Fakta nyt vaan on että 13cm penis on pieni!
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaiset täällä vaan huutelee taas tätä samaa että "ON VAAN LÖYSÄ PILLU!!!" kun oikeasti se 13 senttiä ei riitä mihinkään. Mikäli niin luulette, ette ole kokeneet miestä jolla on miehisen kokoinen penis ja osaa myös käyttää sitä.
Aivan totta hyvä sisko! Mutta kaikista parasta on se kun Yamal ja Yusuf tulee viikonlopuksi kylään. Maanantaina ei sitten pahemmin pysty kävelemään..
Naapurilta tuli kerran huomautus kun asunnostani kuului aika kovia rakkaudenääniä : )
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaan keskimitta. Ei se silti tunnu miltään!
No ei varmasti tunnu jos vauva on jo ulostautuessaan repimällä raiskannut vittusi piloille.
Ei naisille enää kelpaa 12 senttiset normaalimuna kun ne on tuhonneet pillunsa jo vuosikausia niillä 24+ senttisillä dildoillaan ja epärealistisilla fantasioillaan George Clooneista, Brad Piteistä ja Chris Hemswortheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä pituudella väliä ole, kunhan olisi paksuutta.
Läskeille naisille pituudella on suuri merkitys. Läskipallerolle myös miehen vartalon pituus merkkaa, kun talipallo haluaa tuntea itsensä pienemmäksi. Pitkänä miehenä olen alkanut jo inhoamaan talipalloja.
Semmosta naisvihaa sitten tänään! Tais mennä vähän tunteisiin?
Katsos naisilta on aina vaadittu monenmoista. Taitaa olla kova paikka kun naiset ovat vapautuneet miettimään, mitä me haluamme.
Minulla on toiveet tietyn pituisesta ja paksuisesta myös. Olet katkera, kun tiedät, että sinulla ei sitä löydy. No se ei ole minun murheeni.
Luulen kyllä, että sekä pienempi- että isompimunainen löytää naisen. Olisin enemmän huolestunut tuosta naisvihasta, se on turn-off.
Talipallo veti nyt vähän herneet nenään..
Yhteenvetona voisi todeta että noin 70 prosentilla kantasuomalaisista miehistä on liian pieni.
Niin on pienet. Eipä se pituus paljon muuten vaikuta kun asennoissa. Pitkällä melalla on hyvä soutaa menemään, asennossa missä vaan. Paksuus tietenkin tuntuu, mutta jos on väljempi pillu niin ei siihen välttämättä riitä mikään mulkku. Mutta ei voi mitään. Itseäni ei asia haittaa, eikä vaivaa. Olen sinkku ja sellaisena viihdyn. Enkä paljon seksistä välitä, ehkä joskus käyn thai hieronnassa. Thai tytöt hieroo ihan hyvällä mielellä kaikenlaisia vehkeitä.. tv. Pikkupili 14/3,5
Ei tunnu miltäänkö. Kyllä tuntuu jos on paksu. 13cm pitkä ja 5 paksu on parempi kun 20cm pitkä ja ohut.
Fakta on se, että näiden loputtomien pippeli-aloistusten tekijällä on pienet aivot.
Tosiasia vaan on, että 13 cm on liian pieni. Taivaan kiitos miehilläni on isot.
Isohan se olla pitää, tottakai. Eniten haluttuja olis tutkimuksen mukaan pitkät miehet joilla on iso penis...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävätkö naiset itse miten paljon heillä on vaatimuksia miesten ulkonäön suhteen? Naisten ulkonäköpaineet on yleensä meikillä ja laihduttamisella kuitattu, mutta he itse vaativat miehiltä esim. leveitä hartioita, pituutta, isoa penistä jne. Siis ominaisuuksia, joihin mies ei voi itse vaikuttaa.
Hartioiden leveyteen voi kyllä treenillä vaikuttaa. Edes hiukan lihaksia kehittänyt mies näyttää aina hyvältä minun silmääni oli pituus mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 12cm. En oo uskaltanu päästää ketään naista "lähelle" kun ei kuitenkaan riitä. Elämä on menny vähä pilalle. En oo varmaan ainut jolla on hirveet paineet tästä.
Ei ne pariutumis ja seksijutut oikeasti ole niin kikkelin koko keskeisiä mitä täällä netissä voisi ymmärtää. Reippaasti vaan tuttavuutta tekemään ja siitä etenemään naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 12cm. En oo uskaltanu päästää ketään naista "lähelle" kun ei kuitenkaan riitä. Elämä on menny vähä pilalle. En oo varmaan ainut jolla on hirveet paineet tästä.
Ei ne pariutumis ja seksijutut oikeasti ole niin kikkelin koko keskeisiä mitä täällä netissä voisi ymmärtää. Reippaasti vaan tuttavuutta tekemään ja siitä etenemään naisten kanssa.
Kyllä ne valitettavasti on. Ehkä sitten kun ikä alkaa vitosella voi pienikin kelvata, mutta nykynainen tietää kyllä mitä haluaa ja koska valinnanvaraa on, tyytyy hän harvoin pieneen. On raadollista henkisen terveyden kannalta nähdä miten ison omaavilla kavereilla on vientiä ja vanhatkin tuttavuudet ottavat usein yhteyttä seksin merkeissä. Samaan aikaan itse istut sohvan nurkassa miettien uskallatko enää koskaan asettaa itseäsi alttiiksi hylkäykselle ja paljastaa alastonta kehoasi enää yhdenkään naisen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne valitettavasti on. Ehkä sitten kun ikä alkaa vitosella voi pienikin kelvata, mutta nykynainen tietää kyllä mitä haluaa ja koska valinnanvaraa on, tyytyy hän harvoin pieneen. On raadollista henkisen terveyden kannalta nähdä miten ison omaavilla kavereilla on vientiä ja vanhatkin tuttavuudet ottavat usein yhteyttä seksin merkeissä. Samaan aikaan itse istut sohvan nurkassa miettien uskallatko enää koskaan asettaa itseäsi alttiiksi hylkäykselle ja paljastaa alastonta kehoasi enää yhdenkään naisen edessä.
Kyllä naisetkin miettii ihan yhtälailla vartalonsa eri kohtia, että kelpaako ja joku asia on miehelle hylkäävä peruste, kun taas toiselle miehelle ei.
Ainakin omassa tuttavapiirissäni tiedän naisia joille vehkeen koko ei ole isossa roolissa. Yhdellä jopa on mies jolla oikeasti pieni, lisäksi mies on vielä ruma ja lihava. Ystäväni tykästyi hänen luonteeseen ja puheenlahjoihin.
Itse voisin hyvin olla miehen kanssa jolla on 12cm penis jos se nyt ei ole poikkeuksellisen ohut, noin 3cm halkaisija ja 12cm pitkä kovana seisova tyydyttää oikein hyvin. Olen harrastanut seksiä elämäni aikana noin 30 miehen kanssa ja vain yksi oikeasti pieni tullut vastaan. Kaikilla muilla penis ollut noin 12-24cm välillä.
Munan kokoa tärkeämpää on olla aktiivinen ja huomioiva eikä peitellä itseään, antaa munan seistä ylväänä juuri sellaisena kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole luonteesi puolesta pelimies niin turha verrata pelimies kavereihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin miettii ihan yhtälailla vartalonsa eri kohtia, että kelpaako ja joku asia on miehelle hylkäävä peruste, kun taas toiselle miehelle ei.
Ainakin omassa tuttavapiirissäni tiedän naisia joille vehkeen koko ei ole isossa roolissa. Yhdellä jopa on mies jolla oikeasti pieni, lisäksi mies on vielä ruma ja lihava. Ystäväni tykästyi hänen luonteeseen ja puheenlahjoihin.
Itse voisin hyvin olla miehen kanssa jolla on 12cm penis jos se nyt ei ole poikkeuksellisen ohut, noin 3cm halkaisija ja 12cm pitkä kovana seisova tyydyttää oikein hyvin. Olen harrastanut seksiä elämäni aikana noin 30 miehen kanssa ja vain yksi oikeasti pieni tullut vastaan. Kaikilla muilla penis ollut noin 12-24cm välillä.
Munan kokoa tärkeämpää on olla aktiivinen ja huomioiva eikä peitellä itseään, antaa munan seistä ylväänä juuri sellaisena kuin se on.
Miksi sä toit tähän keskusteluun naisten vartaloepävarmuudet mukaan? Tietenkin niitä on. Ne vain eivät ole tässä millään tavalla relevantteja.
En myöskään väittänyt etteikö pienellä voi ikinä saada seksiä tai parisuhdetta. Väitin vain sen olevan hankalampaa ja epätodennäköisempää. Jos omaat esim. 18 cm peniksen on elämäsi noin sata kertaa helpompaa kuin, jos housuista löytyykin 12 cm. Sullakin on tossa mukana sana jos. On olemassa miehiä, joilla on pienempi kuin 12 cm ja selvästi ohuempi kuin normaali. Nämä miehet voivatkin siis mennä suoraan yksinäiseen tulevaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole luonteesi puolesta pelimies niin turha verrata pelimies kavereihisi.
Jos omaisin ison ja sen tuoman itsevarmuuden niin ehkä olisin pelimies. Väärä oletus, että nämä kaverini ovat kaikki pelimiehiä. Suurin osa on normaaleja ihmisiä, jotka hyötyvät eri tavoilla isosta koostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munan kokoa tärkeämpää on olla aktiivinen ja huomioiva eikä peitellä itseään, antaa munan seistä ylväänä juuri sellaisena kuin se on.Miksi sä toit tähän keskusteluun naisten vartaloepävarmuudet mukaan? Tietenkin niitä on. Ne vain eivät ole tässä millään tavalla relevantteja.
En myöskään väittänyt etteikö pienellä voi ikinä saada seksiä tai parisuhdetta. Väitin vain sen olevan hankalampaa ja epätodennäköisempää. Jos omaat esim. 18 cm peniksen on elämäsi noin sata kertaa helpompaa kuin, jos housuista löytyykin 12 cm. Sullakin on tossa mukana sana jos. On olemassa miehiä, joilla on pienempi kuin 12 cm ja selvästi ohuempi kuin normaali. Nämä miehet voivatkin siis mennä suoraan yksinäiseen tulevaisuuteen?
Toin naisten omasta kehosta tunteman epävarmuuden keskusteluun koska halusin sillä viestittää, että ei mies ole ainoa joka miettii kelpaako ja näin ollen ei ole asian kanssa yksin. Kyse ei ole mistään kilpailun luomisesta kummalle on vaikeampaa paljastaa alaston itsensä vaan lähinnä kannustavaksi tarkoitettu kommentti.
Tuskinpa kenenkään alle 12 cm ohut kullisen kannattaa itseään roskaksi arvottaa minun ihanne kullimittojen perusteella. Minun mieltymykset ei kuvasta kaikkia naisia ja silläkin erittäin pienimunaisella miehellä jonka tiedän on aina ollut naisia. Kauaa ei hän ole sinkkuna koskaan ollut. Puhelias toimelias mies. Nykyään hänellä on vaimo ja kaksi lasta.
Eikä se iso muna onnea takaa tai hyvää itsetuntoa petipuuhissa edes. Nykyisellä miehelläni oli minua ennen kolme seksikumppania, ei yhtään yhdenillanjuttua ja hän vieläkin yrittää välillä peitellä vartaloaan, milloin on maha liian paksu, jalat ohuet ym sen mukaan onko kerennyt käydä salilla. Myös kullia yritti alussa olla enempiä näyttelemättä vaikka komea 20 cm vehje onkin.
Semmosta naisvihaa sitten tänään! Tais mennä vähän tunteisiin?
Katsos naisilta on aina vaadittu monenmoista. Taitaa olla kova paikka kun naiset ovat vapautuneet miettimään, mitä me haluamme.
Minulla on toiveet tietyn pituisesta ja paksuisesta myös. Olet katkera, kun tiedät, että sinulla ei sitä löydy. No se ei ole minun murheeni.
Luulen kyllä, että sekä pienempi- että isompimunainen löytää naisen. Olisin enemmän huolestunut tuosta naisvihasta, se on turn-off.