Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsutaanko yo-juhliin?

Vierailija
24.05.2018 |

Vai olettaako joku, että ne menee, ketkä haluaa? Kummilapseni pääsee ylioppilaaksi, nimi oli lehdessä, mutta mitään ei ole kuulunut juhlista. Emme ole läheisiä, mutta olin ajatellut mennä onnittelemaan
Siksi erityisesti odotan kutsua, koska kyseessä kahdessa perheessä asuva nuori enkä nyt tiedä kumpaan kotiin menen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa jos ei tiedä missä tai kummassa kodissa juhlat pidetään.

Muuten voi ylioppilasta mennä onnittelemaan ilman kutsuakin.

Vierailija
2/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan ei pitäisi kutsua, vaan juhlien pitäisi olla avoimet kaikille, mutta nykyäänhän tämä perinne on muuttunut.

Nykyään olisi outoa, jos joku tulisi ilman kutsua juhliin. Ehkä voisit soittaa, ja kysäistä? Ehkä eivät vaan ole ajatelleet sinua tai pitävät äärimmäisen pienet juhlat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottaisin kutsua. Jos ei tule, niin en menisi. Voithan vaikka tekstarilla sitten onnitella jälkeenpäin, kun sanot, että näit nimen lehdessä.

Vierailija
4/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti ei, mutta nykyään minusta kyllä. Kummilapsen kohdalla itse kyllä tekisin aloitteen, koska vaikka vanhemmat eivät tajua kutsua, pitää lasta silti muistaa.

Vierailija
5/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse odottaisin kutsua. Jos ei tule, niin en menisi. Voithan vaikka tekstarilla sitten onnitella jälkeenpäin, kun sanot, että näit nimen lehdessä.

Mä laittaisin etukäteen, tai oikeastaan soittaisin onnittelut, jolloin puhelun lomassa ylioppilas tai hänen vanhemmat voisi kutsua.