Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjän armeija syyllinen, 300 hollantilaista siviiliä kuoli vuonna 2014. Mitä tästä seuraa?

Vierailija
24.05.2018 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei varmaan vastaavassa tilanteessa olisi halunnut edes tutkia noin tarkkaan.

Vierailija
22/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tuomion Yhdysvallat sai kun ampui alas Iran Airin lennon 655? Minkä tuomion Ukraina sai kun ampui alas Siberia Airlinesin lennon 1812?

Kunniamerkkejä jaeltiin joukkomurhaajille sivistyneessä Yhdysvalloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menetin kaiken kunnioituksen venäjää kohtaan kun eivät myyneet syyrian hallitukselle s300 ohjuksia heti kun juutalaiset kävivät ärähtämässä putinille. Venäjä myi kuitenkin s300 ohjuksia saudeille.

Vierailija
24/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä puolustusasia kuka vatipää lentelee siviilikoneella sotatoimialueen yläpuolella?Itse laittaisin vankilaan kaikki jotka koneen tuonne veivät.Epäilen että koneessa oli vähän niin sanottuja ylimääräisiä kameroita ja muita laitteita mutta sitähän emme saa koskaan tietää.

Vierailija
25/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menetin kaiken kunnioituksen venäjää kohtaan kun eivät myyneet syyrian hallitukselle s300 ohjuksia heti kun juutalaiset kävivät ärähtämässä putinille. Venäjä myi kuitenkin s300 ohjuksia saudeille.

Miksi niitä ohjuksia pitää ylipäätään olla olemassa? Onko se niin vaikeaa elää sovussa toisten ihmisten kanssa? Luolamiehistä ei olla paljoa kehitytty.

Vierailija
26/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei varmaan vastaavassa tilanteessa olisi halunnut edes tutkia noin tarkkaan.

Noh onko tuo ihme kun kaikki maassamme tapahtuneet sotaarikoksetkin on hyssytelty historian hämäriin.

Vierailija
27/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä ohjuksia pitää ylipäätään olla olemassa? Onko se niin vaikeaa elää sovussa toisten ihmisten kanssa? Luolamiehistä ei olla paljoa kehitytty.

Mene lukemaan seiskaa. Jos toisen maan valtiot tulevat ilmatilaasi tekemään ohjusiskuja niin kyllä ne pitää pystyä torjumaan ja liittolainen joka ei myy samoja ohjuksia mitä on kuitenkin myyty saudeille on arvoton liittolainen.

Vierailija
28/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oikoo mutkia, tutkimus ei todista syyllisyyttä. Se tuskin koskaan selviää kuka antoi käskyn ampua ja kuka painoi nappia, ja miksi.

Luulivat sitä Ukrainan sotilaskoneeksi koska alueella oli lentokielto siivilikoneilta.

Lentokielto oli 32000 jalkaan asti. MH17 lensi 33000 jalassa.

Ja olipa niin tai näin niin kapinallisilla ei pitänyt olla ilmatorjunta-aseita joten kenenkään ei tuolla pitänyt ammuskella... mutta kuinkas sitten kävikään kun Putleri puuttui jälleen kerran toisen valtion asioihin.

Vierailija
29/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nationalisti kirjoitti:

Selkeä puolustusasia kuka vatipää lentelee siviilikoneella sotatoimialueen yläpuolella?Itse laittaisin vankilaan kaikki jotka koneen tuonne veivät.Epäilen että koneessa oli vähän niin sanottuja ylimääräisiä kameroita ja muita laitteita mutta sitähän emme saa koskaan tietää.

Siinähän se ristiriita onkin koska vaikka alueella käytiin taisteluita ei kapinnallisillä pitänyt olla juurikaan raskasta aseistusta eikä ainakaan ilmatorjuntaohjuksia joten vaaraa ei ollut, mutta sitten Putleri lähetti toisen valtion alueelle joukkoja ja aseita ja seuraukset olivatkin sitten veriset.

Vierailija
30/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihan mahdotonta sanoa kuka koneen ampui alas. Melko selvää on kuitenkin koko ajan ollut se, että Venäjä on tuonut aseita alueelle. Se taas on ihan normaalia, minkä ymmärtää jokainen yhtään mitään maailmanpolitiikasta tietävä. Niin, valitettavasti maailman kaikki valtiot eivät ole homouden ja tasa-arvon ja rauhan ja kauneuden puolesta liputtavia kukkahattutätimaita, joiden asukkaat eivät ymmärrä maailman menosta hölkäsen pöläystäkään ja ummistavat silmänsä naiivisti kaikille ikäville tosiasioille.

Toinen juttu onkin se, että miksi ihmeessä matkustajalentokoneet lentävät sota-alueiden yllä. Itse en edes harkitsisi tuollaiselle lennolle menemistä. Monet muut lentoyhtiöt tuohon aikaan kiersivät alueen kaukaa.

Vierailija
31/31 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ali-ihmiset eivät osaa käyttäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan