Haittaako jos käyn hikisenä lähikaupassa?
Pihatöitä olen tehnyt koko päivän ja haisen hielle. Kaupasta ei tarttis hakee ku pari ostosta ja sitten takaisin hommiin. Olis veden tuhlausta käydä suihkussa nyt, kun illalla täytyy kuitenkin uudelleen mennä suihkuun. Joten kumpi on pahempi hien haju vai veden tuhlaus?
Kommentit (10)
Tässä ajassa olisit jo ehtinyt hakemaan ne tuotteet, eikä kukaan olisi kiinnittänyt siihen mitään huomiota. :D
Älä huoli, kyllä siellä kaupassa luultavasti käy paljon sinua pahemmalta haisevia asiakkaita, mm. niitä jotka ei päiviin ole käynyt suihkussa.
Monet käy kaupassa suoraan hevostalleiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas näitä kysymyksiä... Ketä kiinnostaa? Miksi sinua pitäisi kiinnostaa, mitä muut ajattelevat? Anna muiden paheksua, ja mene kauppaan.
Ja ennen sitä, hanki itseluottamusta.
En kovin vakavalla mielellä tehnyt tätä aloitusta. Täällä kun keskusteluissa on veden tuhlaaminen ja hikisenä kaupassa käynti paheksuttua, niin mietiskelin kumpi on pahempi synti. Ja olen haisevana menossa kauppaan, kahvit hörppäsen vain ensin.
AP
Kaupassa tapaa tyyppejä, jotka haisevat kuin olisivat tulleet suoraan navetasta. Harmittaa sellainen.
Itse käyn suihkussa ja pukeudun siistimmin kun menen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa tapaa tyyppejä, jotka haisevat kuin olisivat tulleet suoraan navetasta. Harmittaa sellainen.
Vaikka provoiletkin, niin silti, se on vain kauppa. Ei sinne tarvitse pukeutua hienosti. Jos kauppa haluaa olla osa ihmisen arkea, sinne saa mennä ihan minkälaisessa asussa tai miten haisevana tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka provoiletkin, niin silti, se on vain kauppa. Ei sinne tarvitse pukeutua hienosti. Jos kauppa haluaa olla osa ihmisen arkea, sinne saa mennä ihan minkälaisessa asussa tai miten haisevana tahansa.
En provoillut. Taidan olla luonnevikainen :(
Meidän lähikaupassa kävi aikoinaan Jukka Kajavan näköinen ikiruskea nainen, pelkissä bikineissä ja korkokengissä. Se vasta näky oli.
No ei Suomessa tarvitse vettä säännöstellä, sillä mikäli vettä ei viemäriputkistoissa tarpeeksi liiku, niin kuulemma valuttavat vesilaitoksen toimesta vettä, jottei tavara pääse kuivamaan reunoihin kiinni.
Voi jestas näitä kysymyksiä... Ketä kiinnostaa? Miksi sinua pitäisi kiinnostaa, mitä muut ajattelevat? Anna muiden paheksua, ja mene kauppaan.
Ja ennen sitä, hanki itseluottamusta.