Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan suutelemista :(

Kaiho Unelma
24.05.2018 |

Olen nyt elänyt ties kuinka pitkään ypöyksin, ilman ketään läheistä. Ja ties kuinka pitkään tätä on vielä edessä. Olen enimmäkseen tottunut tähän, enimmäkseen tämä sopii minulle oikein hyvin. Ihanaa kun saan olla rauhassa. Useimpia sosiaalisia tapoja en voi sietää, esim puhumista, yhdessä ruokailemista, monenlaista yhdessä harrastamista. Onneksi saan elää ilman tuollaisia sietämättömyyksiä, vapaana sosiaalisesta roskasta. Mutta yhtä asiaa kaipaan hirveästi: suutelemista. Ei siis pieniä tuttavallisia poskipusuja, vaan ihan kunnon suutelemista. Suudelmat ovat ainoa asia mitä ihmisiltä toivon, muutoin koko ihmiskunta on minulle samantekevä. Kunpa löytäisin yhden suudeltavan ihmisen, vielä joskus, ennen kuolemaani.
Kauhea kaipaus.
Raskas elämä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla suutelemaan sun tuheroa?

Vierailija
2/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kaipaan kun ei tällä hetkellä miestä :/ läheisyyttä ,kuumaa suutelua, seksiä, haleja ,toisen ihon kosketusta jne. Kohta vuoden ollut ilman, nyyh nyyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa runollista. Taidat kaivata kunnon tuseerausta takahutlaariin.

Vierailija
4/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Aloittaja varmaankin tarkoitti vähän erillaista suutelemista.

Vierailija
5/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Sä olet heti ehdottamassa kaikkea tällaista vaikka kenelle ja etkä edes tunne koko ihmistä.

Vierailija
6/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... se olisi kyllä vaihteeksi mahtavaa. En ole suudellut ketään aikoihin, ja se olisi kieltämättä aivan järisyttävää - kaiken lisäksi olen hyvä suutelija. En kaipaa parisuhdetta enkä ole yksinäinen, mutta seksi ja suutelu - niitä kaipaan välillä.

Vierailija
7/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Miksi pitää heti kommentoida kuin idiootti? Tällaiseen tuolla treffipalstoillakin törmää. Luuleeko joku oikeasti, että tällä tyylillä käy flaksi. Sitä paitsi, jos ap nyt sanoisi, että sopii, niin lähtisitkö oikeasti? Epäilen...

Vierailija
8/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Sä olet heti ehdottamassa kaikkea tällaista vaikka kenelle ja etkä edes tunne koko ihmistä.

Niin, tuo lainaamasi kommentoija varmaan kaipaa ihmisiltä ainoastaan tuheron suutelemista. Kaipuunsa kullakin.

Tosi huono säkä tosiaan jos kaipaa vain yhtä asiaa ihmisiltä, on se asia sitten mikä hyvänsä. On vaikea löytää toista - yhteensopivaa - ihmistä joka kaipaa tasan samaa asiaa. Tuollaisen "yhden ainoan asian" kumppanin löytäminen taitaa olla vielä vaikeampaa kuin kokonaisvaltaisen parisuhdekumppanin löytäminen.

Vierailija
9/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Yrittänyttä ei laiteta. Joskus tuo tekniikka myös toimii.

Vierailija
10/10 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mä oon mies. En onneksi tiedä mitä "tuhero" on, mutta ei, en tahdo että tulet suutelemaan mitään mun ruumiinosaa. Kiitos kuitenkin tarjouksesta. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi