Mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Minulle lapseni. Ilman häntä en kokisi eläväni.
Kolme lastani. He ovat minun kaikkeni, millään muulla ei ole väliä. Ja he ovat kohta kaikki jo aikuisia, niin tämä ei ole mitään taaperoiden äidin höperehtimistä.
Henkinen kasvu. Egosta irrottautuminen. Dualismista selviäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme lastani. He ovat minun kaikkeni, millään muulla ei ole väliä. Ja he ovat kohta kaikki jo aikuisia, niin tämä ei ole mitään taaperoiden äidin höperehtimistä.
Muista päästää irti ja hankkia elämä.
Nautinto.
Joku saa sen lapsistaan, joku tekemällä hyvää läheisilleen, joku päihteistä ja kuka mistäkin. Mutta lähtökohtaisesti elämällä ei juuri muuta tarkoitusta ole.
9kk pojan pötikkä.Ennen häntä en olisi osannut vastata kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista päästää irti ja hankkia elämä.
Tämä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä: mikään ei ole kauheampaa kuin riippakiviäidit ja lastensa kautta eläjät. Narsisteja.
Hedonisti kirjoitti:
Nautinto.
Joku saa sen lapsistaan, joku tekemällä hyvää läheisilleen, joku päihteistä ja kuka mistäkin. Mutta lähtökohtaisesti elämällä ei juuri muuta tarkoitusta ole.
Kun olet oikeassa niin olet oikeassa. Nautinnot on tärkeintä.
Koen tärkeimmäksi päämääräkseni elämässä ymmärrykseni lisäämisen. Koen, että mitä paremmin ymmärrän elämää (kaikilla tasoilla biologiasta kosmologiaan ja ihmisen käyttäytymiseen), sitä paremmin toteutan tehtävääni ihmisenä.
Omat lapset ,läheiset, terveys, turvattu taloustilanne, rakkaus, tanssi, laulu.
Mulle tärkeintä elämässä on se, että on kivaa, voin tehdä mukavia asioita ja nauttia. Isoilta osin asennekysymys.
Terveys.
Kaikki voivat muistella niitä hetkiä kun ovat viimeksi olleet kovassa mahataudissa. Ainoa mihin keskitytte ovat ne oireettomat hetket pahoinvointiaaltojen välissä, jolloin ei tarvitse valmistautua oksentamaan.
Rahalla, henkisellä kasvulla, tanssilla tai laululla, tai edes läheisillä ei ole ollut teille juuri mitään merkitystä sillä hetkellä.
Lapseni.
Vasta lasteni jälkeen tulee parisuhteeni.
En uhraa kaikkea parisuhteen alttarille enää ikinä, lasteni hyvinvointi menee miesten edelle.
Olen tyytyväinen että aikanaan tein sen päätöksen ja erosin lasteni isästä.
Raha.