Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikkien muiden unelmakamppa ohjelman asunnot jo myyty paitsi hennan ja timpan?? kiinteistomaailman sivuilla ei ole enaan kun niiden kamppa myynnissa??

Vierailija
25.04.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis et se ois ekana menny.. Mun mielest ainoo mis rahalle vastinetta, telkkarit ym.. ja oikeesti erikoinen eikä ikea-versio..

Vierailija
2/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä saman maun omaavalla pitäisi olla asunnontarve juuri tuolta ja juuri tuollaiselle asunnolle. Melko mahdoton yhtälö.

Ja aika harva ihan oikeasti haluaa saunaan telkkarin. Meillä sen poistaminen olisi ekana remppalistalla, joten turhaa rahan hassausta. Aivan kuin ihmisillä ei mitään muuta elämää olisi kuin tv, paskallakaan ei tarvi käydä ilman sitä saastetta. Juupa juu.

Vierailija:

Luulis et se ois ekana menny.. Mun mielest ainoo mis rahalle vastinetta, telkkarit ym.. ja oikeesti erikoinen eikä ikea-versio..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans ihmettelin sitä tv-addiktiota. Muuten kelpo kämppä.

Vierailija
4/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä haku

Vierailija
5/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tosta toisesta ollu oikeestaan ollenkaan kunnon kuvia.

ja älytön hoitovastike tollasest 100 neliöisestä kämpästä (410e)

Vierailija
6/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa on aika vaivanloista ruveta hankkimaan jokaiseen telkkariin digiboxi!Ja miten esim. siihen kaapinovessa olevaan saa digiboxin?

Vierailija
7/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jos aattelee kuinka paljon ne teki ite, eli siis niiden rahat meni tavaraan, siis laatua!!!! Homoparilla meni varmaan puolet budjetista työhön, sikspä Hennalla ja Timpalla oli varaa tehdä niin pro-kämppä

Vierailija
8/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun niiden maku vastaa alemman sosiaaliluokan makua eikä alemmalla sosiaaliluokalla ole varaa tuollaiseen kämppään...

Sitä kyllä ihmettelen ettei Saritan ja Tanelin asuntoa ole myyty, sehän oli ihan ookoo. Tyhmästä tykkihuoneestakin saa kaksi ihan kelvollista lastenhuonetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi