Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fakta nyt vaan on että 13cm penis on pieni!

Vierailija
24.05.2018 |

Olkoon vaan keskimitta. Ei se silti tunnu miltään!

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vain että olen hiveä, mutta olen sitä mieltä että jos nakki ei ole vähintään kymmenesosa miehen pituudesta (esim jos 176 sentti pitkä mies, niin sen nakin oltava vähintään 17,6 senttiä) tai ei pääse lainkaan maistamaan piirakkaa.

Vierailija
22/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtävätkö naiset itse miten paljon heillä on vaatimuksia miesten ulkonäön suhteen?  Naisten ulkonäköpaineet on yleensä meikillä ja laihduttamisella kuitattu, mutta he itse vaativat miehiltä esim. leveitä hartioita, pituutta, isoa penistä jne. Siis ominaisuuksia, joihin mies ei voi itse vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon vaan keskimitta. Ei se silti tunnu miltään!

Komppaan! Alle 18cm ei oo mitään hyötyä, mutta sitä kun ei tiedä ennenkuin on peiton alla. Pettymys on aina suuri.

Vierailija
24/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä vartenhan tänne on afrikasta rahdattu tukkupakkauksia mehevää parrua.  Persuille ei tietenkään kelpaa mutta ikihipit voi täräytellä letuilla koreasti ja rytmitajuakin löytyy. 

Vierailija
25/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun ison jälkeen sai sen kokoista, ei tuntunut oikein miltään. Tapailu jäi siihen.

Vierailija
26/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on 13 senttiä näyttää ihan hyvältä ainakin mersun etupenkillä. Kyllä sillä kokonaisvaltaisella huolenpidolla on merkityksensä.

Vierailija
27/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://aijaa.com/UpqDyJ

Tervetuloa ruskeaan taloon! Meillä on käyttöä sinulle..

Vierailija
28/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan keskimitasta ja ylipäätänsä pituuksista niin onko ne tulokset varren yläpuolelta vai alapuolelta eli kassien puolelta? Yläpuolelta mitattaessa on pidempi tulos kuin alapuolelta.

Vierailija
29/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vois tosiaan ilmoittaa etukäteen nämä mittavaatimukset Tinderissä sun muissa niin tietää olla lähestymättä.

M35

Vierailija
30/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan vaikka vähän kuivauttaa sitä mehulinkoa ennen käyttöä. Jos on tötterö liian liukas, ei siinä ilman kitkaa nyrkkikään tunnu missään.

Vierailija
31/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähintäänkin keskivertoa kookkaampi muna ja olen huomannut, että ison perään huutavat ovat tietenkin normaalia löysempivärkkisiä. Normaalivärkkinen on siinä kintaalla, että onko jo liian tiukka minulle. Usein myös isoa haluavilta löytyy aika reippaasti ylipainoakin ja kerran oli seisokkiongelmia, kun itse reikä oli mammalla melko syvällä johtuen läskistä siinä pillun ympärillä.

Vierailija
32/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 18 ja silti ei etenkään takaapäin saa useimpia ladata edes kunnolla pohjaan, kun voi tuottaa kipua. Itse voisin luopua 2-3 sentistä ihan suosiolla.

Vierailija
33/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pituudella väliä ole, kunhan olisi paksuutta. 

Vierailija
34/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 12cm. En oo uskaltanu päästää ketään naista "lähelle" kun ei kuitenkaan riitä. Elämä on menny vähä pilalle. En oo varmaan ainut jolla on hirveet paineet tästä.

Vierailija
35/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä pituudella väliä ole, kunhan olisi paksuutta. 

Läskeille naisille pituudella on suuri merkitys. Läskipallerolle myös miehen vartalon pituus merkkaa, kun talipallo haluaa tuntea itsensä pienemmäksi. Pitkänä miehenä olen alkanut jo inhoamaan talipalloja.

Vierailija
36/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaiset täällä vaan huutelee taas tätä samaa että "ON VAAN LÖYSÄ PILLU!!!" kun oikeasti se 13 senttiä ei riitä mihinkään. Mikäli niin luulette, ette ole kokeneet miestä jolla on miehisen kokoinen penis ja osaa myös käyttää sitä. 

Aivan totta hyvä sisko! Mutta kaikista parasta on se kun Yamal ja Yusuf tulee viikonlopuksi kylään. Maanantaina ei sitten pahemmin pysty kävelemään..

Vierailija
37/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 12cm. En oo uskaltanu päästää ketään naista "lähelle" kun ei kuitenkaan riitä. Elämä on menny vähä pilalle. En oo varmaan ainut jolla on hirveet paineet tästä.

Ihan normaali kooltaan siis. Otapa itseäsi niskasta kiinni ja etsi uusia tuttavuuksia vaikka filippiiniläisistä naisista. Ovat todella ihania luonteeltaan ja erittäin kauniita ja söpöjä.

Vierailija
38/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että miehellä olisi sellainen noin 15cm. Nykyisellään noin 19-20cm viimeksi kun mitattu ja se on liian iso, kun olen itse niin tiukka ja pieni vaikka vuodankin pillumettä kuin niagara ja haluan sitä seivästä sisääni enemmän kuin mitään muuta. Vehje on niin iso, että se ei mahdu kokonaan sisälle ja väkisinkin tuntuu hieman epämiellyttävältä siinä suuaukolla se venytys, koska terska on liian leveä. Saisi suosiolla olla hieman pienempi.

Nykyiselle kun voi sanoa ihan rehellisesti, että v*ttu halkaiset mut kahtia. Ei se silti ihan 13cm tarvitsisi olla. TUntuisikohan sellainen miltään nykyisen jälkeen? Tai tuo 15? On jotain ihan primitiivisellä tasolla niin täydellistä siinä, kun saa sitä melaa joka päivä... kun se lopulta sinne uppoaa ja henki salpautuu ja täyttää kokonaan.... onneksi sitä on aina saatavilla... menenkin tästä...

Vierailija
39/107 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali kooltaan siis. Otapa itseäsi niskasta kiinni ja etsi uusia tuttavuuksia vaikka filippiiniläisistä naisista. Ovat todella ihania luonteeltaan ja erittäin kauniita ja söpöjä.

Näin leikkipuistossa komean sporttisen noin 35v miehen saman ikäisen filippiiniläisen naisen ja heidän yhteisen pienen lapsen kanssa. He olivat hyvin onnellisia. Mä en näe koskaan suomalaisia perheitä yhdessä leikkipuistossa, vain wahvoja yksinäisiä suomalaisia naisia lapsen kanssa kahdestaan.

Vierailija
40/107 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta nyt vaan että tällä koko-kyselijällä on pienet aivot.