukaan ole jääneet ilman 'sitä'.
Niin no mikä tuntuu, mikä ei. Seksi nyt on ihan liian yliarvostettua ja oikeasti se nyt ihan sama. Mulle ei paljon pieni/normi tunnu ja iso sattuu jos sitäkään. Eli yks sama mikä siellä jalkojen välissä roikkuu. Jos ois valittava mitat, niin ehkä juuri se 13cm ois hyvä.
Jos ei tunnu niin sitten ei. Mikä tuntuis, olisko 26 cm sopiva.
Etsi mies jolla on tarpeeksi iso. Mitä pienimunaisen kanssa aikaa tuhlaa.
Otsikossa on mun kokemusten mukaan totuus.
Oma on kokoa 15/10. Yksikään nainen ei ole kehunut, moni on kieltäytynyt seksistä ja usea on todennut, että ei tunnu missään. Ei tämä ole itsetunnolle helppoa, kun en voi mittojani muuttaakaan. Olenkin pohtinut siirtymistä maksullisiin ja unohtamaan pariutumisen lopullisesti.
Suurimmalla osalla on pieni. Mustia lukuunottamatta. Poikkeuksellisen pieniä on todella vähän.