Tyttöystävän mustasukkaisuus ? ? Mielipiteitä, auttakaa
Ulkomaalaisen tyttöystävän isosisko otti minuun yhteyttä eräänä päivänä ja pyysi minua auttamaan ja sanomaan mielipiteeni eräästä työhakemuksesta tänne eurooppaan ja päätin auttaa. Hän sanoi, että ei halua puhua vielä asiasta kenellekään, ennenkö on täysin varma homma. No, ajattelin, että tämä on hänen asiansa ja olin itsekin hiljaa.
Kuitenkin prosessi oli todella pitkä kaikkien kaavakkeiden + muiden hommien kanssa ja autoin häntä aina välillä päivien kuluessa.
Mut kuitenkin eilen tyttöystäväni ollessaan tämän siskonsa kanssa, oli huomannut minun lähettämäni screenshotit noista lomakkeista yms. Ja nyt on niin suuttunut, kun voi olla ja väittää, että se ei ollut oikein, mitä tapahtui, koska häneltä ei ensin kysytty.
Sanoin, että en mä voinut siskon omaa tahtoakaan vastaan käyttäytyä, enkä todellakaan tehnyt mitään väärin tai ole millään tavalla kiinnostunut tästä hänen siskostaan; onhan hänelläkin oma poikaystävä.
Mut he asuvat köyhässä maassa, joten luullakseni sisko otti minuun yhteyttä, jotta saisi pari papereihin liittyvää juttuja maksettua avullani.
Enkä todellakaan missään vaiheessa ajatellut, että tein pahasti väärin ja olenkin yrittänyt sanoa tästä.
Mut epäilee, että näinköhän sit sisko vie paikkansa mun elämässä yms.
Onko tää ihan normaalia, nyt jo toista päivää ihan kilareissa tuon takia? Muistan, kun täältä Suomesta kotiin lähtiessään veti aikamoiset pultit, kun tämä sisko kysyi minulta, että saisko hän taas suklaata täältä tuliaisina.
Muutaman kerran on jopa minun kavereistanikin ollut mustis ja kysellyt, että meneekö ystävyyssuhteet rakkaussuhteen yli.
Ymmärrän kyllä hänen fiilikset toisaalta, että jäi "ulkopuolelle" tosta työhakemus jutusta, mutta eipä mulla ihan hirveesti osaa eikä arpaa siinä ollut, että muhun otettiin yhteyttä ja miksi en auttaisi, koska ois mahtava juttu, että sisko pääsis kunnon hommiin ja auttamaan perhettään.
Siis miten mun kannattais suhtautua? Tyttöystäväni lähti facebookista pois, mutta sentään whatsupissa olen saanut hänet kiinni. Mitä ihmettä.
Kommentit (45)
Joo alkaa olla taputeltu kai tää homma.
Olisin vanhaa hyvää naispuolista ystävää nähnyt tänään illalla ja sanoin siitä, mutta reaktio taas jotain hirvittävää.
Voi olla ette ette naiset tykkää jos miehellä on naispuolinen kaveri, mutta vaikee mun kokea olevani onnellinen, jos täytyy automaattisesti välit katkaista vanhoihin kavereihin.
Tai sit alkaa elämään sääntöjen mukaan pelossa.
Ja kai se sit on parempi elää sinkkuna vapaana, kuin parisuhteessa jossa satutan vaan toista teoillani.
Ja mitä iloa näistä parisuhteista on, kun jos se menee siihen, että täytyy rajoittaa omaa elämää kuitenkin toisen mielen mukaan?
Kyllä hän mun puolesta saa tehdä asioita, mistä en välttämättä niin innoissani ole.
Ei mun kanssa pakosti tarvi olla, jos alkaa toiset kiinnostamaan.
Lukien toisaalta ketjuja miesystävän naispuolisista kavereista, niin monet sanoo, että ei oo mitään niitä vastaan ja kaikki on ok.
Et en mä voi tossun allekaan jäädä, sanoin että hyväksyy mut tällaisena kun olen tai sit ei. Hänellä ei kavereita ole.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Akkahan on seinähullu. Mistä maasta oot sitä tänne raijaamassa, thaikuista? Juokse vielä kum voit!!!
Toisaalta on rehellinen eikä onnenonkija, koska on valmis uhraamaan tai uhrasikin suhteen omaan ylireagointiin.
Onnenonkijat olisivat mielinkielin, eikä suuttuisi mistään, jos taka ajatuksena ois vaan päästä eurooppaan.
Avioliittopaperit ja muut on silputtu ja jätteissä.
Ei onnistunu keskustelu siitä, että saako kaverinaisia nähdä, vaan mökötystä ja haukkumista yms.
Noh, tulipahan koettua ja nähtyä jännää ihmismieltä. Jos sitä lähtis eurooppaan kesälomalla ja nauttimaan.
Ai millä tavalla mukava ihminen? Kujertelee sulle kun haluaa jotain?
Jestas suomalaiset miehet on tyhmiä, kyllä tästä maasta ihan riittävästi hulluja ja epävakaita ihmisiä löytyy omastakin takaa ei niitä tarvi alkaa mistään kehitysmaista tänne raahaamaan.